Τα digital παντοπωλεία χρησιμοποιούν AI για να βελτιώσουν τις online εμπειρίες αγορών και να παραμείνουν ανταγωνιστικά, όπως μας γνωστοποιεί το PYMNTS.

Η eGrowcery, ένας πάροχος τεχνολογίας, παρουσίασε πρόσφατα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για παντοπωλεία. Αυτά τα εργαλεία προσωποποιούν τις συνταγές με βάση τις προσφορές προϊόντων των παντοπωλείων και τις προτιμήσεις των πελατών, επιτρέποντας την εύκολη προσθήκη συστατικών στο καλάθι αγορών. Αυτό βοηθά τα digital παντοπωλεία να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το εμπόριο με βάση τα συμφραζόμενα για να ενισχύσουν τις πωλήσεις.

Εταιρείες του κλάδου και χρήση AI

Ο Patrick Hughes, Διευθύνων Σύμβουλος της eGrowcery, τόνισε τον στόχο της βελτίωσης της εμπειρίας των αγοραστών και της αύξησης των πωλήσεων για τους λιανοπωλητές μέσω της πρωτοβουλίας συνταγών τους. Τόνισε πώς αυτή η προσέγγιση καλύπτει αποτελεσματικά τις ανάγκες των αγοραστών.

Οι κορυφαίες εταιρείες με digital παντοπωλεία υιοθετούν την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρουν προσωποποιημένες εμπειρίες αγορών. Μια σημαντική πρόκληση για τις online αγορές παντοπωλείου είναι η αναπαραγωγή της αυθόρμητης ανακάλυψης προϊόντων σε φυσικά καταστήματα. Τα συστήματα συστάσεων που λειτουργούν με AI μπορούν να αναδημιουργήσουν αυτήν την εμπειρία προτείνοντας νέα και σχετικά στοιχεία.

Οι καταναλωτές δεν εγκαταλείπουν τα παντοπωλεία
Ενώ οι τιμές της αγοράς εκτινάσσονται και οι καταναλωτές αναζητούν φθηνότερες λύσεις, τα παντοπωλεία βρίσκουν τρόπους να τους κρατούν κοντά τους.

Kroger, μια μεγάλη αλυσίδα παντοπωλείων, έχει ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στις digital πλατφόρμες της . Αυτό επιτρέπει πιο έξυπνες λειτουργίες αναζήτησης και προσαρμόζει την εμπειρία αγορών στις μεμονωμένες συνήθειες και προτιμήσεις των πελατών.

Ο Yael Cosset, Chief Information Officer και Chief Digital Officer στην Kroger, πιστεύει ότι η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει τη βιομηχανία τροφίμων. Βελτιώνει διάφορες πτυχές όπως το marketing, τα αποτελέσματα αναζήτησης και το personalization, ωφελώντας τόσο τους πελάτες όσο και τους συνεργάτες καταστημάτων.

Η τεχνητή νοημοσύνη διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση των digital πωλήσεων και στην προσέλκυση πελατών σε διαφορετικά κανάλια για τους λιανοπωλητές παντοπωλείων. Η Hungryroot, ένα online παντοπωλείο, αποδίδει σημαντικό μέρος των πωλήσεών της στις δυνατότητες AI.

Η Walmart, η μεγαλύτερη εταιρεία λιανικής πώλησης παντοπωλείων παγκοσμίως, χρησιμοποιεί γενετική τεχνητή νοημοσύνη για να βελτιώσει τις εμπειρίες των πελατών στον ιστότοπο και την εφαρμογή της. Αυτό περιλαμβάνει την παροχή έξυπνων προτάσεων με βάση τις αλληλεπιδράσεις και τα ερωτήματα των πελατών.

Ψηφιακά παντοπωλεία και eCommerce

Οι ηγέτες του κλάδου αναγνωρίζουν τη σημασία της τεχνητής νοημοσύνης στην ικανοποίηση των προσδοκιών των καταναλωτών. Σύμφωνα με την 2024 CAIO Report, της PYMNTS Intelligence, το 80% των ερωτηθέντων Chief Marketing Officers (CMOs) από μεγάλες εταιρείες των ΗΠΑ θεωρούν το GenAI ως εξαιρετικά σημαντικό για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Η digital δέσμευση με τα παντοπωλεία αυξάνεται μεταξύ των καταναλωτών. Η έκθεση της PYMNTS Intelligence «How the World Does Digital» διαπίστωσε ότι το 40% των καταναλωτών παγκοσμίως ψωνίζουν από digital παντοπωλεία τουλάχιστον μία φορά το μήνα, με 1 στους 5 να το κάνουν κάθε εβδομάδα. Αυτό υπογραμμίζει την αυξανόμενη δημοτικότητα των digital αγορών παντοπωλείου, στο eCommerce.

Έρευνα: Το GenAI ενισχύει την αγοραστική εμπειρία (Καναδάς)
Το GenAI μάλλον ήρθε για να μείνει ως κομμάτι της αγοραστικής εμπειρίας και τα νούμερα το στηρίζουν.