Πλέον εάν περιηγείστε στο Reddit και δείτε κάποια ανάρτηση να σας κεντρίσει το ενδιαφέρον τότε αναρωτηθείτε σαιξπηρικά: να είναι post ή να μην είναι; Και αυτό διότι μια νέα μορφή διαφήμισης εμφανίστηκε στον ιστότοπο που έχει σχεδιαστεί για να μοιάζει ακριβώς με ανάρτηση από πραγματικό χρήστη, μας λέει το ZD Net.

Αποκαλώντας τα "free-form ads", το Reddit αποκάλυψε ότι οι νέες διαφημίσεις είναι η πιο εγγενής μορφή που είχε ποτέ, σχεδιασμένη να μοιάζει και να λειτουργεί σαν περιεχόμενο της κοινότητας που μοιράζονται οι ίδιοι οι χρήστες. Και το Reddit ελπίζει ότι δεν θα το αντιμετωπίσετε ως διαφήμιση.

Οι διαφημίσεις, που έχουν στόχο να μιμηθούν τα megathreads του ιστότοπου, θα επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να χρησιμοποιούν μια ποικιλία μορφών σε ένα post, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, βίντεο και κειμένου. Οι χρήστες θα μπορούν να διακρίνουν τα "free-form ads" από τις κανονικές αναρτήσεις μέσω της ετικέτας "Promoted" που θα εμφανίζεται δίπλα στο όνομα της εταιρείας σε μια ανάρτηση.

Image Credits: Reddit

Σε ανακοίνωση αναφέρεται:

Ακριβώς όπως το megathread οι διαφημίσεις ελεύθερης μορφής ενθαρρύνουν πολλούς χρήστες να έρθουν μαζί, να πάρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και να εμβαθύνουν στο εκάστοτε θέμα.

Το Reddit εξήγησε ότι ο ανοιχτός χαρακτήρας αυτών των διαφημίσεων θα δώσει στους διαφημιστές μεγαλύτερη ελευθερία να εξερευνήσουν τη δημιουργικότητα και ένα μέσο να ξεκινήσουν συζητήσεις με τους χρήστες.

Οι νέες αυτές δημιουργικές δυνατότητες θα διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να φέρουν το όνομά τους και τα νέα τους προϊόντα μπροστά στο κοινό με τα πρώτα αποτελέσματα να δείχνουν ότι η προσπάθεια έχει αποτέλεσμα. Σύμφωνα με αριθμούς από το Reddit, τα "free-form ads" έλαβαν 28% περισσότερα κλικ από όλους τους άλλους τύπους διαφημίσεων στον ιστότοπο και είδαν ένα άλμα στο engagement της κοινότητας.

Το Reddit ανέδειξε μια πρόσφατη καμπάνια από το Philadelphia Cream Cheese ως μια ιστορία επιτυχίας. Μια δημοσίευση που ρωτούσε τους χρήστες "Πώς χρησιμοποιείτε το "Philly cream cheese" για να πάτε τα φαγητά στο επόμενο επίπεδο;" είδε περισσότερα από 1.000 σχόλια μέσα σε ένα μήνα, ποσοστό 91% upvote και 42% υψηλότερο ποσοστό clickthrough από το προηγούμενο υψηλό σημείο της μάρκας.