Για να αυξήσει περαιτέρω το ήδη σημαντικό μερίδιο της στην eCommerce αγορά, τον περασμένο μήνα η Amazon ανακοίνωσε την πρώτη της μεγάλη ανοιξιάτικη έκπτωση, το Amazon Spring Sale.

Οι εκπτώσεις διήρκεσεαν από τις 20 Μαρτίου έως τις 25 Μαρτίου, και παρόλο που ο eCommerce γίγαντας πιθανότατα περίμενε ότι θα διακινούσε πολλά εμπορεύματα και θα ενίσχυε τα κέρδη του πρώτου τριμήνου, τα δεδομένα της PYMNTS Intelligence έδειξαν ότι οι εκπτώσεις δεν είχαν την επιτυχία που αναμενόταν.

Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν αποτυχία. Όπως έδειξε η «Amazon Spring Sale Turns Deal Seekers Into Prime Members» της PYMNTS Intelligence, το 28% των καταναλωτών στις ΗΠΑ συμμετείχε στις μεγάλες ανοιξιάτικες εκπτώσεις. Ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο στο να τραβήξει την προσοχή των αληθινών followers, καθώς το 38% των συνδρομητών του Prime αγόρασε αντικείμενα μέσα σε μόλις πέντε ημέρες.

Ωστόσο, η έκθεση της PYMNTS Intelligence - βασισμένη σε έρευνες με περισσότερους από 7.400 καταναλωτές στις ΗΠΑ - αποκάλυψε επίσης ότι η έλλειψη ενημέρωσης πιθανώς υπονόμευε τους τελικούς απολογισμούς.

Το 42% των καταναλωτών που δεν συμμετείχαν, είπαν στην PYMNTS Intelligence ότι ο λόγος ήταν ότι απλώς δεν γνώριζαν ότι γινόταν η πώληση.

Οι επιλογές των αγοραστών

Products purchased at Amazon sale events infographics
source: pymnts.com

Κατά μέσο όρο, οι αγοραστές των ανοιξιάτικων εκπτώσεων αγόρασαν έξι προϊόντα κατά τη διάρκεια της περιόδου εκπτώσεων, που είναι ένα προϊόν λιγότερο από ό,τι οι καταναλωτές συνήθως παραλαμβάνουν κατά τη διάρκεια της ημέρας εκπτώσεων του Amazon Prime Day. Όχι μόνο αγόρασαν λιγότερο σύμφωνα με το μέσο, αλλά δεν αγόρασαν και αντικείμενα μεγάλης αξίας όπως οικιακές συσκευές, ηλεκτρονικά είδη και έπιπλα.

Αντ' αυτού, οι αγοραστές χρησιμοποίησαν την ευκαιρία για να εφοδιαστούν με καθημερινά είδη όπως ρούχα, αξεσουάρ, προϊόντα ομορφιάς και υγείας. Το 51% αγόρασε προϊόντα υγείας και ομορφιάς, καθιστώντας την κατηγορία με τις υψηλότερες πωλήσεις κατά την περίοδο των εκπτώσεων. Άλλες κατηγορίες που φάνηκαν δημοφιλείς στο Amazon Spring Sale είναι ουσιαστικά πιο πολύ είδη πρώτης ανάγκης, όπως εργαλεία και είδη κήπου, είδη παντοπωλείου, αθλητικά είδη και ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Αυτό ίσως υποδηλώνει πως οι online αγοραστές έκαναν μεγάλες αγορές στις εκπτώσεις των γιορτών, οπότε τώρα στράφηκαν σε πιο φθηνά προϊόντα ή σε μικρότερα είδη πρώτης ανάγκης που ταιριάζουν περισσότερο σε ανοιξιάτικες δραστηριότητες.

In other News

Τα δεδομένα αυτά έρχονται λίγο καιρό μετά από τις νέες κινήσεις της εταιρείας, καθώς νωρίτερα μέσα στον Μάρτιο γνωστοποιήθηκε ότι ξεκινά αυθημερόν παράδοση συνταγών στην Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες με τη βοήθεια του AI και της μηχανικής μάθησης.

Είναι η πιο πρόσφατη σε μια σειρά κινήσεων από τον «γίγαντα» των online retailers για να προσθέσει περισσότερες δυνατότητες στη λειτουργία του φαρμακείου του για να βοηθήσει να ανταγωνιστεί τις μεγάλες αλυσίδες φαρμακείων, Walgreens και CVS Health, που έχουν ήδη παράδοση αυθημερόν σε εθνικό επίπεδο.

Η Amazon παραδίδει συνταγές αυθημερόν με τη βοήθεια του AI
Το Amazon Pharmacy ξεκινά αυθημερόν παράδοση φαρμακευτικών συνταγών με τη βοήθεια του AI

Άλλες δημοφιλείς κατηγορίες περιελάμβαναν προμήθειες εργαλείων και κήπου, είδη παντοπωλείου, αθλητικά είδη και ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Με άλλα λόγια, τα απαραίτητα

Η δημοτικότητα τέτοιων βασικών στοιχείων υποδηλώνει ότι οι αγοραστές χρησιμοποίησαν τις ανοιξιάτικες εκπτώσεις (του Μαρτίου) της Amazon για να επικεντρωθούν σε φθηνότερα, μικρότερα και απαραίτητα αντικείμενα και αγαθά που ταιριάζουν περισσότερο στις εαρινές δραστηριότητές τους.