Τι κάνουν Walmart και Amazon για να κερδίσουν τους αγοραστές ενόψει εορτών

Walmart και Amazon κατεβάζουν τιμές. Οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν τις ανησυχίες των καταναλωτών σχετικά με τις δαπάνες των εορτών με πρώιμες εκπτώσεις και προσφορές.

Η Walmart ανακοίνωσε τη συμφωνία  Thanksgiving meal για την Ημέρα των Ευχαριστιών την Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου, προσφέροντας ένα πλήρες γεύμα για λιγότερο από 7$ ανά άτομο, για οκτώ άτομα. Η Walmart είπε ότι στοχεύει να βοηθήσει τους πελάτες να εξοικονομήσουν χρήματα για τα γιορτινά γεύματα, καθώς οι υψηλές τιμές των τροφίμων παραμένουν ανησυχία για πολλούς.

Η Amazon παράλληλα εστιάζει σε εορταστικές προσφορές για προϊόντα ομορφιάς, εγκαινιάζοντας το Holiday Beauty Haul από τις 21 Οκτωβρίου έως τις 3 Νοεμβρίου. Η εκδήλωση θα περιλαμβάνει εκπτώσεις σε προϊόντα περιποίησης δέρματος, καλλυντικά, περιποίηση μαλλιών και πολλά άλλα από brands όπως η Clinique, η Lancôme και Maybelline.

Για τους καταναλωτές που διαχειρίζονται περιορισμένους προϋπολογισμούς, είναι απαραίτητος ο προγραμματισμός των εξόδων των διακοπών. Μια έκθεση της PYMNTS σημείωσε ότι το 77% των καταναλωτών αγόρασε δώρα την περασμένη εορταστική περίοδο, με το 56% να έχει ήδη προγραμματίσει τις αγορές του. Με το κόστος ζωής να παραμένει υψηλό, πολλοί καταναλωτές είναι πρόθυμοι να αρχίσουν να αποταμιεύουν νωρίτερα φέτος.

Οι πρώτες συμφωνίες που έκαναν Walmart και Amazon σηματοδοτούν τις τελευταίες προσπάθειες στον ανταγωνισμό τους για να τραβήξουν την προσοχή των αγοραστών των διακοπών. Η Walmart εγκαινίασε την πρώτη της εκδήλωση Holiday Deals, ενώ η Amazon πραγματοποίησε τις Prime Big Deal Days της νωρίτερα αυτόν τον μήνα, οι οποίες έσπασαν ρεκόρ πωλήσεων και συμμετοχής. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Amazon's Worldwide Stores, Doug Herrington, χαρακτήρισε την εκδήλωση ως ένα δυνατό ξεκίνημα της σεζόν και υποσχέθηκε να έρθουν περισσότερες προσφορές.

Walmart VS Amazon: «Ράλι» στο eCommerce με VIP προνόμια
Η Walmart ενισχύει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό για να μειώσει το eCommerce χάσμα με την Amazon, προσελκύοντας πελάτες με VIP πρόσβαση.

Η στρατηγική πρώιμων εκπτώσεων που εφαρμόζουν Walmart και Amazon από αντανακλά τις πιέσεις που νιώθουν πολλοί αγοραστές λόγω του υψηλού κόστους ζωής. Και οι δύο εταιρείες στοχεύουν να εξασφαλίσουν πίστη προσφέροντας σημαντικές οικονομίες ενόψει της παραδοσιακής εορταστικής περιόδου αγορών.