Το TikTok έχει σκοπό να εισάγει αγορές εντός εφαρμογής για χρήστες στην Ισπανία και την Ιρλανδία, με την κυκλοφορία να αναμένεται στις αρχές Οκτωβρίου, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg News.

Πηγές που γνωρίζουν το θέμα ανέφεραν ότι η κυκλοφορία θα είναι μικρότερη από ό,τι είχε αρχικά προγραμματιστεί. Ωστόσο, η εταιρεία ετοιμάζεται να επεκτείνει την πύλη αγορών της, το TikTok Shop, σε άλλα μέρη της Ευρώπης έως το 2025.

Τα eCommerce σχέδια του TikTok στην Ευρώπη

Ενώ το TikTok δεν έχει σχολιάσει επίσημα την ευρωπαϊκή κυκλοφορία, εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο PYMNTS ότι «θα συνεχίσει να πειραματίζεται με αυτήν τη νέα εμπορική ευκαιρία για να υποστηρίξει επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και να επιτρέψει στην κοινότητά μας να ανακαλύψει και να ασχοληθεί με προϊόντα που αγαπούν».

Η έκθεση του Bloomberg ανέφερε ότι η εταιρεία έχει προσλάβει περίπου 40 εργαζόμενους στην Ισπανία, υποδηλώνοντας ότι αυτή θα μπορούσε να γίνει μία από τις μεγαλύτερες eCommerce επιχειρήσεις της εταιρείας στην Ευρώπη. Η απόφαση για μια πιο υποτιμημένη κυκλοφορία μπορεί να αποσκοπεί στην αποφυγή αυξημένου ρυθμιστικού ελέγχου.

Νωρίτερα φέτος, η εταιρεία είχε σχεδιάσει να διαθέσει τη λειτουργία Shop στην Ισπανία, τη Γερμανία, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Ιρλανδία. Ωστόσο, η εταιρεία καθυστέρησε αυτήν την επέκταση για να επικεντρωθεί στις δραστηριότητές της στο eCommerce στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αυτή η σταδιακή κυκλοφορία στην Ευρώπη υποδηλώνει την προσεκτική προσέγγιση της TikTok για την ανάπτυξη της παρουσίας της στην αγορά, ενώ διαχειρίζεται ρυθμιστικές προκλήσεις.

TikTok Shop καθυστερεί για Ευρώπη, προτεραιότητα η Αμερική
Καθυστερεί το TikTok Shop στην Ευρώπη καθώς δίνεται προτεραιότητα στην αγορά της Αμερικής.

Η άνοδος του social commerce

Τα νέα για τις αγορές εντός εφαρμογής του TikTok έρχονται καθώς το social commerce συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, ειδικά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών.

Έρευνα από την PYMNTS Intelligence διαπίστωσε ότι ενώ μόνο το 13% των καταναλωτών πραγματοποίησε μια αγορά επηρεασμένος από τα social media ή διασημότητες τον περασμένο μήνα, το ποσοστό αυτό υπερδιπλασιάστηκε στη Generation Z. Σε σύγκριση, χαμηλότερα ποσοστά παρατηρήθηκαν μεταξύ των millennials, Generation X και Baby boomers, που είναι πιο πιθανό να επηρεαστούν από άρθρα ή συστάσεις από φίλους και συγγενείς.

TikTok & influencers οδηγούν τις αγορές της Generation Z
Σε νέα έρευνα που διεξήθχη μαθαίνουμε ότι η Generation Z, το TikTok και οι influencers πάνε χέρι-χέρι στις αγορές!

Καθώς το social commerce εξελίσσεται, οι influencers διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο πέρα ​​από την απλή προώθηση προϊόντων. Ασχολούνται με την αφήγηση, προσφέροντας μια αυθεντική σύνδεση με το κοινό τους. Ο Kit Ulrich, γενικός διευθυντής αγορών δημιουργών στην LTK, είπε ότι αυτή η τάση θα μπορούσε να βοηθήσει στην προώθηση διαφορετικών brand και πρόσθεσε ότι οι δημιουργοί γίνονται ένας νέος, αυθεντικός τρόπος προσέγγισης κοινού.