Το TikTok Shop πρόκειται να εισαγάγει τις eCommerce δραστηριότητές του στην ηπειρωτική Ευρώπη σύντομα. Η εταιρεία έχει αρχίσει να προσκαλεί εμπόρους για beta test σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία, ενώ πολύ πιθανόν να ακολουθήσουν λανσαρίσματα και δοκιμές και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Αυτό ανέφερε η South China Morning Post (μέσω Ecommerce News), βασισμένη σε πολλές ανώνυμες πηγές, ενώ ακούγεται να προτείνουν μια εισαγωγή στην δυτική Ευρώπη το ερχόμενο καλοκαίρι. Το Shop λέγεται ότι θα ξεκινήσει σύντομα και στο Μεξικό.

TikTok Shop στην Ευρώπη
Το TikTok, διεθνής θυγατρική της κινεζικής εταιρείας ByteDance, ξεκίνησε το Shop σε ορισμένα μέρη της Ασίας στις αρχές του 2022, ακολουθούμενη από επεκτάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η περαιτέρω επέκταση καθυστέρησε, σύμφωνα με πληροφορίες λόγω των απογοητευτικών αποτελεσμάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά τώρα φαίνεται να πλησιάζει.
Με την προσθήκη της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Ισπανίας και του Μεξικού, το Shop θα δραστηριοποιείται σε 13 χώρες, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι ήδη έχει αποκτήσει ισχυρή βάση στις χώρες όπου δραστηριοποιείται.
Πάνω από 15 εκατομμύρια πωλητές
Σε όλο τον κόσμο, το TikTok Shop μετρούσε περισσότερους από 15 εκατομμύρια πωλητές τον Δεκέμβριο, προσθέτοντας περισσότερους από 6 εκατομμύρια το δεύτερο εξάμηνο του έτους, ανέφερε η εταιρεία. Ήταν σε καλό δρόμο να καταγράψει περίπου 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια ακαθάριστη αξία εμπορευμάτων (GMV) πέρυσι. Για φέτος, το TikTok στοχεύει σε GMV 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το κατάστημα αγορών της.
Είναι πιθανό ότι θα ακολουθήσει τελικά η κυκλοφορία του Shop σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Το TikTok μπορεί επίσης να εισαγάγει υπηρεσίες εκπλήρωσης στην ήπειρο, όπως έχει ήδη κάνει στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Κάτι παραπάνω από βιτρίνα
Το περασμένο καλοκαίρι, ο social media γίγαντας διέκοψε το TikTok Storefront και τη σχετική ενσωμάτωση του Shopify. Εξαιτίας αυτού, δεν προσφέρει πλέον στους πωλητές εναλλακτικές λύσεις για απευθείας πώληση στο TikTok. Η εταιρεία θέλει οι αγοραστές να κάνουν αγορές απευθείας στην social media πλατφόρμα, αντί να ανακατευθύνονται σε εξωτερικά websites.