Με στοιχεία που έρχονται από την PYMNTS Intelligence, φαίνεται ότι οι πωλητές πρέπει να στρέψουν την προσοχή τους στις συνδρομές λιανικής καθώς αποτελούν μια τεράστια ευκαιρία ανάπτυξης, όπως αναφέρει το PYMNTS.

Στο άρθρο "The Replenish Economy: A Household Supply Deep Dive", μια έκθεση που συνέταξε η PYMNTS Intelligence με περισσότερους από 2.000 καταναλωτές και 188 εμπόρους συνδρομών λιανικής, το 42% των συνδρομητών λιανικής είπε ότι ψωνίζουν λιγότερο συχνά στο κατάστημα εξαιτείας των συνδρομών τους. Πρόσφατα μάλιστα φάνηκε από έρευνα ότι η αξιοπιστία στη παράδοση επηρεάζει πολύ τους χρήστες και φυσικά όταν μιλάμε για συνδρομές είναι το πρώτο σημείο που επηρεάζει τον καταναλωτή.

Οι συνδρομές λιανικής στην καρδιά του καταναλωτή!

Τα ποσοστά αυτών που παρακάμπτουν τα φυσικά καταστήματα είναι ακόμη υψηλότερα μεταξύ των πελατών των Amazon Subscribe & Save (48%) και HelloFresh (47%). Ωστόσο, οι πωλητές Stitch Fix (56%) και Chewy's Goody Box (53%) βρέθηκαν στην κορυφή της λίστας με τους συνδρομητές τους να λένε "όχι" σε επισκέψεις στο κατάστημα.

Περισσότερο από το 1/3 συνδρομητών δηλώνει ότι αγοράζει τα περισσότερα ή όλα τα είδη χρησιμοποιώντας προγραμματισμένες ή αυτόματες συνδρομές. Παρόλα αυτά όμως, το 15% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι προτιμά τον έλεγχο που επέρχεται με τον προγραμματισμό παραγγελιών στο διαδίκτυο όταν οι προμήθειες εξαντλούνται.

Η λίστα με τους παρόχους για συνδρομές λιανικής
Source: PYMNTS

Κυριαρχούν οι Millenials

Σε όλους τους τομείς η γενιά που φαίνεται να βασίζεται κατά κύριο λόγο συνδρομές λιανικής είναι οι Millennials, που προηγούνται με ποσοστό 39%. Στο κατόπι τους βρίσκονται οι Millenials που είναι στο ενδιάμεσο της γενιάς με ποσοστό 38%. Και τα δύο τμήματα κοινού είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο των γενεών που είναι το 31%, όπου ανήκουν και οι συνδρομητές της Gen Z. Οι δύο αυτές γενιές είναι εκείνες που επίσης στηρίζουν το AI shopping και έτσι δεν αποτελεί έκπληξη που αγκαλιάζουν νέους τρόπους εξυπηρέτησης και αγορών. Μόλις το 24% των συνδρομητών της Gen X και το 17% των συνδρομητών των baby boomer και των ηλικιωμένων βασίζονται κυρίως σε συνδρομητικές υπηρεσίες για να γεμίσουν τα ντουλάπια τους.

Gen Z και Millennials ψηφίζουν AI shopping
Οι γενιές Gen Z και Millennials προωθούν την ιδέα του AI shopping, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Σε σχέση όμως με τις επισκέψεις στο κατάστημα, μόλις το 3,8% του συνόλου των συνδρομητών υποστήριξε ότι οι συνδρομές λιανικής έχουν εξαλείψει πλήρως την ανάγκη τους να επισκέπτονται καταστήματα για σχετικές αγορές. Όμως, η πεποίθηση αυτή ανεβαίνει στο 11% για όσους είναι συνδρομητές στο Goody Box της Chewy. Σχεδόν το 8% των συνδρομητών του Dollar Shave Club δηλώνουν το ίδιο, όπως και το 7% των αγοραστών της Gwynnie Bee και το 4% των συνδρομητών του Ipsy από το διάγραμμα που βλέπουμε παραπάνω.

Σημαντικό επίσης εύρημα είναι ότι ένα 26% των συνδρομητών δηλώνει ότι αναμένει στο μέλλον να ολοκληρώνουν όλες τις αγορές τους χρησιμοποιώντας προγραμματισμένες συνδρομές. Προς το παρόν, ωστόσο, το 35% των συνδρομητών δεν βλέπει καμία αλλαγή στις συνήθειες των αγορών τους στα καταστήματα. Στην πραγματικότητα, η έρευνά μας δείχνει ότι σχεδόν όλοι οι καταναλωτές συνεχίζουν να κάνουν τουλάχιστον κάποιες αγορές στο κατάστημα.

Μένει να δούμε στο μέλλον πως θα εξελιχθεί το τοπίο και τι κίνητρα θα δίνουν οι πωλήτές στους καταναλωτές μέσα στο κατάστημα για να εγγραφούν στις υπηρεσίες τους. Ακόμη και στη χώρα μας φαίνεται ότι η προτίμηση για τις online αγορές έχει γίνει πλέον εμφανής αλλά δεν υπάρχουν οι ίδιες παροχές παράδοσης ώστε να εξετάσουμε μέχρι τι σημείο θα λειτουργούσαν.