Μπορεί το TikTok Shop να έχει κυκλοφορήσει εδώ και εννέα μήνες και πλέον είναι ένας από τους μεγαλύτερους online πωλητές ομορφιάς στην αγορά των ΗΠΑ και ο δεύτερος μεγαλυτερός στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, αν και η επέκταση του στην Ευρώπη έχει μπει προς το παρόν σε αναμονή.

Έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της, αλλάζοντας τα δεδομένα για τα brand ομορφιάς καθώς έχουν κατανοήσει πως λειτουργεί ο αλγόριθμος και τον έχουν αξιοποίησει στο έπακρο, έχοντας "ξεπεράσει τα περισσότερα μεγάλα πολυκαταστήματα, τους περισσότερους παίκτες DTC (direct-to-consumer) και τα μικρότερα εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής πώλησης ομορφιάς", δήλωσε στο ADWEEK η Anna Mayo, αντιπρόεδρος του τμήματος ομορφιάς της NielsenIQ.

Η ομορφιά αναπτύσσεται ακόμη

Τα προϊόντα ομορφιάς είδαν αύξηση σε πωλήσεις κατά 14% στα $31,7 δισ. στις ΗΠΑ και η βιομηχανία αυξήθηκε επίσης κατά 6%, παρόλο που επί του παρόντος αντιμετωπίζει την πιθανότητα ban.

Πως θα επηρεάσει το TikTok ban το eCommerce; (ΗΠΑ)
Αν και ακόμη βρίσκεται σε εξέλιξη, το τεράστιο θέμα του TikTok ban στις HΠΑ θα έχει σίγουρα επιπτώσεις για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η Larissa Jensen, σύμβουλος της παγκόσμιας βιομηχανίας ομορφιάς στην Circana, σημείωσε ότι παρά τη δύναμη της κατηγορίας, οι μάρκες δεν πρέπει να επαναπαυτούν.

"Οι καταναλωτές συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν οικονομικές πιέσεις, και το να είμαστε συντονισμένοι με τη μεταβαλλόμενη νοοτροπία τους είναι απαραίτητο", ανέφερε η Jensen σε δήλωσή της. "Η ευελιξία, η δημιουργική σκέψη και η αποτελεσματική αξιοποίηση της υψηλής δέσμευσης των καταναλωτών αποτελούν μέρος της νικηφόρας φόρμουλας για τη συνεχή ανάπτυξη".

γραφικό για τις κατηγορίες πωλήσεων του tiktok shop
Source: NielsenIQ | ADWEEK

H επιτυχία κρύβεται στο TikTok Shop

Ήδη μέσα στους πρώτους επτά μήνες αγόρασαν 2,5 φορές κατά μέσο όρο στο TikTok Shop, κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές εμπιστεύονται την πλατφόρμα και επιστρέφουν για αγορές.

Η υγεία και η ομορφιά παραμένουν στην κορυφή τόσο στις πωλήσεις όσο και στην αύξηση δημοτικότητας με τα είδη ένδυσης και τα αξεσουάρ να βρίσκονται κατά πόδας.

To TikTok ξεπερνάει τους 500.000 πωλητές στις ΗΠΑ
Κι ενώ μια απαγόρευση βρίσκεται προ των πυλών αυτό δεν πτοεί το TikTok στις ΗΠΑ που ανθίζει στο τομέα του eCommerce.

Παρόλα αυτά, δεν είναι ιδανική επιλογή για κάθε μάρκα. Το TikTok ελέγχει τις εκπτώσεις στην πλατφόρμα, και ενώ αυτό το αντάλλαγμα έχει συχνά νόημα για τις ψηφιακές μάρκες ή τις μάρκες-προκλητές, οι πιο παραδοσιακές μάρκες διστάζουν να παραχωρήσουν αυτόν τον έλεγχο.