To TikTok διπλασίασε την eCommerce βάση του στις ΗΠΑ στο τέλος του 2023 καθώς το TikTok Shop είχε περισσότερους από 500.000 εμπόρους που πωλούσαν σε Αμερικανούς χρήστες, αναφέρει το PYMNTS.

Στο δρόμο της επιτυχίας

Συνολικά, το TikTok Shop είχε περισσότερους από 15 εκατ. πωλητές παγκοσμίως τον Δεκέμβριο, προσθέτοντας περισσότερους από 6 εκατομμύρια κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Σε έκθεση του το Bloomberg σημειώνει ότι η δημοφιλή πλατφόρμα βίντεο έχει σοβαρές βλέψεις για το eCommerce ως δυνητικό παράγοντα εσόδων.

To TikTok με βλέψεις για $17 δισ. όγκο eCommerce σε ΗΠΑ
Τα new year’s resolution του TikTok έχουν βάλει στο μάτι το eCommerce των ΗΠΑ, μετατρέποντάς το σε μια υπολογίσιμη δύναμη.

"Ενώ το παραδοσιακό μοντέλο μπορεί να είναι η κύλιση μιας λίστας προϊόντων σε μια ιστοσελίδα, εμείς στοχεύουμε να δημιουργήσουμε μια εμπειρία που θα είναι κάτι πιο διασκεδαστικό και ελκυστικό από αυτό", δήλωσε η Mary Hubbard, επικεφαλής διακυβέρνησης και εμπειρίας για το TikTok Shop Americas. "Θέλουμε οι άνθρωποι να αισθάνονται ότι η εμπειρία των αγορών τους είναι προσαρμοσμένη και σχετική με αυτούς, με τον ίδιο τρόπο που αισθάνονται ότι είναι το 'For You Feed'. Η εστίασή μας είναι να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία είναι θετική, με όποιον τρόπο και αν το κάνουν".

Οθόνη κινητού με το TikTok ανοιχτό

Εκτός όμως από την επέκταση, η έκθεση εστιάζει και στην ασφάλεια καθώς η social media πλατφόρμα της ByteDance μπλόκαρε 2 εκατομμύρια πωλητές από την εφαρμογή επειδή δεν πληρούσαν τους κανονισμούς της πολιτικής της και αφαίρεσε 1 εκατομμύριο για παραβίαση αυτών των κανόνων.

Are you ready to ban?

Τα δεδομένα αυτά ερχονται καταμεσής του μεγάλου γολγοθά που αντιμετωπίζει το TikTok στις ΗΠΑ, με απαγόρευση της πλατφόρμας και την ίδια να περνά σε αντεπίθεση απαντώντας στις κατηγορίες.

Όλα αυτά όμως δεν φαίνεται να εμποδίζουν τα brand με τις προσπάθειές τους με παραδείγματα όπως τις E.l.f. Beauty και COSRX να ξεκινούν καμπάνιες στην πλατφόρμα τον Μάρτιο, ενώ η Coca-Cola ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο το πρώτο της προϊόν που θα διατίθεται αποκλειστικά μέσα από το TikTok Shop, το αναψυκτικό Happy Tears Zero Sugar.

Τα TikTok AI avatars θα αλλάξουν τα δεδομένα διαφήμισης
Νέα λειτουργία ακούγεται ότι αναπτύσσεται και δεν είναι άλλη από τα TikTok AI avatars που θα οδηγήσουν μάλλον σε πιο ανταγωνιστικές διαφημίσεις.

Η ευκαιρία υπάρχει στις κοινωνικές πλατφόρμες καθώς σε έκθεση του PYMNTS Intelligence "Tracking the Digital Payments Takeover: Monetizing Social Media", διαπιστώθηκε ότι ανάμεσα στα "39 εκατ. καταναλωτών που περιηγήθηκαν σε προϊόντα και κριτικές μέσω του TikTok, όπως έδειξαν τα ευρήματα, το 17% αγόρασε αυτό που βρήκε".