Η αύξηση των subscribers στις Shopify email λίστες σας μπορεί να μοιάζει με δύσκολη μάχη, ειδικά αν προσπαθείτε να αποφύγετε τα επιθετικά pop-up και τα κοστοβόρα ads. Μέσα από έξυπνες στρατηγικές και χρησιμοποιώντας ορισμένα από τα ενσωματωμένα Shopify tools μπορείτε να δημιουργήσετε μια υψηλής ποιότητας λίστα με engaged συνδρομητές που περιμένουν με ενθουσιασμό να ακούσουν νέα και ανακοινώσεις σας.

Είναι σημαντικό οι προσπάθειές σας να έχουν ένα στόχο και αυτός είναι να κερδίσετε συνδρομητές που όντως ενδιαφέρονται για εσάς και θα αποφέρουν καρπούς στις προσπάθειες του email marketing.

Πώς λοιπόν θα αυξήσετε τους συνδρομητές στις Shopify email λίστες σας;

#1 Βελτιστοποιήστε το storefront σας για οργανικά sign-up (no pop-up edition)

Εκτός από pop-up παράθυρα που πολλές φορές οι χρήστες τα εκλαμβάνουν ως ενοχλητικά, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να δημιουργήσετε ευκαιρίες για sign-up στο storefront σας.

Μπορείτε να ενσωματώσετε branded Shopify forms σε βασικά σημεία του eshop σας όπως στην αρχική σελίδα, σε σελίδες προϊόντων για να λαμβάνουν περισσότερες ενημερώσεις, στο checkout για να ζητήσετε από τους αγοραστές αν θέλουν να κάνουν opt in σε περισσότερες επικοινωνίες.

Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τις Shopify email λίστες μέσω του gamification. Χρησιμοποιήστε Shopify apps όπως το Wheelio ή το Spin-a-Sale για να δημιουργήσετε διαδραστικές, παιχνιδοποιημένες φόρμες εγγραφής. Αντί για το τυπικό «Εγγραφείτε για έκπτωση 10%», προσφέρετε στους χρήστες την ευκαιρία να περιστρέψουν τον τροχό για να κερδίσουν διάφορες ανταμοιβές, από εκπτώσεις έως δωρεάν αποστολή.

Φόρμα για sign-up σε Shopify email λιστες

#2 Δημιουργήστε ακαταμάχητα leads για το κοινό-στόχο σας

Μια ακόμη ευκαιρία για να κερδίσετε subscribers είναι να δημιουργήσετε ευκαιρίες για leads προσφέροντας ως αντάλλαγμα κάτι πολύτιμο που θα έχει απήχηση στο συναφές αγοραστικό κοινό. Τέτοιες ιδέες είναι οι αποκλειστικές προσφορές και τα guides. Για παράδειγμα, ένα fitness brand μπορεί να προσφέρει ένα πλάνο προπόνησης ενός μήνα χωρίς εξοπλισμό ή ένα κατάστημα μόδας μπορεί να προσφέρει εξατομικευμένους οδηγούς στυλ και μια έκπτωση 20%. Χρησιμοποιήστε το Shopify app Digital Downloads για να διαμοιράσετε το δωρεάν περιεχόμενο που μπορεί να κατεβάσει αυτόματα ένας χρήστης μόλις εγγραφεί στις Shopify email λίστες.

Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε διασκεδαστικά και διαδραστικά κουίζ π.χ. «Βρείτε την τέλεια ρουτίνα περιποίησης της επιδερμίδας σας» που συλλέγουν email διευθύνσεις πριν αποκαλύψουν τα αποτελέσματα. Είναι επίσης μια ενέργεια που θα σας βοηθήσει να χαροποιήσετε τους πελάτες σας αλλά να συγκεντρώσετε επίσης και χρήσιμα δεδομένα για αυτούς.

#3 Αξιοποιήστε τις κοινωνικές αποδείξεις για να ενθαρρύνετε τις εγγραφές

Αξιοποιήστε το user-generated content και προσθέστε κριτικές και μαρτυρίες πελατών στα Shopify forms για εγγραφές. Ένα τέτοιο παράδειγμα θα ήταν «Γίνετε μέλος 5.000+ χαρούμενων πελατών που "αγαπούν" τα οικολογικά μας προϊόντα!» Οι εφαρμογές Loox ή Yotpo μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε και να εμφανίσετε οπτικές κριτικές, καθιστώντας την επωνυμία σας πιο αξιόπιστη.

Από την άλλη, μπορείτε επίσης να μοιραστείτε milestones της κοινότητάς σας και να προσκαλέσετε τους χρήστες να γίνουν μέρος της, ενισχύοντας ταυτόχρονα τις Shopify email λίστες σας, π.χ. «Γίνετε μέρος του ταξιδιού μας! 950 άτομα αγκάλιασαν την κυκλοφορία του νέου μας προϊόντος και είμαστε ευγνώμων!»

Αύξησε τις πωλήσεις με User Generated Content στο Shopify
Πώς να χρησιμοποιήσεις το User Generated Content στο Shopify για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου - Γιατί είναι τόσο ισχυρό;

#4 Χρησιμοποιήστε Shopify tools για να αυτοματοποιήσετε και να βελτιστοποιήσετε τις εγγραφές

Χρησιμοποιήστε το Shopify Email για να κάνετε αυτόματα segmentation στους συνδρομητές σύμφωνα με τον τρόπο με τον οποίο εντάχθηκαν στη λίστα σας. Έτσι, θα μπορείτε να στέλνετε πιο εξατομικευμένες προσκλήσεις σε νέους χρήστες ανάλογα με τον τρόπο που αλληλεπιδρούν με το eshop σας.

Από την άλλη ένας ακόμη τρόπος για να ενισχύσετε τις Shopify email λίστες είναι να προσφέρετε κίνητρα μέσα από loyalty apps, όπως τα Smile.io ή Rise.ai, για να προσφέρετε πόντους, δωροκάρτες ή αποκλειστικά προνόμια για τους συνδρομητές. Όπως, για παράδειγμα, «Εγγραφείτε και κερδίστε 50 πόντους επιβράβευσης που μπορούν να εξαργυρωθούν ως ανταμοιβή σε επόμενη αγορά!»

Shopify email: Τι είναι και πώς θα το αξιοποιήσετε
It’s a bird, it’s a plane, it’s... Shopify email και θα γίνει ο ήρωας που ψάχνατε για το email marketing. Μάθετε ό,τι χρειάζεστε εδώ.

#5 Συνεργαστείτε για να επεκτείνετε την εμβέλειά σας οργανικά

Μια έξυπνη ακόμη ιδέα είναι να οργανώσετε ένα co-branded giveaway με ένα brand που κινείται στην ίδια κατηγορία και σε παρόμοια κοινά με εσάς. Σίγουρα, μια τέτοια συνεργασία θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να στηθεί με οφέλη και για τις δυο μεριές. Όμως, μια τέτοια συνεργασία θα βοηθήσει και τους δυο να εκτεθούν σε κοινά που είναι συναφή με τα προϊόντα που πωλούν και θα οδηγήσουν και σε εγγραφές στις Shopify email λίστες σας.

Εννοείται, ότι σε αυτό το πλαίσιο μπορείτε να αξιοποιήσετε και influencers για lead generation. Εκτός από προώθηση προϊόντων, μπορείτε να τους ζητήσετε να μοιραστούν αποκλειστικούς συνδέσμους εγγραφής για να κερδίσουν προσφορές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα affiliate app για να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε καμπάνιες influencer.

#6 Αξιοποιήστε το content marketing για να προσελκύσετε συνδρομητές

Δημιουργήστε ένα blog φιλικό προς το SEO περιεχόμενο που θα προσελκύει οργανική επισκεψιμότητα και στο τέλος μιας δημοσίευσης συμπεριλάβετε ένα CTA προτροπή που θα οδηγήσει σε εγγραφές όπως «Σας άρεσαν αυτές οι συμβουλές; Λάβετε περισσότερες αποκλειστικές πληροφορίες απευθείας στο inbox σας!» Η ενσωματωμένη λειτουργία blog στο Shopify καθιστά εύκολη τη δημοσίευση και τη βελτιστοποίηση των αναρτήσεων για την αναζήτηση στο Google.

Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει από τις προτάσεις για να βελτιώσετε τις Shopify email λίστες η χρήση του social media content. Μπορείτε να μετατρέψετε ευκαιρίες σε δημιουργία leads. Χρησιμοποιήστε Instagram Stories με link stickers για να κατευθύνετε τους followers σας σε σελίδες εγγραφής. Ενθαρρύνετε τους επίσης να σας στείλουν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί (π.χ. «VIP» ή «Exclusive») σε DM για να λάβουν μια ειδική προσφορά. Μόλις σας στείλουν μήνυμα, απαντήστε με έναν σύνδεσμο στη φόρμα εγγραφής σας, όπου μπορούν να έχουν πρόσβαση στην προσφορά.

Σελίδα Facebook μέσα σε οθόνη κινητού

#7 Καλλιεργήστε τη σχέση σας με τους συνδρομητές με ένα sequence καλωσορίσματος

Μόλις αρχίσετε να αυξάνετε τη λίστα σας, είναι ζωτικής σημασίας να φροντίσετε αυτούς τους συνδρομητές για να τους κρατήσετε engaged ώστε να μην απεγγραφούν από τις Shopify email λίστες σας.

Μια τέτοια συνοχή για welcome templates θα ήταν φυσικά με το ανάλογο διάστημα ενδιάμεσα:

  • Email καλωσορίσματος #1: Ένα θερμό ευχαριστώ και παράδοση του υποσχόμενου κινήτρου.
  • Email καλωσορίσματος #2: Μοιραστείτε την ιστορία και τις αξίες του μάρκας σας - βοηθήστε τους να νιώσουν ότι συνδέονται με την αποστολή σας.
  • Email καλωσορίσματος #3: Παρουσιάστε τα προϊόντα με τις καλύτερες πωλήσεις ή τα αγαπημένα προϊόντα των πελατών, ενθαρρύνοντας την πρώτη αγορά.

Μπορείτε να χρησιμοποιήστε το Shopify Email ή εφαρμογές όπως το Klaviyo για να αυτοματοποιήσετε αυτήν τη σειρά, εξασφαλίζοντας ότι κάθε νέος συνδρομητής αισθάνεται ευπρόσδεκτος και πολύτιμος.

Η αύξηση των συνδρομητών σας συνεπώς μπορεί να επιτευχθεί οργανικά στις Shopify email λίστες. Αρκεί να χρησιμοποιήσετε έξυπνα πόρους που έχετε ήδη στη διάθεσή σας και να κερδίσετε χρήστες που θα είναι πιο πιθανό να κάνουν κάποια συναλλαγή και να γίνουν μόνιμοι πελάτες σας. Δώστε προτεραιότητα στην ποιότητα έναντι της ποσότητας και δείτε το eCommerce brand σας να ευδοκιμεί!