Ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της γενιάς όταν οι Millennials «μεσουρανούσαν» στο Facebook, επιστρέφει!

Ο λόγος για τη δυνατότητα του poke (ελληνιστί «σκουντήματος») ! Η social media εταιρεία, για την 20ή επέτειό της, ανακοίνωσε την Τρίτη 19 Μαρτίου ότι εστιάζει εκ νέου στο μυστηριώδες poke, ένα χαρακτηριστικό που ουσιαστικά «έθαψε» πριν από μια δεκαετία, όπως ανέφερε το Techcrunch.

15 eCommerce social media tips για να αδράξεις το 2024
New year, new e-commerce you. Υλοποιήστε όλους τους στόχους του e-shop σας για φέτος με όλα τα απαραίτητα social media tips.

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι πρόσφατα βελτίωσε τις προτάσεις της πλατφόρμας και διευκόλυνε επίσης την εύρεση του poking page, μέσω αναζήτησης. Επιπλέον, το Facebook πρόσθεσε τη δυνατότητα να «σκουντάτε» έναν φίλο όταν τον αναζητάτε στο social network.

poke meta facebook printscreen

Το Poking είναι ένα από τα παλαιότερα χαρακτηριστικά του Facebook, που χρονολογείται από την ίδρυση της πλατφόρμας το 2004. Δεν αποσύρθηκε ποτέ επίσημα, αλλά χάθηκε μέσα στο navigation όταν έχασε τη δημοτικότητά του.

Το Facebook δεν καθόρισε ποτέ ποια ήταν η ιδέα πίσω από το poking και το άφησε στην ερμηνεία των χρηστών, με κάποιους να το χρησιμοποιούν από «πείραγμα» μέχρι και ως «τρόπο φλερτ».

Αν και η λειτουργία δεν διακόπηκε ποτέ επίσημα, «καταχωνιάστηκε στο navigation αφού έχασε τη δημοτικότητά της», σύμφωνα με το TechCrunch.

Τώρα το poke λαμβάνει κάποιες αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένων προτάσεων και ευκολότερη πρόσβαση στη σελίδα του poking μέσω της μπάρας αναζήτησης. Οι χρήστες μπορούν επίσης τώρα να «σκουντήξουν» έναν φίλο απευθείας όταν τον αναζητούν στην πλατφόρμα.

Σύμφωνα με το μέσο, η προσπάθεια φαίνεται ότι ήδη αποδίδει καρπούς. Το Facebook αναφέρει ότι η δραστηριότητα στο poking έχει αυξηθεί σημαντικά κατά 1.300% τον περασμένο μήνα. Παρά τη μείωση της δημοτικότητας, οι νεότεροι χρήστες, ιδιαίτερα εκείνοι ηλικίας 18 έως 29 ετών, φέρονται να υιοθετούν τη λειτουργία αυτή.

Το Facebook είναι η πέμπτη πιο δημοφιλής social media πλατφόρμα για εφήβους, σύμφωνα με μια έκθεση του 2023 από το Pew Research Center. Αν και το YouTube, το TikTok, το Snapchat και το Instagram παραμένουν στην κορυφή, ένα πρόσφατο άρθρο από τους New York Times υποδηλώνει ότι η Gen Z αγαπά να ψωνίζει και να πετυχαίνει ευκαιρίες ευκαιρίας στο Facebook Marketplace και όχι σε πλατφόρμες όπως το Craigslist.

eCommerce, έρχεται η σειρά σου για poking(;)

Αυτή η ανάγκη του Facebook για την επαναφορά λειτουργιών στοχεύει στην αναζωπύρωση του ενδιαφέροντος των χρηστών, μέσω της νοσταλγίας και της αναπόλησης. Ακόμη, και οι νεότεροι (Gen Z) ελκύονται από την αναβίωση των συνηθειών της 2000 era, καθώς την έχουν υιοθετήσει ως lifestyle, από τη μόδα μέχρι και την pop-culture της. Έτσι, το ερώτημα που μπορεί να προκύψει είναι το εξής: Θα ακολουθήσουν αυτήν τη στρατηγική και τα eshop, για μια πιο nostalgic eCommerce προσέγγιση και κάποιο ανάλογο poke για online stores;

Το eCommerce αυξάνεται αλλά οι καταναλωτές έχουν ανησυχίες
Μπορεί οι online αγορές να έχουν εκτοξευθεί όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ίδια σε όλες τις πτυχές.