Το eBay κυκλοφόρησε μια λειτουργία που αποσκοπεί στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας και λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη (AI), βοηθώντας τους καταναλωτές να «shop the look», σύμφωνα με όσα μεταδίδει το PYMNTS.

Αυτή η λειτουργία χρησιμοποιεί το ιστορικό αγορών των καταναλωτών για να τους παρουσιάσει αντικείμενα και ρούχα που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις στυλ τους και είναι διαθέσιμα από τους πωλητές στην πλατφόρμα, όπως ανέφερε η εταιρεία σε  ανάρτηση blog την Τρίτη, 9 Απριλίου.

«Σχεδιάσαμε την εμφάνιση του καταστήματος ώστε να εξελίσσεται με τα γούστα των πελατών μας παίρνοντας στοιχεία από τις αγοραστικές τους συνήθειες»,  έγραψε στην ανάρτηση ο Raul Romero , διευθυντής προϊόντων στο eBay. «Οι προτάσεις στυλ τους αποτελούνται από εικόνες και αντικείμενα που είναι εξατομικευμένα, εξασφαλίζοντας μια προσαρμοσμένη εμπειρία μόδας.

«Με αυτήν την προσέγγιση, προσφέρουμε μια εμπειρία αγορών που όχι μόνο κατανοεί τις προτιμήσεις των πελατών μας, αλλά και εξελίσσεται μαζί τους με την πάροδο του χρόνου», πρόσθεσε ο Romero.

Η λειτουργία «shop the look» είναι διαθέσιμη στο iOS για πελάτες eBay στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με την ανάρτηση. Οι επιλογές Android θα προστεθούν αργότερα φέτος.

Ενώ το χαρακτηριστικό επικεντρώνεται στη μόδα, η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο να το επεκτείνει και σε άλλες κατηγορίες προϊόντων, ανέφερε η ανάρτηση.

Σύμφωνα με την ανάρτηση, το «Shop the look» θα εμφανίζεται σε αγοραστές που έχουν δει τουλάχιστον 10 είδη μόδας τις προηγούμενες 180 ημέρες. Αυτοί οι αγοραστές θα το δουν τόσο στην αρχική σελίδα του eBay όσο και στη fashion landing page.

«Το Shop the look είναι ένας από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους βελτιώνουμε την εμπειρία χρήστη για τους λάτρεις», έγραψε ο Romero στην ανάρτηση. «Επιτρέπει στους χρήστες να οπτικοποιήσουν πώς οι πιθανές προσθήκες θα συμπληρώσουν την υπάρχουσα γκαρνταρόμπα τους».

shop the look app for ebay ai

Τεχνητή νοημοσύνη και αγορές

Η PYMNTS Intelligence διαπίστωσε ότι τουλάχιστον το 44% των καταναλωτών ενδιαφέρεται κάπως να ενσωματώσει  τεχνολογίες AI στις εμπειρίες αγορών.

Αυτό το μερίδιο είναι υψηλότερο μεταξύ των νεότερων γενιών, με το 69% των καταναλωτών Gen Z και το 54% των millennials και bridge millennials, που ορίζουν κατά κάποιον τρόπο την αγορά και τις συνήθειες, να αναφέρουν ότι ενδιαφέρονται, σύμφωνα με το «AI-Enabled Payments Enhance Customer Options», μια συνεργασία της PYMNTS Intelligence και  του ACI Worldwide.

Μια πρόσφατη παγκόσμια μελέτη που διεξήχθη από το IBM Institute for Business Value αποκάλυψε ότι οι άνθρωποι εκφράζουν ενδιαφέρον στη χρήση AI (τεχνητή νοημοσύνη) για να βελτιώσουν τις online αγοραστικές εμπειρίες.

Στη μελέτη, με την ονομασία «Revolutionize retail with AI everywhere: Customers won’t wait»περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες εξέφρασαν ενδιαφέρον για λειτουργίες που βασίζονται στο AI, όπως εικονικοί βοηθοί (55%) και AI apps (59%), ενώ ψωνίζουν online. 

Πέρα από την eBay,  η Etsy  δήλωσε τον Ιανουάριο ότι ξεκίνησε έναν κόμβο που χρησιμοποιεί τόσο τεχνητή νοημοσύνη όσο και ανθρώπινη επιμέλεια για να βοηθήσει τους αγοραστές να βρουν δώρα για κάθε περίσταση.

Η λειτουργία δώρου της πλατφόρμας   επιτρέπει στους αγοραστές να εισάγουν πληροφορίες σχετικά με τον παραλήπτη και στη συνέχεια να περιηγούνται σε αντικείμενα που είναι διαθέσιμα από πωλητές Etsy που έχουν επιλεγεί από την  τεχνολογία μηχανικής εκμάθησης της εταιρείας.

Έρευνα αποκαλύπτει: Το AI κερδίζει τους online αγοραστές
Η μελέτη της IBM αποκαλύπτει: Οι καταναλωτές επιθυμούν να χρησιμοποιούν το AI για πιο έξυπνες αγορές.
ebay ai

Η σημασία του AI στο online shopping

Οι αγοραστές προτιμούν όλο και περισσότερο το AI στις online αγορές για την personalized βοήθειά του. Η τεχνητή νοημοσύνη αναλύει τις προηγούμενες αγορές και τις προτιμήσεις των αγοραστών για να προτείνει σχετικά προϊόντα, απλοποιώντας τη διαδικασία περιήγησης. Αυτή η προσαρμοσμένη προσέγγιση εξοικονομεί χρόνο και προσφέρει μια πιο ευχάριστη εμπειρία αγορών.

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη καινοτομεί στο eCommerce σήμερα;
H τεχνητή νοημοσύνη έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας αλλά και στον κόσμο του eCommerce. Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τη δύναμη της;

Απανταχού χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο να χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για αγορές. Οι εταιρείες, όπως η eBay, βρίσκουν νέους τρόπους για να κάνουν τις αγορές καλύτερες για τους πελάτες και να πουλήσουν περισσότερα πράγματα.

💡
Καθώς η τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης προχωρά, συνεχίζει να βελτιώνει τις προτάσεις της, κάνοντας τις online αγορές πιο αποτελεσματικές και ικανοποιητικές για τους καταναλωτές.