Η Amazon παρουσιάζει ένα AI tool για να μετατρέψει την εμπειρία αγορών σε μια πιο απλή και ευχάριστη διαδικασία.

Η εταιρεία δοκιμάζει μια δυνατότητα στην εφαρμογή της για κινητά που επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, παρέχει μια χρήσιμη απάντηση. Αυτή η κίνηση είναι μέρος της απόπειρας εξερεύνησης του generative AI, από την Amazon.

Η Maria Boschetti, εκπρόσωπος της Amazon, εξήγησε:

Πάντα εφευρίσκουμε τρόπους ώστε να κάνουμε τη ζωή των πελατών μας καλύτερη. Αυτήν τη στιγμή δοκιμάζουμε μια νέα δυνατότητα που υποστηρίζεται από generative τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση των αγορών στο Amazon παρέχοντας γρήγορες απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις που αφορούν τα προϊόντα.

Αυτή η δυνατότητα στοχεύει να γλυτώσει τους πελάτες από την ταλαιπωρία πολύωρου scroll σε κριτικές ή την ανάγνωση μεγάλων καταχωρίσεων προϊόντων. Αντίθετα, συμπυκνώνει πληροφορίες τόσο από τις κριτικές όσο και από τη λίστα προϊόντων για να προσφέρει συνοπτικές απαντήσεις.

Σε αντίθεση με το ChatGPT της OpenAI, η νέα δυνατότητα της Amazon δεν έχει σχεδιαστεί για συνεχόμενες, εκτεταμένες συνομιλίες. Ωστόσο, μπορεί να ανταποκριθεί σε δημιουργικές προτροπές. 

Γνωρίζετε το ChatGPT; H OpenAI λάνσαρε online κατάστημα
Η OpenAI ξεκίνησε ένα eshop όπου οι άνθρωποι θα μπορούν να μοιράζονται τις δικές τους εκδόσεις του ChatGPT chatbot.

Η Marketplace Pulse, μια εταιρεία έρευνας για το eCommerce, εντόπισε για πρώτη φορά αυτό το εργαλείο, επιδεικνύοντας τη δέσμευση της Amazon να ενσωματώσει το AI στην πλατφόρμα της. Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία εισήγαγε πολλά AI tools, συμπεριλαμβανομένων περιλήψεων κριτικών προϊόντων και λειτουργιών που δημιουργούνται για να βοηθήσουν τους τρίτους πωλητές να γράφουν καταχωρήσεις και να δημιουργούν φωτογραφίες διαφημίσεων.

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης οικονομικής ενημέρωσης της Amazon, ο διευθύνων σύμβουλος Andy Jassy ανέφερε ότι η εταιρεία χρησιμοποιεί έξυπνα προγράμματα υπολογιστών (generative AI) για να προβλέψει πόσα απόθεμα χρειάζονται και να βρει τις πιο αποτελεσματικές διαδρομές για τους οδηγούς παράδοσης.

«Το Generative AI πρόκειται να αλλάξει κάθε εμπειρία πελάτη, καθιστώντας την πιο προσιτή για τους καθημερινούς προγραμματιστές και τους επιχειρηματικούς χρήστες», είπε ο Jassy στον Jim Cramer του CNBC τον περασμένο μήνα. «Πιστεύω ότι θα προσφέρει πολλά στην κοινωνία».

👍
Η Amazon συνεχίζει να ωθεί τα όρια του AI για να βελτιώσει το ταξίδι αγορών για τους πελάτες της και το AI παίρνει όλο και περισσότερο χώρο στο eCommerce (μέχρι και η Victoria's Secret έχει πλέον AI εργαλείο για τους πελάτες της!).