Το Amazon είναι ο νέος fashion destination για τους online αγοραστές
Καθώς οι καταναλωτές προσπαθούν να αγοράσουν ρούχα online, η έρευνα της PYMNTS Intelligence αποκαλύπτει ότι οι digital αγοραστές στρέφονται όλο και περισσότερο στην Amazon για να καλύψουν τις ανάγκες τους σε ότι αφορά την ένδυση.
Υπενθυμίζουμε πως η Amazon νωρίτερα μέσα στον χρόνο, ανακοίνωσε ότι χρησιμοποιεί πλέον τεχνολογία AI για να βοηθήσει τους πελάτες να ψωνίζουν ρούχα online. Χρησιμοποιώντας γλωσσικά μοντέλα, τεχνολογία generative AI και το machine learning, στοχεύει να δημιουργήσει τέσσερα χαρακτηριστικά που θα βοηθούν τους πελάτες να βρουν τα ρούχα που τους ταιριάζουν.
Ακόμη, τον Φεβρουάριο, η εταιρεία, σε μια σειρά κινήσεων που αποσκοπεί στην αλλαγή του σκηνικού των online αγορών, αποκάλυψε την τελευταία της καινοτομία: τον Rufus, έναν εύχρηστο και υπερσύγχρονο AI βοηθό αγορών.
Μιλώντας με τους αριθμούς
Η μελέτη της PYMNTS Intelligence «Whole Paycheck Report: New Consumer Spend Data Finds Amazon Way Ahead of Walmart» εκτιμά καθένα από τα μερίδια αγοράς των δύο λιανοπωλητών, σε διάφορες κατηγορίες, με βάση τις αναφορές κερδών ετών σε συνδυασμό με τα εθνικά δεδομένα από το U.S. Census Bureau και το Bureau of Economic Analysis.
Σύμφωνα με συμπληρωματική έρευνα από τη μελέτη, από το 4ο τρίμηνο του 2023, για πρώτη φορά, οι καταναλωτές αγόρασαν περισσότερα από τα μισά ρούχα τους, online, από την Amazon. Το μερίδιο του online retail κολοσσού στις δαπάνες στο eCommerce αυξήθηκε στο 51,5%, από 47,9% το προηγούμενο τρίμηνο.
Μια ενδοσκόπηση
Η επιτυχία της εταιρείας να κερδίσει μερίδιο στην κατηγορία είναι ιδιαίτερα σημαντική, δεδομένου του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές δίνουν προτεραιότητα στις αγορές ρούχων ακόμη και σε περιόδους οικονομικής δυσπραγίας. Η μελέτη «New Reality Check: The Paycheck-to-Paycheck Report: The Nonessential Spending Deep Dive Edition» της PYMNTS Intelligence διαπιστώνει ότι, μεταξύ των 7 στους 10 αγοραστές λιανικής, δείχνει ότι τα ρούχα είναι η κορυφαία επιλογή για μη ουσιαστικές δαπάνες μεταξύ των buyers που επιδίδονται σε τέτοιες αγορές.
Επιπλέον, οι καταναλωτές με υψηλότερο εισόδημα ξοδεύουν περισσότερο από το μισθό τους σε αυτήν την κατηγορία λιανικής, σύμφωνα με το «Why One-Third of High Earners Live Paycheck to Paycheck» της σειράς New Reality Check. Η μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι κερδίζουν περισσότερα από 200.000$ ετησίως ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού τους εισοδήματος σε ρούχα, αξεσουάρ και είδη προσωπικής φροντίδας — 8,5%, έναντι 7,2% σε ολόκληρο τον πληθυσμό.
Επιπλέον, οι καταναλωτές που κερδίζουν περισσότερα από 100.000$ ετησίως ήταν πιο πιθανό να πουν ότι η ένδυση και η προσωπική φροντίδα είχαν υψηλό ή πολύ υψηλό αντίκτυπο στον προϋπολογισμό τους τους τελευταίους 12 μήνες.
«Συνεχίζουμε να έχουμε την ευρύτερη επιλογή λιανικής, με εκατοντάδες εκατομμύρια διαθέσιμα προϊόντα, δεκάδες εκατομμύρια που προστέθηκαν μόνο πέρυσι και αρκετές premium μάρκες που αρχίζουν να εμφανίζονται στο Amazon (π.χ. Coach, Victoria's Secret, Pit Viper, Martha Stewart, Clinique, Lancôme και Urban Decay)», είπε στους επενδυτές ο CEO της Amazon Andy Jassy στην πρόσφατη μελέτη του 2023 Letter to Shareholders.