Η Amazon Prime Day σπάει ρεκόρ, με τους online αγοραστές στις Ηνωμένες Πολιτείες να ξοδεύουν ένα εκπληκτικό ποσό 14,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, σημειώνοντας αύξηση 11% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Η επιτυχία της Prime Day
Όπως μας κοινοποιεί η Market Watch, σύμφωνα με στοιχεία από το Adobe Analytics, το οποίο παρακολουθεί τις online συναλλαγές, η εκδήλωση σημείωσε ημερήσια δαπάνη 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις 16 Ιουλίου και στις 17 Ιουλίου. Αυτή η αύξηση των δαπανών υπογραμμίζει τη συνεχιζόμενη δημοτικότητα της εκδήλωσης μεταξύ των καταναλωτών που αναζητούν εκπτώσεις σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων.
Η επιτυχία της Amazon Prime Day τροφοδοτήθηκε από τις ισχυρές πωλήσεις σε διάφορες κατηγορίες. Κορυφαία κατηγορία αναδείχθηκαν τα ηλεκτρονικά, με σημαντική αύξηση πωλήσεων 61%. Οι καταναλωτές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα tablet, τις τηλεοράσεις, τα ακουστικά και τα fitness trackers,, μεταξύ άλλων τεχνολογικών gadgets. Επιπλέον, οι πωλήσεις ενδυμάτων, συμπεριλαμβανομένων παιδικών ενδυμάτων και επίσημων ενδυμάτων, σημείωσαν σημαντική αύξηση, αντανακλώντας την επιθυμία των καταναλωτών να αναβαθμίσουν τις γκαρνταρόμπες τους.
Σχεδόν οι μισές από τις online αγορές, 49,2%, έγιναν μέσω κινητών συσκευών, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη τάση της ευκολίας αγορών μέσω κινητού τηλεφώνου και την κυριαρχία των mobile shoppers. Αυτό αντιπροσωπεύει αύξηση 18,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, σύμφωνα με την Adobe Analytics.
Ενώ η Amazon δεν αποκάλυψε τα συγκεκριμένα στοιχεία των πωλήσεών της, η εταιρεία ανέφερε ότι η Amazon Prime Day 2024 ήταν η μεγαλύτερη εκδήλωση αγορών που έγινε ποτέ, με πωλήσεις ρεκόρ και έναν άνευ προηγουμένου αριθμό πωλήσεων. Πριν από την εκδήλωση, η Amazon είδε μια αύξηση στις συνδρομές Prime, αποδίδοντας μεγάλο μέρος της επιτυχίας της εκδήλωσης στα νέα μέλη που εντάχθηκαν στην υπηρεσία.

Αξίζει να αναφερθεί και η ανοιξιάτικη επιτυχία της εταιρείας, καθώς, κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων μεταξύ 20 έως τις 25 Μαρτίου, το Amazon Spring Sale ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο στο να τραβήξει την προσοχή των αληθινών followers. Το 28% των καταναλωτών στις ΗΠΑ συμμετείχε στις μεγάλες ανοιξιάτικες εκπτώσεις και το 38% των συνδρομητών του Prime αγόρασε αντικείμενα μέσα σε μόλις πέντε ημέρες.
Οι προκλήσεις για τους έμπορους
Αντίθετα, άλλοι έμποροι λιανικής, συμπεριλαμβανομένων των νεοεισερχόμενων όπως το TikTok, αντιμετώπισαν προκλήσεις για να κερδίσουν έλξη κατά τη διάρκεια της σεζόν των καλοκαιρινών προσφορών. Οι αναλυτές της Salesforce σημείωσαν ότι η εναρκτήρια εκδήλωση Deals For You Days του TikTok δυσκολεύτηκε να ανταποκριθεί στη δυναμική της Amazon Prime Day, επικαλούμενοι μικρότερες εκπτώσεις και πιο αργή υιοθέτηση από τους καταναλωτές. Παρά τη μεγάλη βάση χρηστών του TikTok, οι εκκολαπτόμενες eCommerce προσπάθειες της πλατφόρμας δεν έχουν ακόμη επιτύχει την κλίμακα και την αναγνώριση που απολαμβάνουν καθιερωμένοι παίκτες όπως η Amazon.

Συνολικά, η Amazon Prime Day 2024 παρουσίασε μια ισχυρή επιθυμία για online αγορές, λόγω των ανταγωνιστικών εκπτώσεων και της ζήτησης των καταναλωτών για ηλεκτρονικά είδη, ρούχα και οικιακά είδη. Τα ρεκόρ πωλήσεων της εκδήλωσης υπογραμμίζουν τη σημασία της ως σημαντικό γεγονός λιανικής, επηρεάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες δαπανών και θέτοντας σημεία αναφοράς για μελλοντικές εκδηλώσεις eCommerce. Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν αξία και ευκολία, η Prime Day παραμένει ένα καθοριστικό γεγονός τόσο για την Amazon, όσο και για την ευρύτερη βιομηχανία λιανικής.