Σε μια πρόσφατη έκδοση της τρέχουσας Αναφοράς How We Will Pay του PYMNTS Intelligence, «Multitasking Consumers Want to Shop — and Work — at the Same Time», το μέσο εξέτασε πώς οι συνδεδεμένες συσκευές και η παρουσία και εφαρμογών έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές στις ΗΠΑ περνούν το χρόνο τους. 

Οι συνδεδεμένες συσκευές, γνωστές και ως έξυπνες συσκευές, αναφέρονται σε gadget όπως smartphone και έξυπνες οικιακές συσκευές εξοπλισμένες με συνδεσιμότητα στο διαδίκτυο και αισθητήρες. Επιτρέπουν στους καταναλωτές να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών τους με πρόσβαση σε εφαρμογές και online υπηρεσίες για εργασίες όπως σύγκριση τιμών, περιήγηση προϊόντων και πραγματοποίηση αγορών απρόσκοπτα.

Η έκθεση, που βασίζεται σε έρευνες με περισσότερους από 4.600 καταναλωτές στις ΗΠΑ, πρόσφερε επίσης πληροφορίες για τον αυξανόμενο ρόλο που παίζουν οι συνδεδεμένες συσκευές στη μέση εμπειρία αγορών. 

Για παράδειγμα, μάθαμε ότι το 74% των καταναλωτών χρησιμοποιούν τις συνδεδεμένες συσκευές τους κατά τις αγορές τους και το 55% αυτών δηλώνουν ότι συνδέονται ειδικά για να βελτιώσουν τις προσπάθειές τους για online αγορές

Έχοντας αυτό κατά νου, η έρευνα εστιάζει λίγο πιο βαθιά για να αναδείξει ποιες δυνατότητες και βελτιώσεις θα ήθελαν να δουν οι καταναλωτές για να αυξήσουν περαιτέρω την εμπειρία αγορών τους — και οι δύο λειτουργίες που είναι τώρα διαθέσιμες και κάποιες που δεν είναι ακόμη έτοιμες, σε πολλά και διακεκριμένα eshop.

Τα 11 top eshop για online αγορές σύμφωνα με το Alibaba
Το Alibaba ανήρτησε στο επίσημο site του μια λίστα με τα κορυφαία eshop για online shopping.

Το πιο δημοφιλές χαρακτηριστικό - που έχει απήχηση στο 41% ​​των καταναλωτών - θα επέτρεπε στους αγοραστές να χρησιμοποιήσουν το smartphone τους για να τραβήξουν μια φωτογραφία από κάτι που τους τραβάει το μάτι και να ανακατευθυνθεί αυτόματα στη σελίδα του προϊόντος όπου θα μπορούσαν να το αγοράσουν. (Σχεδόν το 8% λέει ότι μπορεί ήδη να το κάνει αυτό.)

Το 38% εξέφρασε επίσης ενδιαφέρον για μια λειτουργία που θα μπορούσε να τους δώσει τη δυνατότητα να δουν πώς θα φαίνονται οι πιθανές αγορές σε αυτούς ή στον χώρο διαβίωσής τους. Εν τω μεταξύ, το 34% δήλωσε ότι θα καλωσόριζε ένα smart dressing room mirror που θα μπορούσε να προτείνει πρόσθετα αντικείμενα για να συμπληρώσουν οι καταναλωτές σε μια αγορά.

Το 34% των καταναλωτών θα ήθελε μια λειτουργία που θα επικοινωνούσε με το πλησιέστερο καφέ στο δρόμο για τη δουλειά τους το πρωί. Ακόμα, συμπλήρωσαν ότι αν η εφαρμογή μπορούσε αυτόματα να παραγγείλει και να πληρώσει για το αγαπημένο τους ρόφημα και να το έχει έτοιμο όταν φτάσουν. 

Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων είπε ότι θέλει λειτουργικότητα οθόνης αφής στις συνδεδεμένες συσκευές που θα τους επιτρέψει να αγοράσουν αντικείμενα που εμφανίζονται σε μια εκπομπή που μεταδίδεται, είτε πρόκειται για ένα κόσμημα είτε για μια στολή. Σχεδόν το 5% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι μπορεί ήδη να το κάνει αυτό.

γράφημα για τις επιλογές που κάνουν οι καταναλωτές

Η PYMNTS, μέσα από μια παλαιότερη έκθεσή της συνεργασία με την Adobe με όνομα «The Online Features Driving Consumers to Shop With Brands, Retailers or Marketplaces» που βασίστηκε σε έρευνα η οποία διεξήχθη τον Οκτώβριο σε περισσότερους από 3.500 Αμερικανούς καταναλωτές, ανέδειξε επιλογές και συμπεριφορές των αγοραστών όταν πραγματοποιούν online αγορές, με τα αποτελέσματα να δείχνουν ότι η πλειονότητα των καταναλωτών αναφέρει τις καλύτερες τιμές ως τον παράγοντα με τη μεγαλύτερη επιρροή που παρακινεί τις τελικές αποφάσεις τους.

Η τιμή είναι προτεραιότητα στις αγορές των καταναλωτών
Ανάμεσα στους παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών σημαντική θέση έχουν οι τιμές!

Όπως επισημαίνει το «Multitasking Consumers Want to Shop — and Work — at the Same Time», πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι κάτι παραπάνω από υποθετικά. Για παράδειγμα, σχεδόν το 8% των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το Google Lens μπορούν να χρησιμοποιήσουν εικόνες smartphone για εκ νέου δρομολόγηση σε URL προϊόντων σε συνδεδεμένες συσκευές.

Σαφώς, οι καταναλωτές θέλουν να μπορούν απλώς να βλέπουν ένα αντικείμενο, είτε στην πραγματική ζωή, είτε σε μια εκπομπή, είτε σε μια διαφήμιση ή σε μια πρόταση προϊόντος - να προσδιορίζουν αν το προϊόν ταιριάζει με τον τρέχοντα τρόπο ζωής τους και να το αγοράζουν αβίαστα, χωρίς να χρειάζεται να αντιμετωπίσουν προβλήματα ή τριβές.

Το έντονο ενδιαφέρον που αντικατοπτρίζεται στα ευρήματα της έρευνας του PYMNTS υποδηλώνει ότι αυτές οι digital λειτουργίες στις συνδεδεμένες συσκευές (που δεν είναι ακόμη διαθέσιμες) θα είναι πιθανότατα σύντομα διαθέσιμες προς το κοινό.

Όπως προκύπτει από τα παραπάνω, τα smartphone, αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν. Εξυπηρετούν χαρακτηριστικά που θέλουν οι καταναλωτές, όπως η χρήση των τηλεφώνων τους για να τραβήξουν φωτογραφίες αντικειμένων που τους αρέσουν και να τα αγοράσουν αμέσως.

💡
Αυτές οι πληροφορίες δείχνουν ότι οι αγοραστές αναζητούν βολικές, ελυκολες και άμεσες εμπειρίες αγορών, οδηγώντας σε μελλοντικές καινοτομίες στο eCommerce.