Το Influencer Marketing έχει αναδειχθεί ως μια ισχυρή στρατηγική στον τομέα του eCommerce, παρέχοντας στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να αυξήσουν τις πωλήσεις και να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα του brand τους. 

Το eCommerce προηγείται στις δαπάνες του Influencer Marketing με 27%, ακολουθούμενο από το FMCG με 20%, αναφέρει η Kofluence’s Decoding Influence: The 2024 Influencer Marketing Report

Πώς οι eCommerce έμποροι βελτιώνουν το conversion το 2024
Νέα μελέτη αποκαλύπτει τους τρόπους με τους οποίους οι eCommerce έμποροι βελτιώνουν τα ποσοστά conversion το 2024

Τα τελευταία χρόνια, ο κλάδος του Influencer Marketing έχει ωριμάσει σημαντικά, αναδεικνύοντάς το σε πηγή παγκόσμιας αγοράς, με έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η μετάβαση από την παραδοσιακή πρόσληψη διασημοτήτων σε πλατφόρμες όπως η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και οι εφημερίδες έχει εξελιχθεί προς τους social media content creators, δίνοντας έμφαση στη στρατηγική εστίαση στα «5 Ws» – με το ποιος, τι, πότε, πού και γιατί περιλαμβάνει το συγκεκριμένο κοινό-στόχο. 

Σύμφωνα με την έκθεση, India's Creator Economy ανθεί, με 2,5 - 3,5 εκατομμύρια δημιουργούς να ασχολούνται κυρίως με πλατφόρμες όπως το Instagram και το YouTube. Συγκεκριμένα, μεταξύ 110-170.000 δημιουργοί στο YouTube δημιουργούν ενεργά έσοδα από το περιεχόμενό τους, ενισχύοντας τη θέση του YouTube ως η κορυφαία πλατφόρμα για τη δημιουργία εσόδων από δημιουργούς στην Ινδία. 

Ο Ritesh Ujjwal, συνιδρυτής της Kofluence, τόνισε τη σημασία της έκθεσης, δηλώνοντας: «Στη σημερινή digital εποχή, το κόστος απόκτησης πελατών αυξάνεται συνεχώς και, σε συνδυασμό με τα ποσοστά customer retention D30 στο 5%. Οι επωνυμίες αντιμετωπίζουν τρομερές προκλήσεις κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής των πελατών. Αντιμετωπίζουν στρατηγικά αξιοποιώντας την εμπιστοσύνη μέσω συνεργασιών influencer, μια σημαντική απόκλιση από την παραδοσιακή προσέγγιση, ιδιαίτερα σε ένα online περιβάλλον όπου οι κουρασμένοι από τις διαφημίσεις καταναλωτές διαθέτουν σημαντικό μέρος του χρόνου τους.»

«Η έκθεσή μας εξετάζει σχολαστικά τη δυναμική της πλατφόρμας και τις εξελισσόμενες προτιμήσεις δημιουργών και επωνυμιών, προσφέροντας στους αναγνώστες έναν κεντρικό πόρο που περιέχει αποκλειστικές πληροφορίες και αποδεδειγμένες στρατηγικές που προέρχονται από κορυφαίες επωνυμίες και ειδικοί του κλάδου», πρόσθεσε ο Ujjwal. 

Ο Sreeram Reddy Vanga, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Kofluence, μοιράστηκε την άποψή του, σχολιάζοντας: «Η αυξανόμενη έμφαση στη δημιουργία εσόδων από δημιουργούς τα τελευταία χρόνια υπογραμμίζει αυτό το συναίσθημα. Οραματίζομαι ένα μέλλον όπου οι τυποποιημένες μετρήσεις και οι κανονιστικές οδηγίες θα ενισχύσουν τη διαφάνεια και την αποτελεσματικότητα, με πλατφόρμες που βασίζονται σε δεδομένα. Σε αυτήν την έκδοση του Influencer Marketing Report για το 2024, αντλούμε πληροφορίες από πάνω από 1000 δημιουργούς περιεχομένου, επωνυμίες και επαγγελματίες του κλάδου, ενσωματώνοντας τα κυρίαρχα συναισθήματα στον τρέχοντα κλάδο Influencer μάρκετινγκ της Ινδίας».