IG Stories: Πώς να χρησιμοποιήσεις Instagram Stories στη στρατηγική marketing του eshop σου

Τα Instagram stories είναι πλέον απαραίτητα για τις σύγχρονες στρατηγικές digital marketing, καθώς επιτρέπουν στα brands να συνδέονται με το κοινό τους άμεσα. Με 500 εκατομμύρια χρήστες να ασχολούνται με τα stories καθημερινά, οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πλέον να παραβλέψουν αυτό το ισχυρό εργαλείο. Σχεδόν το ένα τρίτο των stories με τις περισσότερες προβολές προέρχονται από brands, υπογραμμίζοντας την αποτελεσματικότητά τους. Επιπλέον, το 58% των χρηστών αναφέρει αυξημένο ενδιαφέρον για ένα προϊόν αφού το είδαν στα stories, ενώ το 50% έχει επισκεφτεί ένα eshop για να πραγματοποιήσει μια αγορά. Χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τα IG stories, το eshop σας μπορεί να βελτιώσει την προβολή και να αυξήσει τις πωλήσεις, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του marketing πλάνου σας.

Instagram eCommerce: Πλεονεκτήματα & 13 στρατηγικά tips!
Πώς μπορεί το Instagram eCommerce να αλλάξει εντελώς το «παιχνίδι» των πωλήσεων ενός eshop; Τα 13 στρατηγικά tips!

Γιατί θες τα Instagram stories Instagram για το eshop σου;

Τα Instagram stories έχουν εξελιχθεί σημαντικά από τότε που πρωτοκυκλοφόρησαν, αν και η βασική ιδέα της εξαφάνισης περιεχομένου μετά από 24 ώρες παραμένει. Αποτελούν πλέον τη βασική μορφή για αυθεντικό περιεχόμενο, επιτρέποντας στους χρήστες να ξεπεράσουν την εκλεπτυσμένη εμφάνιση των τυπικών αναρτήσεων και να επιδείξουν μια πιο γνήσια πλευρά.

Αυτό ισχύει τόσο για προσωπικούς λογαριασμούς όσο και για εταιρικά προφίλ. Σχεδόν το 47% των χρηστών λένε ότι τα stories τους βοηθούν να επικοινωνούν πιο αυθεντικά με τους φίλους και την οικογένειά τους. Για τις επιχειρήσεις, αυτό σημαίνει ότι τα stories μπορούν να προωθήσουν μια πραγματική, αληθινή πλευρά του brand σας, ενισχύοντας τη σύνδεση με το κοινό σας.

Η χρήση των stories στη στρατηγική marketing μπορεί να βοηθήσει το brand σας να:

  • Προσεγγίσει ένα ευρύτερο κοινό.
  • Αλληλεπιδράσει απευθείας με τους θεατές.
  • Αυξήσει την επισκεψιμότητα στο eshop σας.
  • Εκτελέσει στοχευμένες διαφημίσεις μέσω stories.
  • Ενισχύσει το συνολικό engagement.

Instagram stories & αριθμοί

Ακολουθούν ορισμένα εντυπωσιακά στατιστικά στοιχεία που υπογραμμίζουν την αποτελεσματικότητα της χρήσης των stories σε ένα eshop:

  • Περίπου το 15% με 25% των θεατών κάνουν swipe τα links που ανακαλύπτουν σε stories από brands.
  • Με περισσότερους από 500 εκατομμύρια χρήστες να ασχολούνται με τα Instagram stories καθημερινά, η πλατφόρμα προσφέρει σημαντική απήχηση.
  • Στην πραγματικότητα, το 70% των χρηστών του Instagram παρακολουθεί καθημερινά stories και το 86,6% δημοσιεύει ενεργά τα δικά του. Συγκεκριμένα, το 36% των επιχειρήσεων αξιοποιούν τα stories για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους, αξιοποιώντας αυτό το ισχυρό εργαλείο.
  • Επιπλέον, το 49% των καταναλωτών Gen Z χρησιμοποιούν τα stories για να ανακαλύψουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες, υποδεικνύοντας μια ισχυρή τάση στο νεότερο κοινό.
  • Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι το 70% των Ιστοριών Instagram προβάλλονται με τον ήχο ενεργοποιημένο, παρέχοντας την ευκαιρία στα brands να δημιουργήσουν ελκυστικό οπτικοακουστικό περιεχόμενο. 

Αυτά τα στατιστικά απεικονίζουν σημαντικά τους λόγους που κάνουν τα stories βασικό μέρος της στρατηγικής marketing των eshop, ενισχύοντας την προβολή και τη σύνδεση με το κοινό.

Πώς θα προσελκύσεις την Generation Z στο eshop σου;
Generation Z: η ανερχόμενη αγοραστική δύναμη! Εσύ έχεις αναλογιστεί πως θα καταφέρεις να την τραβήξεις στο eshop σου;

Πώς να αξιοποιήσετε τα Instagram stories στο eshop σας

Καθορίστε την οπτική σας ταυτότητα

Ξεκινήστε αποφασίζοντας πώς θέλετε να εμφανίζεται το brand του eshop στα Instagram stories. Σκεφτείτε αν προτιμάτε ακατέργαστο backstage περιεχόμενο ή μια πιο επιμελημένη εμφάνιση με πρότυπα. Η καθιέρωση του οπτικού στυλ του brand σας είναι απαραίτητη, καθώς βοηθά στη δημιουργία μιας συνεπούς και ελκυστικής εμπειρίας για το κοινό σας. Αυτή η οπτική ταυτότητα θα καθοδηγήσει τη δημιουργία του περιεχομένου σας, κάνοντας τα stories σας άμεσα αναγνωρίσιμα και αξιομνημόνευτα στους followers σας.

Πώς να δημιουργήσεις αξεπέραστο branding στα social media
Μάθε πώς να χτίζεις ισχυρό branding στα social media, με πρακτικές συμβουλές για να ενισχύσεις την online παρουσία σου.

Δημοσιεύστε με συνέπεια

Η τακτική ανάρτηση στο Instagram είναι σημαντική για να κρατήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον του. Εμφανιζόμενοι συχνά στην κορυφή των feed των χρηστών, αυξάνετε την προβολή σας και υπενθυμίζετε στους οπαδούς σας το brand σας. Η συνέπεια ενισχύει την οικειότητα και την πίστη μεταξύ του κοινού σας. Για να απλοποιηθεί αυτή η διαδικασία, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία που σας βοηθούν να αυτοματοποιήσετε και να προγραμματίσετε τα Instagram stories σας, διευκολύνοντας τη διατήρηση μιας σταθερής ροής περιεχομένου χωρίς υπερβολές.

Αξιοποιήστε τα stickers

Αξιοποιήστε τις διαδραστικές λειτουργίες του Instagram, όπως polls, ερωτήσεις και GIF, για να βελτιώσετε το engagement στα Instagram stories για το eshop σας. Χρησιμοποιώντας αυτοκόλλητα προϊόντων, μπορείτε να συνδέσετε απευθείας με αντικείμενα, ενθαρρύνοντας τους followers σας να επισκεφτούν το online store σας. Η ενσωμάτωση αυτών των διαδραστικών στοιχείων κάνει τα stories σας πιο ελκυστικά και αυξάνει τα ποσοστά αλληλεπίδρασης. Όσο περισσότερο εμπλέκετε το κοινό σας, τόσο πιο πιθανό είναι να συνδεθεί με το brand σας και να συμμετάσχει σε συζητήσεις.

Συμπεριλάβετε CTAs

Ενσωματώστε αποτελεσματικά τις παροτρύνσεις για δράση (CTA) στα stories σας στο IG για να καθοδηγήσετε τους θεατές σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν στη συνέχεια, όπως να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο ή να στείλουν ένα άμεσο μήνυμα. Τα καθαρά CTA βοηθούν στην άμεση συμπεριφορά του κοινού, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αφοσίωση, τις αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και τις μετατροπές. Προσθέτοντας links προϊόντων με δυνατότητα κλικ στα Instagram stories, οδηγείτε άμεσα τους υποψήφιους πελάτες σε σελίδες και προϊόντα που επιθυμείτε. Αυτή η άμεση σύνδεση απλοποιεί τη διαδικασία αγοράς, ενισχύοντας το ταξίδι του πελάτη και αυξάνοντας τις πωλήσεις μειώνοντας τα βήματα μεταξύ της προβολής ενός προϊόντος και της αγοράς του.

Προγραμματίστε τα stories σας

Η χρήση εργαλείων προγραμματισμού είναι απαραίτητη για τον αποτελεσματικό σχεδιασμό και την αυτοματοποίηση των stories σας στο Instagram. Με τη δημιουργία και τον προγραμματισμό του περιεχομένου σας, εξοικονομείτε χρόνο και διασφαλίζετε ένα σταθερό πρόγραμμα αναρτήσεων. Αυτή η στρατηγική σάς επιτρέπει να προγραμματίζετε εκ των προτέρων, δημιουργώντας δημιουργικά και ελκυστικά stories, χωρίς βιασύνη, που έχουν απήχηση στο κοινό σας. Η συνέπεια στην ανάρτησή σας όχι μόνο κρατά το κοινό σας αφοσιωμένο, αλλά βοηθά επίσης στην ενίσχυση του μηνύματος του brand σας με την πάροδο του χρόνου, οδηγώντας σε ισχυρότερες συνδέσεις μέσω των stories σας.

Εκμεταλλευτείτε το περιεχόμενο των χρηστών

Η ενσωμάτωση περιεχομένου που δημιουργείται από τους followers σας στα Instagram stories σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αυξήσετε το ενδιαφέρον τους και την εμπιστοσύνη. Η κοινή χρήση περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες (UGC) μειώνει τον φόρτο εργασίας σας, ενώ δημιουργεί το αίσθημα του community, αυξάνοντας το social proof και προβάλλοντας τη σύνδεση του κοινού σας με το brand σας. Αυτή η πρακτική αναδεικνύει την αυθεντικότητα και ενισχύει την αίσθηση του ανήκειν μεταξύ των followers σας. Ενθαρρύνει περισσότερους χρήστες να δημιουργήσουν περιεχόμενο για το brand σας, ενισχύοντας περαιτέρω τις προσπάθειες marketing μέσω οργανικής δέσμευσης και εμπιστοσύνης.

Πώς να αξιοποιήσεις το User generated content στο eshop σου
Ένα είναι το μόττο: το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς τροφοδοτεί ένα μεγάλο κομμάτι της επιχείρησή σας από το eshop σας με το δελεαστικό περιεχόμενο και σελίδες προϊόντων και την παρουσία σας στα social media. Η επιτυχημένη όμως δημιουργία περιεχομένου απαιτεί να επενδύσετε χρόνο και πόρους ώστε

Φτιάξτε highlights

Μεγιστοποιήστε την απήχηση των Instagram stories για το eshop σας, προσθέτοντάς τα στα highlights, γεγονός που παρατείνει τη διάρκεια ζωής του περιεχομένου σας πέραν των 24 ωρών. Αυτή η λειτουργία καθιστά το καλύτερο περιεχόμενό σας προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή για νέους και σταθερούς followers. Χρησιμοποιήστε ta highlights για να αποθηκεύσετε χρήσιμες πληροφορίες, να παρουσιάσετε δημοφιλή προϊόντα ή να απαντήσετε σε συχνές ερωτήσεις. Οργανώνοντας το περιεχόμενό σας σε highlights, παρέχετε πολύτιμες πληροφορίες στο κοινό σας, ενισχύοντας την εμπειρία του και αυξάνοντας τις πιθανότητες να επιστρέψουν.

15 tips να αυξήσετε τους Instagram followers του eshop σας
Οι Instagram followers του eshop σας δεν αποτελούν απλά νούμερα, αλλά αφοσιωμένους ακόλουθους και κατ’επέκταση πιστούς πελάτες.

Επικεντρωθείτε στην αφήγηση

Θυμηθείτε, τα Instagram stories ενός eshop δίνουν προτεραιότητα στην αφήγηση ιστοριών πρώτα, επομένως καθορίστε την αφήγηση που θέλετε να μοιραστείτε για το brand σας. Σκεφτείτε δημιουργικά πώς να μεταφέρετε το μήνυμά σας και να συνδεθείτε συναισθηματικά με το κοινό σας. Η εξαιρετική αφήγηση διαφοροποιεί την brand σας από τους ανταγωνιστές και προσελκύει το κοινό σας πιο αποτελεσματικά από τις γενικές τακτικές πωλήσεων. Επιδιώξτε να δημιουργήσετε αξέχαστο και σχετικό περιεχόμενο που θα έχει απήχηση στους θεατές σας, ενισχύοντας έναν ισχυρότερο δεσμό μέσω των Instagram stories και ενθαρρύνοντάς τους να αλληλεπιδράσουν με το brand σας.

Τα stories του Instagram μπορούν να ενισχύσουν την παρουσία ενός eshop

Στον γρήγορο κόσμο του digital marketing, η αξιοποίηση των Instagram stories μπορεί να μεταμορφώσει την προσέγγιση ενός brand και να τo συνδεσει ουσιαστικά με το κοινό του. 

Αυτές οι εφήμερες αναρτήσεις των 24 ωρών προσφέρουν μια μοναδική ευκαιρία να αναδείξετε τα προϊόντα και την προσωπικότητά σας, ενισχύοντας την αφοσίωση και την αυθεντικότητα. Χρησιμοποιώντας τη δημιουργική αφήγηση, τις διαδραστικές λειτουργίες και το συνεπές brand, μπορείτε να αναβαθμίσετε τη στρατηγική marketing. Αξιοποιήστε τις δυνατότητες των stories  για να δημιουργήσετε αξέχαστες εμπειρίες για τους πελάτες σας, οδηγώντας τόσο στην αφοσίωση όσο και στην αύξηση των πωλήσεων στο eshop σας.