Πρόσφατα, το Instagram προκάλεσε ανησυχία στους δημιουργούς περιεχομένου όταν μοιράστηκε ένα βίντεο που υποδηλώνει ότι η ενθάρρυνση του κοινού να σχολιάσει με μεμονωμένες λέξεις σε ένα post μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τo post reach.
Το χρονικό των δηλώσεων
Έκτοτε, το Instagram έχει επιληφθεί του θέματος, όπως μας ενημερώνει το Social Media Today, με στόχο να διευκρινίσει τις πιθανές επιπτώσεις τέτοιων πρακτικών. Έχουν επίσης παράσχει πρόσθετη καθοδήγηση σχετικά με τη συνολική προσέγγιση στις παροτρύνσεις για δράση (CTA), προτάσεις για Reels και άλλα.
Αρχικά, την περασμένη εβδομάδα, η εφαρμογή κυκλοφόρησε ένα βίντεο που συζητούσε πώς η χρήση συγκεκριμένων CTA σε περιεχόμενο βίντεο θα μπορούσε να οδηγήσει σε μειωμένη απήχηση αναρτήσεων ως μέρος των μέτρων κατά του ανεπιθύμητου περιεχομένου.
Το βίντεο «κατέβηκε» γρήγορα, αλλά τώρα έχει αποκατασταθεί με διευκρινισμένες συμβουλές:
«Μην προσπαθήσετε να παραβιάσετε την αφοσίωση και να τι εννοούμε με αυτό: Εάν πιστεύουμε ότι το περιεχόμενό σας ζητά ρητά αφοσίωση μέσω κοινοποιήσεων, σχολίων, ετικετών ή άλλων ενεργειών, τότε δεν θα το προτείνουμε. Ένα παράδειγμα αυτού είναι να ζητάμε από τους ανθρώπους να σχολιάσουν με μια συγκεκριμένη λέξη, αριθμό ή emoji».
Τι δηλώνει το Instagram για CTA και Reels
Η ανησυχία μεταξύ των δημιουργών είναι ότι αυτό θα μπορούσε να περιορίσει την ικανότητά τους να χρησιμοποιούν το IG για να αυξήσουν τους πελάτες και την αφοσίωση, μόνο με ορισμένα third party automation tools, όπως το ManyChat, και να χρησιμοποιούν single word απαντήσεις ως trigger για να αυξήσουν την αφοσίωση.
Το Instagram διευκρίνισε ότι τέτοιες χρήσεις δεν αποτελούν πρόβλημα και δεν ήταν ο επιδιωκόμενος στόχος αυτής της συμβουλής.
Σύμφωνα με το IG:
«Τα Open-ended questions και τα calls-to-action είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Δεν έχουν γίνει αλλαγές στις οδηγίες προτάσεών μας και οι δημιουργοί μπορούν ακόμα να χρησιμοποιούν υπηρεσίες τρίτων, όπως το ManyChat, για να βελτιώσουν τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με το κοινό τους. Αυτό που μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα του περιεχομένου σας να προτείνεται είναι αν δημοσιεύετε περιεχόμενο που προσπαθεί να παίξει το σύστημα προκαλώντας συγκεκριμένες αλληλεπιδράσεις από άτομα για να «χακάρει» τις προτάσεις του Instagram για μεγαλύτερη απήχηση. Η ειλικρινής αλληλεπίδραση με το κοινό σας στα σχόλια και τα μηνύματα DM για να συνδεθείτε προσωπικά, να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες ή να αυξήσετε τις μετατροπές δεν θεωρείται engagement bait».
Παραμένει κάποια ασάφεια σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο το σύστημα της εφαρμογής θα οριοθετήσει το ένα ή το άλλο, δεδομένου ότι, κατά πάσα πιθανότητα, τυχόν τέτοιοι περιορισμοί εφαρμόζονται μέσω αυτοματοποιημένων μέσων. Ωστόσο, η καθοδήγηση του IG είναι ότι, ενώ ορισμένες χρήσεις σχολίων μπορεί να φαίνονται ανεπιθύμητες, η γενική συμμόρφωση με τις οδηγίες είναι αποδεκτή και επιζητάται.
«Εφόσον [οι δημιουργοί] ασχολούνται πραγματικά με το κοινό τους, για τη δημιουργία πραγματικών συνδέσεων, αυτός ο τρόπος δεν αποτελεί engagement bait. Θα μπορούσε να θεωρηθεί δόλιος σε περίπτωση που ο τελικός στόχος είναι απλώς να αποκτήσετε όσο το δυνατόν περισσότερες αλληλεπιδράσεις για να αυξήσετε τεχνητά την προσέγγιση χρηστών, αντί να δημιουργήσετε πραγματικές συνδέσεις.
Το Instagram έχει επίσης ξεκαθαρίσει τη στάση του για μεγαλύτερα Reels. Πριν από μερικές εβδομάδες, ανέφερε ότι τα Reels άνω των 90 δευτερολέπτων ενδέχεται να μειώσουν την εμβέλεια, συμβουλεύοντας ουσιαστικά να μην δημοσιεύουν μεγαλύτερα, ενώ τεχνικά όλοι μπορούν.
Το Instagram προσπαθεί να προσφέρει σαφέστερη και πιο ολοκληρωμένη καθοδήγηση για όλους τους δημιουργούς, μοιράζοντας περισσότερες πληροφορίες για το προφίλ δημιουργών του εντός της εφαρμογής. Ωστόσο, δεδομένων των διαφορετικών περιπτώσεων χρήσης και στόχων, μπορεί να προκύψει κάποια σύγχυση, την οποία σκοπεύει να διευκρινίσει όποτε αυτό καθίσταται απαραίτητο.