Μέσα από σημείωση που έκανε η ίδια η ομάδα του Instagram μαθαίνουμε ότι τα Instagram reels με μεγάλη διάρκεια μπορεί να βλάψουν το performance και την εμβέλειά σας στην εφαρμογή.
Keep it short!
Σε παρουσίαση που έκανε η ομάδα του Instagram στη Νέα Υόρκη την προηγούμενη βδομάδα και απάντησε σε διάφορες ερωτήσεις γύρω από την πλατφόρμα, τον αλγόριθμο, διάφορες λειτουργίες που δουλεύουν εμφάνισαν μια διαφάνεια που ανέφερε ότι τα Instagram reels με διάρκεια μεγαλύτερη των 90 δευτερολέπτων μπορούν να βλάψουν την διανομή περιεχομένου.
Μπορείτε να δείτε την εν λόγω διαφάνεια παρακάτω:
Αν και οι περισσότερες σημειώσεις πάνω στη διαφάνεια είναι λίγο πολύ γενικές συμβουλές που όλοι γνωρίζουμε, υπάρχουν μερικά σημεία που έχουν ενδιαφέρον και αξίζει να σταθούμε.
Ένα από τα tip αναφέρει ότι είναι ευνοϊκό να ανεβάζετε τις δημοσιεύσεις σας όλα τα κανάλια σας ταυτόχρονα. Αυτό σχετίζεται με τη γενικότερη που έχει αναπτυχθεί και φαίνεται ότι είναι ιδιαίτερη σημαντική για την Gen Z και η οποία αναφέρεται στην omni-channel στρατηγική. Έτσι, δημιουργείτε ένα brand που προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία χωρίς κενά στις εναλαγγές και δημιουργείτε συζητήσεις σε κάθε κανάλι στο οποίο έχετε παρουσία.
Μια ακόμη ενδιαφέρουσα παρατήρηση είναι στη δεξιά μεριά της διαφάνειας που δηλώνει ότι ένα ακόμη στοιχείο που μπορεί να βλάψει το performance σας είναι το περιεχόμενο που δεν δημιουργείτε εσείς. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι βίντεο και υλικό που δημιουργείτε μέσα από εφαρμογές editing ή τρίτων και περιέχουν υδατρογραφήματα όπως και το περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας μπορεί να έχουν αντίκτυπο στη συνολική σας εμβέλεια.
Και επιστρέφοντας στην πρώτη παρατήρηση, θα ρωτήσει ίσως κάποιος γιατί να σου επιτρέπει τότε η πλατφόρμα να αναρτείς Instagram reels μεγαλύτερα των 90 δευτερολέπτων εφόσον δεν τα βλέπουν οι άνθρωποι; Αρχικά, να υπενθυμίσουμε ότι η μέγιστη διάρκεια ανάρτησης αυτή τη στιγμή είναι τα 90 δεύτερα αλλά υπάρχει η δυνατότητα να ανεβάζετε και μεγαλύτερα κλιπ.
Η πλατφόρμα έχει με Instagram Reels διάρκειας 3 και 10 λεπτών αλλά μάλλον οι δοκιμές αυτές δεν έχουν καλά αποτελέσματα εφόσον τώρα συμβουλεύουν το κοινό να αποφεύγει τη διάρκεια.
Από την άλλη, ανταγωνιστικά social media βρίσκονται σε πολύ καλή τροχιά καθώς το TikTok ανακοίνωσε την κυκλοφορία του TikTok shop στην Ευρώπη ενώ το Whatsapp ενσωμάτωνει τη λειτουργία δημιουργίας AI εικόνων.