Πώς να προωθήσεις το Shopify store σου στα social media

Η προώθηση ενός Shopify store στα social media είναι σημαντική για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

Σύμφωνα με πρόσφατα analytics, το 90% των χρηστών του Instagram ακολουθούν μια επιχείρηση, ενώ το 62,3% των χρηστών παγκοσμίως δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να ακολουθήσουν ή να ερευνήσουν brands και προϊόντα.

Τα παραπάνω στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι οι social media πλατφόρμες είναι καθοριστικές για το eCommerce. Καθώς οι περισσότεροι χρήστες ακολουθούν επιχειρήσεις και ερευνούν brands, είναι σημαντικό για τα eshop να έχουν ισχυρή παρουσία στα social media για να προσελκύουν πιθανούς πελάτες.

Η διερεύνηση διαφόρων μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε απλούς επισκέπτες σε πελάτες και να βελτιώσετε τις πωλήσεις σας.

Σήμερα εξετάζουμε πρακτικές συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις δυνατότητες που προσφέρουν οι πλατφόρμες, καθώς και να βελτιώσετε την προβολή του Shopify store στα social media, ενθαρρύνοντας το engagement.

Τα 10 best practices για πωλήσεις σύμφωνα με το Shopify
Κατακτώντας τον κόσμο των πωλήσεων: Ποια είναι τα best practices για πωλήσεις σύμφωνα με το Shopify.

Τα 11 tips για να προωθήσετε ένα Shopify store στα social media αποτελεσματικά

Αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη

Για να προωθήσετε αποτελεσματικά το Shopify store στα social media, καλό θα είναι να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να μοιραστούν τις εμπειρίες τους με τα προϊόντα σας και να προσθέσουν το tag του ονόματος του store σας. Μοιράζοντας το περιεχόμενό τους στα προφίλ σας στα social media, δημιουργείτε εμπιστοσύνη και ενθαρρύνετε την αυθεντική δέσμευση. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο δείχνει τις πραγματικές εφαρμογές των προϊόντων σας αλλά δημιουργεί επίσης μια κοινότητα γύρω από τo brand σας, οδηγώντας σε αυξημένη αξιοπιστία και πίστη πελατών.

How-to: Στο Instagram, προβάλετε τo post ενός πελάτη που χρησιμοποιεί το προϊόν σας σε μια ιστορία, προσθέτοντας tag στο brand/όνομά του και προσθέτοντας ένα ευχαριστήριο αυτοκόλλητο. Στο Facebook, μπορείτε να δημιουργήσετε ένα post που επισημαίνει κριτικές και φωτογραφίες πελατών. Στο TikTok, μπορείτε να μοιραστείτε βίντεο που δημιουργούνται από χρήστες με πελάτες που χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας.

Πώς να αξιοποιήσεις το User generated content στο eshop σου
Ένα είναι το μόττο: το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Και αυτό είναι αδιαμφισβήτητο καθώς τροφοδοτεί ένα μεγάλο κομμάτι της επιχείρησή σας από το eshop σας με το δελεαστικό περιεχόμενο και σελίδες προϊόντων και την παρουσία σας στα social media. Η επιτυχημένη όμως δημιουργία περιεχομένου απαιτεί να επενδύσετε χρόνο και πόρους ώστε

Εκμεταλλευτείτε το Live Stream

Χρησιμοποιήστε το Facebook Live ή το Instagram Live για να προβάλετε το Shopify store στα social media και τα προϊόντα σας σε πραγματικό χρόνο. Οι «ζωντανές ροές» σάς επιτρέπουν να απαντάτε σε ερωτήσεις, να επιδεικνύετε λειτουργίες και να αλληλεπιδράτε απευθείας με το κοινό σας. Αυτή η προσέγγιση μπορεί να προκαλέσει άμεσο ενδιαφέρον και να ενισχύσει τις πωλήσεις δημιουργώντας μια δυναμική, ελκυστική εμπειρία. Οι ζωντανές αλληλεπιδράσεις βοηθούν στη δημιουργία προσωπικής σύνδεσης με τους θεατές, ενισχύοντας την αγοραστική τους εμπειρία.

How-to: Διοργανώστε ένα Instagram ή Facebook Live όπου δείχνετε πώς να χρησιμοποιείτε ένα νέο προϊόν, απαντάτε σε Q&A των θεατών ζωντανά και προσφέρετε αποκλειστική έκπτωση στους θεατές. Στο LinkedIn, διοργανώστε μια ζωντανή εκδήλωση που συζητά τις τάσεις του κλάδου που σχετίζονται με τα προϊόντα σας.

14 tips για άπαιχτο Shopify User Experience στο eshop σου
Η εμπειρία χρήστη, ή αλλιώς το Shopify User Experience μπορεί να αναδείξει ή και να «θάψει» ένα eshop. Ας δούμε μερικά tips για «άπαιχτο» UX σε ένα online store!

Ενεργοποιήστε το Social Sharing

Προσθέστε κουμπιά social sharing στις σελίδες προϊόντων και τα blog post σας για να διευκολύνετε τους πελάτες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας από το Shopify store στα social media. Ενθαρρύνετέ τα να μοιραστούν τις αγορές και τις εμπειρίες τους στα social media, προσφέροντας κίνητρα. Αυτό μπορεί να αυξήσει την προβολή του καταστήματός σας και να προσελκύσει νέους πελάτες, καθώς το sharing περιεχόμενο προσεγγίζει ευρύτερο κοινό.

How-to: Προσθέστε κουμπιά social sharing για το X (πρώην Twitter) στις σελίδες προϊόντων σας. Στο Pinterest, συμπεριλάβετε τα κουμπιά «Pin It» για να επιτρέψετε στους χρήστες να αποθηκεύουν και να μοιράζονται τις εικόνες των προϊόντων σας. Στο LinkedIn, προσθέστε επιλογές κοινής χρήσης στα blog post σας σχετικά με τις πληροφορίες του κλάδου.

Τι γίνεται με το X (πρώην Tiwttwer) στο eCommerce και τις πωλήσεις;
Πώς μπορείς να αυξήσεις τις πωλήσεις στο eshop σου, εντάσσοντας το X (πρώην Twitter) στο eCommerce στρατηγικό πλάνο σου!

Συνεργαστείτε με Micro-Influencers:

Συνεργαστείτε με influencers που έχουν μικρότερο αλλά ιδιαίτερα αφοσιωμένο κοινό. Αυτοί οι μικρο-influencers μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα σας με πιο προσωπικό και αυθεντικό τρόπο σε σύγκριση με μεγαλύτερους influencers. Οι συστάσεις τους συχνά φαίνονται πιο αυθεντικές στους followers τους, οδηγώντας σε υψηλότερα ποσοστά αφοσίωσης και πιο αποτελεσματική προώθηση του Shopify store στα social media.

How-to: Συνεργαστείτε με έναν μικρο-influencer στο Instagram για να ελέγξετε τα προϊόντα σας. Στο TikTok, συνεργαστείτε με έναν δημιουργό που ευθυγραμμίζεται με τις αξίες του brand σας για να δημιουργήσετε ελκυστικό περιεχόμενο προϊόντος. Στο LinkedIn, συνεργαστείτε με έναν επαγγελματία στον κλάδο σας για να προωθήσετε τα προϊόντα σας σε ένα σχετικό πλαίσιο.

Shopify Collabs: Το απόλυτο εργαλείο influencer marketing για πωλητές και δημιουργούς
Το Shopify Collabs είναι μια εξαιρετική πρωτοβουλία και προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα για την αποτελεσματική διαχείριση του influencer marketing.

Εκτελέστε Social Media διαγωνισμούς και giveaways 

Οργανώστε διαγωνισμούς και giveaways στο Instagram ή το Facebook για να ενισχύσετε την αφοσίωση και να προσελκύσετε νέους οπαδούς. Οι διαγωνισμοί δημιουργούν ενθουσιασμό και ενθαρρύνουν τη συμμετοχή, κάτι που μπορεί να οδηγήσει στην επισκεψιμότητα στο Shopify store σας. Αυτή η μέθοδος όχι μόνο αυξάνει την προβολή του brand σας, αλλά παρέχει επίσης την ευκαιρία να συνδεθείτε με ένα ευρύτερο κοινό με διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο και να προωθήσετε το Shopify store στα social media.

How-to: Εκτελέστε έναν διαγωνισμό Pinterest ζητώντας από τους χρήστες να δημιουργήσουν πίνακες με τα προϊόντα σας. Στο Instagram, διοργανώστε ένα giveaway όπου οι χρήστες πρέπει να κάνουν like, σχόλια και tag σε φίλους. Στο TikTok, δημιουργήστε μια πρόκληση που σχετίζεται με το προϊόν σας με ένα βραβείο για το πιο δημιουργικό βίντεο.

Χρησιμοποιήστε Social Media Ads και retargeting 

Ρυθμίστε retargeting ads για να προσεγγίσετε χρήστες που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως το Shopify store σας αλλά δεν πραγματοποίησαν κάποια αγορά. Αυτές οι διαφημίσεις βοηθούν στη μετατροπή των ενδιαφερόμενων επισκεπτών σε πελάτες υπενθυμίζοντάς τους τα προϊόντα που είδαν από το Shopify store στα social media. Η επαναστόχευση (retargeting) είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να επαναφέρετε πιθανούς αγοραστές και να αυξήσετε την πιθανότητα ολοκλήρωσης μιας πώλησης.

How-to: Χρησιμοποιήστε τις διαφημίσεις Facebook για να επαναστοχεύσετε χρήστες που επισκέφτηκαν τις σελίδες των προϊόντων σας. Στο Instagram, ρυθμίστε διαφημίσεις επαναστόχευσης για να δείξετε στους χρήστες προϊόντα που είδαν αλλά δεν αγόρασαν. Στο X, εκτελέστε καμπάνιες επαναστόχευσης για να αλληλεπιδράσετε ξανά με χρήστες που αλληλεπιδρούσαν με τα tweets σας.

Δοκιμασμένα tips για αύξηση πωλήσεων στο Shopify
Μάθε τα μικρά μυστικά για μεγάλη αύξηση πωλήσεων στο Shopify!

Ενσωματώστε Social Media Feeds

Άλλη μια πρακτική για την προώθηση ενός Shopify store στα social media, αποτελεί η εμφάνιση social media live feeds στο eshop: Αυτό προσθέτει δυναμικό περιεχόμενο στο online store σας και ενθαρρύνει την αφοσίωση των επισκεπτών. Προβάλλοντας αλληλεπιδράσεις και περιεχόμενο σε πραγματικό χρόνο στα social media, βελτιώνετε την εμπειρία αγορών και δημιουργείτε μια ισχυρότερη σύνδεση με το κοινό σας.

How-to: Ενσωματώστε το feed του Instagram ή του TikTok στην αρχική σελίδα του Shopify eshop. Στο Facebook, εμφανίστε μια ροή με τις τελευταίες ενημερώσεις και κριτικές σας. Στο LinkedIn, ενσωματώστε τις πρόσφατες αναρτήσεις και τα άρθρα του κλάδου της εταιρείας σας.

Παρέχετε Clickable Stories

Άλλος ένας δημοφιλής τρόπος προώθησης ενός Shopify store στα social media, χωρίς IG/Facebook/Pinterest/TikTok Shop, αποτελούν τα clickable stories: Χρησιμοποιήστε Instagram ή Facebook Stories με links που κατευθύνουν τους θεατές στο Shopify store σας. Αυτή η δυνατότητα οδηγεί σε άμεση επισκεψιμότητα και ενθαρρύνει τις αγορές παρέχοντας μια άμεση διαδρομή από τα social media προς το κατάστημά σας. Τα stories με δυνατότητα κλικ διευκολύνουν τους θεατές να εξερευνήσουν και να αγοράσουν προϊόντα που βλέπουν στις ιστορίες σας, αυξάνοντας τα ποσοστά μετατροπών.

How-to: Δημιουργήστε ένα IG story με έναν σύνδεσμο που παραπέμπει σε μια σελίδα προϊόντος. Στο TikTok, προσθέστε έναν σύνδεσμο στην περιγραφή του βίντεο που κατευθύνει τους θεατές στο κατάστημά σας.

Instagram marketing στο Shopify χωρίς Instagram Shop
Γιατί το Instagram marketing στο Shopify μπορεί να απογειώσει το eshop σας; Μάθε πώς να πουλάς χωρίς Instagram Shop.

Συμπεριλάβετε ένα link του Shopify store στα social media, στο βιογραφικό σας (bio). Αυτή η απλή ενέργεια διασφαλίζει ότι οι επισκέπτες που συναντούν το προφίλ σας μπορούν εύκολα να βρουν και να επισκεφτούν το κατάστημά σας, βελτιώνοντας την προσβασιμότητα του καταστήματός σας και οδηγώντας την επισκεψιμότητα απευθείας από τα προφίλ σας στα social media.

How-to: Ενημερώνετε τακτικά αυτόν τον σύνδεσμο για να επισημαίνετε τρέχουσες προσφορές ή νέες αφίξεις στο bio του Instagram. Στο LinkedIn, τοποθετήστε έναν σύνδεσμο σε blog post ή στο προϊόν σας στη σύνοψη του προφίλ σας. Στο X (Twitter), συμπεριλάβετε έναν σύνδεσμο προς το κατάστημά σας ή ένα επιλεγμένο προϊόν στο βιογραφικό σας.

Χρησιμοποιήστε Stories Highlights

Στο Instagram, χρησιμοποιήστε τα Stories Highlights για να διατηρήσετε προσβάσιμες σημαντικές πληροφορίες προϊόντων, προωθήσεις ή μαρτυρίες πελατών. Αυτή η δυνατότητα βοηθά τους νέους επισκέπτες να βρίσκουν γρήγορα σχετικό περιεχόμενο του Shopify store στα social media, με σχετικά προϊόντα και προσφορές. Οργανώνοντας αποτελεσματικά τα Highlights, διασφαλίζετε ότι οι βασικές πληροφορίες είναι πάντα ορατές, βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη και υποστηρίζοντας τη συνεχή αφοσίωση των πελατών.

How-to: Δημιουργήστε Highlights στο Instagram για νέες αφίξεις, μαρτυρίες πελατών και προωθήσεις. Στο TikTok, χρησιμοποιήστε λίστες αναπαραγωγής βίντεο για να οργανώσετε περιεχόμενο που σχετίζεται με διαφορετικά προϊόντα ή τάσεις. Στο Facebook, χρησιμοποιήστε καρφιτσωμένες αναρτήσεις για να επισημάνετε σημαντικές ενημερώσεις και προσφορές.

Παρακολουθήστε και αναλύστε την απόδοση

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης social media για να παρακολουθείτε την απόδοση των καμπανιών σας. Παρακολουθήστε βασικές μετρήσεις, όπως αφοσίωση των πελατών του Shopify store στα social media, αναλογίες κλικ προς αριθμό εμφανίσεων και μετατροπές. Η ανάλυση αυτών των δεδομένων σάς βοηθά να κατανοήσετε τι λειτουργεί και τι όχι, επιτρέποντάς σας να βελτιώσετε τη στρατηγική σας για καλύτερα αποτελέσματα.

How-to: Χρησιμοποιήστε το Instagram Insights για να παρακολουθείτε την αφοσίωση στις αναρτήσεις και τις ιστορίες σας. Στο Facebook, ελέγξτε τη Διαχείριση διαφημίσεων για μετρήσεις απόδοσης των διαφημίσεών σας. Στο Pinterest, χρησιμοποιήστε το Analytics για να παρακολουθείτε ποιες πινέζες οδηγούν τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο κατάστημά σας.

Τα καλύτερα Shopify Analytics Apps για το eshop σου
Η δύναμη των αναλυτικών στοιχείων μπορεί να «ανεβάσει» ταχύτητες στην ανάπτυξη και τη λειτουργία ενός online store. Πώς; Μα φυσικά με Shopify Analytics Apps!

Αξιοποιώντας τα social media για την επιτυχία του Shopify store

Η αποτελεσματική αξιοποίηση των παραπάνω tips μπορεί να βελτιώσει σημαντικά την προβολή και την επιτυχία του Shopify store στα social media. Παραμένοντας αφοσιωμένοι στις τρέχουσες τάσεις και προσαρμόζοντας συνεχώς την προσέγγισή σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια ισχυρή online παρουσία και να καλλιεργήσετε ουσιαστικές συνδέσεις με το κοινό σας. «Αγκαλιάστε» τις δυνατότητες των social media για την ανάπτυξη και την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων.