Στην κατασκευή Shopify store, το πώς θα είναι δομημένη μια Shopify product page είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία, άσχετα με το αν πουλάτε ρούχα, κοσμήματα, έπιπλα ή ακόμα και υπηρεσίες.

Αν και το eCommerce έχει πολλαπλά οφέλη και για τους αγοραστές και για τους επιχειρηματίες, ένα από τα μειονεκτήματά του είναι ότι οι πελάτες δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν σε πραγματικό χρόνο με τα αντικείμενα που αγοράζουν και για να αντιμετωπιστεί αυτό, η λύση βρίσκεται στη δόμηση μιας καλής σελίδας προϊόντος. Είναι σημαντικό λοιπόν να τη φτιάξετε με τέτοιον τρόπο ώστε να είναι ολοκληρωμένη, με τις απαραίτητες και ακριβείς πληροφορίες που θα πείσουν τους πελάτες για μια μετατροπή (conversion).

Ποιες είναι όμως οι λεπτομέρειες που θα έπρεπε να περιλαμβάνει ένα Shopify product page ώστε να γεφυρώσετε αυτό το χάσμα; Αν και δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη φόρμουλα, συγκεντώσαμε εδώ όλα τα απαραίτητα σημεία που θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχουν βελτιστοποιηθεί ή περιλαμβάνονται στις δικές σας σελίδες προϊόντων για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

15 πράγματα για να προσέξεις στην κατασκευή Shopify store
Τι πρέπει να προσέξεις στην κατασκευή Shopify store; ”Τονώστε” το eshop σας εκτελώντας μια σειρά από ελέγχους που θα βελτιώσουν την απόδοση του.

Τι είναι όμως το Shopify product page;

Το Shopify product page είναι η σελίδα στο Shopify eshop σας που περιλαμβάνει και παρουσιάζει όλες τις λεπτομέρειες ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Σημαντικό είναι να θυμάστε ότι μέσα από αυτήν τη σελίδα πρέπει να πείσετε έναν επίδοξο αγοραστή να κάνει το πολυπόθητο κλικ για "Προσθήκη στο καλάθι" ή "Ολοκλήρωση αγοράς".

Πρακτικά είναι το marketing γύρω από το προϊόν σας.

Οι σελίδες που χτίζετε μέσα από την πλατφόρμα του Shopify θα πρέπει να παρέχουν τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά, το κόστος, τις διαβεβαιώσεις και τα κίνητρα που χρειάζονται οι επισκέπτες σας για να τους πείσετε να ξεκινήσουν τη διαδικασία αγοράς.

Πώς μπορείτε να τις στήσετε;

Ένα τυπικό Shopify product page προσφέρει βασική προσαρμογή για γραμματοσειρές, μέγεθος εικόνας, ζουμ και διάφορα άλλα.

Μπορείτε επίσης να ομαδοποιήσετε τέτοιες σελίδες σε Collections και να δημιουργήσετε κατηγορίες που θα διευκολύνουν τους επισκέπτες σας με την αναζήτηση.

Τι είναι Shopify Collections και τι άλλο πρέπει να ξέρεις
Shopify collections, μια λειτουργία που θα σας λύσει τα χέρια! Μάθετε τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει το eshop σας.

Εάν ωστόσο επιθυμείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες (custom) σελίδες τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εφαρμογές τρίτων για να εξατομικεύσετε τις σελίδες με περαιτέρω δυνατότητες.

Σελίδα από Shopify product page με κοσμήματα και πορτοφόλι γύρω από οθόνη

Ποια είναι τα οφέλη μιας καλής και ολοκληρωμένης Shopify product page;

H ποιότητα των σελίδων σας είναι ύψιστης σημασίας ώστε να επηρεάσετε το αποτέλεσμα μια αναζήτησης και εάν αναρωτιέστε πού σας οφελεί, η απάντηση είναι:

👍 Ωθούν τους αγοραστές να λάβουν την απόφαση.
Είναι η μοναδική σας ευκαιρία για να πείσετε έναν υποψήφιο πελάτη. Η εξισορρόπηση του συνολικού περιεχομένου μπορεί να μεγιστοποιήσει τις πωλήσεις.

👍 Αυξάνουν την εμπιστοσύνη και δομούν την ακεραιότητα του brand.
Όταν βοηθάτε τους επισκέπτε σας να λάβουν μια ενημερωμένη απόφαση, αυτό δείχνει σεβασμό και η ακρίβεια των δεδομένων κάνει την εμπειρία ευχάριστη, κάνοντας τους πελάτες θετικά διακείμενους στο να επιστρέψουν ξανά.

👍 Οδηγούν στην απόκτηση νέων πελατών.
Με ένα ολοένα και περισσότερο αυξανώμενο μέρους του κοινού να προτιμά τις online αγορές, τα σωστά και ολοκληρομένα Shopify product page μπορούν να γίνουν το σημείο που θα σας διαχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

👍Ελαχιστοποιούν τις επιστροφές, την αποχώρηση και τα παράπονα από τους πελάτες.
Όταν όλες οι λεπτομέρειες εντοπίζονται εύκολα και είναι 100% ακριβείς διασφαλίζετε ότι τα ποσοστά λάθους και η δυσαρέσκεια των πελατών θα είναι μειωμένα.

Όλα τα στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει μια Shopify Product Page

Τitle

Το όνομα του προϊόντος που θέλετε να εμφανίζεται στους πελάτες στην κορυφή του Shopify product page. Είναι σημαντικό να είναι ξεκάθαρο. Αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης πρέπει να καταλάβει με μια ματιά 2 δευτερολέπτων για το τι πρόκειται και εάν το προϊόν ανταποκρίνεται σε αυτό που ψάχνει.

Description

Η περιγραφή του προϊόντος σας.

Αυτή η περιοχή χρησιμοποιεί τον rich text editor που σας επιτρέπει να μορφοποιήσετε το κείμενό σας. Περιγράψτε με λεπτομέρεια τα προϊόντα σας και συμπεριλάβετε όλα τα σημαντικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές. Αν είστε μεταπωλητής, μην χρησιμοποιήσετε την ίδια περιγραφή με τον κατασκευαστή, καθώς στοχεύετε τα προϊόντα σας να είναι μοναδικά για τις μηχανές αναζήτησης.

Δείτε εδώ πώς μπορείτε να γράψετε επικές περιγραφές προϊόντων.

Πώς να γράψεις επικές περιγραφές προϊόντων για Shopify
Έχετε το απόλυτο προϊόν; Ακολουθήστε τις κατάλληλες τακτικές για περιγραφές προϊόντων για Shopify eshop και πάρτε το προβάδισμα στον ανταγωνισμό!

Media

Η οπτική απεικόνιση του προϊόντος σας.

Μπορείτε να προσθέσετε εικόνες, βίντεο και 3D μοντέλα ή ακόμη και να επιλέξετε υλικό από κάποιο URL. To πρώτο αρχείο που θα προστεθεί θα λειτουργήσει και ως η Featured Image, εκείνη δηλαδή που θα εμφανίζεται ως βασική απεικόνιση. Θα είναι ουσιαστικά το εξώφυλλο του προϊόντος σας.

Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η ποιότητα των οπτικών σας μέσων πρέπει να είναι υψηλή, αλλά και ότι έχετε προσθέσει επαρκείς γωνίες/λήψεις που θα αναδεικνύουν όλα τα χαρακτηριστικά.

Price

Η τιμή του προϊόντος σας. Το πεδίο στο admin του Shopify product page περιλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

Το πεδίο για εισαγωγή τιμής στο Shopify

🔸 Price: Η τιμή που χρεώνετε για το προϊόν. To νόμισμα το οποίο χρησιμοποιείτε μπορείτε να το ορίσετε από το General Settings.

🔸 Compare At Price: Η αρχική τιμή που είχε ένα προϊόν που βρίσκεται σε πώληση. Όταν εισάγετε μια τιμή "σύγκρισης", τότε το προϊόν θα εμφανίζεται σε κατάσταση έκπτωσης/προσφοράς.

🔸 Charge tax on this product: Το πεδίο θα πρέπει να έχει επιλεχθεί εάν η τιμή του προϊόντος συμπεριλαμβάνει και τους φόρους.

🔸 Cost per item: Πόσο κοστίζει το προϊόν ή το variant στον έμπορο. Το πεδίο αυτό δεν είναι εμφανές για τους πελάτες. Η εισαγωγή του cost per item είναι προαιρετική, δεν ισχύει για προϊόντα που περιλαμβάνονται στις gift cards. Αν μεταπωλείτε ένα προϊόν, τότε μπορείτε να εισάγετε την τιμή που πληρώσατε στον κατασκευαστή, χωρίς φόρους, έξοδα αποστολής ή λοιπά κόστη. Εάν παράγετε το προϊόν, τότε προσθέτετε την τιμή που βασίζεται στο κόστος εργασίας και των υλικών.

Inventory

Τα στοιχεία γύρω από το απόθεμα του κάθε προϊόντος. Το Shopify product page συμπεριλαμβάνει τα εξής στοιχεία:

Το πεδίο εισαγωγής αποθέματος στο Shopify

🔸 SKU (stock keeping unit): Ο κωδικός που ταυτοποιεί το προϊόν στην επιχείρησή σας. Κάθε SKU πρέπει να είναι μοναδικό και σε περίπτωση που κάποιο συμπέσει με κάποιο άλλο, το Shopify θα σας ενημερώσει. Τα SKU είναι προαιρετικά και μπορούν να έχουν διάφορες μορφές.

🔸 Track Quantity: Το επιλέγετε εάν χρειάζετε να παρακολουθείτε την ποσότητα ενός προϊόντος. αυτού του στοιχείου. Δεν χρειάζεται όταν το απόθεμα είναι "άπειρο" όπως π.χ. προϊόντα κατά παραγγελία, ψηφιακά προϊόντα κ.λπ.

🔸 Continue selling when out of stock: Σας επιτρέπει να συνεχίζετε να πουλάτε το προϊόν ακόμη και όταν το απόθεμα γίνει 0 ή μείον.

🔸 Quantity: Μπορείτε να προσθέσετε τις διαφορετικές τοποθεσίες σας εάν διαθέτετε πολλαπλά φυσικά καταστήματα. Τα πεδία Unavailable, Committed, Available και On Hand μας δείχνουν αντίστοιχα ποιο κομμάτι του αποθέματος είναι μη διαθέσιμο, δεσμευμένο για πραγγελία που δεν έχει ακόμη εκτελεστει, διαθέσιμο και διαθέσιμο φυσικά στο αντίστοιχο κατάστημα. Το Incoming στο απόθεμα είναι τα προϊόντα που είναι μέρος από μεταφορά/αγορά προϊόντος.

🔸 Barcode (ISBN, UPC, GTIN): To γραμμωτό αναγνωριστικό που έχει κάθε προϊόν με ένα νέο ή υφιστάμενο αριθμό προϊόντος. Είναι μοναδικά αναγνωριστικά που χρησιμοποιούνται διεθνώς για την αποθήκευση και τον εντοπισμό πληροφοριών προϊόντος. Εάν χρησιμοποιείτε το Shopify POS, μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα σαρώνοντας τους κωδικούς με την κάμερά της συσκευής σας.

Shipping

Οι πληροφορίες που επηρεάζουν την αποστολή προϊόντος.

🔸 This is a physical product: Τικάρετε αυτήν την επιλογή στο Shopify product page έαν το προϊόν που στέλνετε είναι φυσικό.

🔸 Weight: Το βάρος ενός προϊόντος. Το πεδίο αυτό εμφανίζεται ότι επιλέγετε το This is a physical product. Είναι σημαντικό το βάρος να είναι ακριβές, καθώς χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό των εξόδων αποστολής.

🔸 Add customs information: Στα πεδία που αναπτύσσονται περαιτέρω ,μπορείτε να εισάγετε πληροφορίες που απαιτούνται όταν πραγματοποιείτε διεθνείς αποστολές. Προσθέτετε την χώρα στην οποία κατασκευάστηκε ή συναρμολογήθηκε το προϊόν καθώς και τον κωδικό HS (Harmonized System), τον δασμολογικό δηλαδή κωδικό που παρέχει πληροφορίες στα τελωνεία, ώστε να εφαρμοστούν οι σωστοί δασμοί στην παραγγελία.

Variants

Οι διαφορετικές εκδοχές ενός προϊόντος, όπως το μέγεθος ή το χρώμα. Στο πεδίο αυτό μπορείτε να προσθέσετε τις επιλογές όπως μέγεθος, χρώμα, υλικό και στη συνέχεια, να προσθέσετε όλα τα περαιτέρω υπο-στοιχεία για κάθε επιλογή.

Είναι σημαντικά καθώς διευκολύνουν τη διαχείριση των αποθεμάτων και προσφέρουν περισσότερες επιλογές στους πελάτες.

Μάθετε πώς να προσθέσετε Variants και πώς να κάνετε edit.

Search engine listing

Η προεπισκόπηση του τρόπου με τον οποίο το προϊόν σας θα εμφανίζεται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όπως η Google. Η προεπισκόπηση στο admin του Shopify product page περιλαμβάνει το page title, το meta description μέχρι 145 χαρακτήρες και τη διεύθυνση URL.

Είναι σημαντικό τα metafields να είναι βελτιστοποιημένα για SEO* καθώς θα βοηθήσουν την ευρεσιμότητα του προϊόντος σας.

Status

Η κατάσταση του προϊόντος που καθορίζει αν ένα προϊόν είναι έτοιμο προς πώληση.

Οι καταστάσεις που μπορεί να έχει ένα προϊόν είναι:

🔸 Active: δηλαδή ενεργή όταν τα στοιχεία του προϊόντος είναι ολοκληρωμένα και είναι έτοιμο προς πώληση.
🔸 Draft: δηλαδή πρόχειρο όταν τα στοιχεία του προϊόντος δεν είναι ακόμη ολοκληρωμένα.
🔸 Archived: δηλαδή αρχειοθετημένο όταν τα στοιχεία του προϊόντος είναι πλήρη, αλλά το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο προς πώληση. Η αρχειοθέτηση ενός προϊόντος το αποκρύπτει από τους πελάτες.

Όταν καταχωρείτε νέα προϊόντα, η κατάσταση ορίζεται ως "Active", από προεπιλογή. Τα προϊόντα που προκύπτουν ως αντίγραφο ή δεν αρχειοθετούνται ορίζονται από προεπιλογή ως "Draft".

Publishing

Οι επιλογές διαχείρισης για το πότε και πού θα δημοσιευθεί ένα Shopify product page.

Έχετε τη δυνατότητα να προγραμματίσετε πότε θα δημοσιευτεί ένα προϊόν, κάτι που σας διευκολύνει με το φόρτο εργασιών και καταχώρισης, ιδίως όταν πρόκειται για εορταστικές περιόδους.

Διαχειρίζεστε τις αγορές και τα κανάλια πωλήσεων στα οποία θέλετε να εμφανίζετε το προϊόν. Αυτό σας δίνει ένα επίπεδο ελέγχου στο πού θα εμφανίζονται τα προϊόντα σας, δηλαδή σε ποια social media κανάλια ή σε διεθνείς και τοπικές αγορές.

Οι συνδρομητές του Shopify Plus έχουν τη επιπλέον δυνατότητα να επεξεργάζονται και τα B2B κανάλια αγορών τους.

Insights

Στο πεδίο αυτό δεν μπορείτε να κάνετε κάποια τροποίηση, όμως όταν ένα προϊόν αρχίζει και έχει πωλήσεις, από εδώ θα λαμβάνετε βασικά νούμερα για την απόδοση του συγκεκριμένου προϊόντος. Αυτό θα σας βοηθήσει ώστε να γνωρίζετε ποια προϊόντα είναι top-sellers ή ποια δεν πάνε καλά ώστε να δείτε τι τροποποιήσεις μπορεί να χρειάζονται.

Product Organization

Τα στοιχεία κατηγοριοποίησης ενός προϊόντος γύρω από τον τύπο, τον πωλητή και τα επιμέρους tags για καλύτερο φιλτράρισμα μέσα στο κάθε Shopify product page.


🔸 Product category: Σε ποια κατηγορία ανήκει το προϊόν σας. Μπορείτε να επιλέξετε από μια λίστα dropdown την αντίστοιχη ευρύτερη κατηγορία στην οποία ανήκουν τα προϊόντα σας.

🔸 Product type: Τι είδους προϊόν είναι το προϊόν σας. Ο τύπος προϊόντος σάς επιτρέπει να ορίσετε κατηγορίες προϊόντων διαφορετικές από αυτές που είναι διαθέσιμες στις τυπικές κατηγορίες προϊόντων του Shopify.

🔸 Vendor: Ο κατασκευαστής ή ο προμηθευτής του προϊόντος. Εάν είστε μεταπωλητής, συνήθως εδώ εισάγετε το όνομα του brand στο οποίο ανήκει το προϊόν π.χ. Nike, Victoria Secret, Honda κτλ. Υπάρχει η δυνατότητα για φιλτράρισμα ανά Vendor κάτι που διευκολύνει και εσάς με τη διαχείριση αποθέματος και τον αγοραστή να βρει πιο εύκολα προϊόντα.

🔸 Collections: Οι "συλλογές" στις οποίες περιλαμβάνεται ένα προϊόν και το ομαδοποιούν με άλλα παρόμοια. Εάν δεν προστίθεται αυτόματα σύμφωνα με όρους που έχετε θέσει, τότε μπορείτε εσείς να το κάνετε χειροκίνητα από αυτό το πλάισιο.

🔸 Tags: "Ετικέτες" που λειτουργούν ως λέξεις-κλειδιά με δυνατότητα αναζήτησης. Βοηθούν τους πελάτες να φιλτράρουν καλύτερα τα προϊόντα σας για να βρουν αυτό που ψάχνουν και χρησιμοποιούνται και μέσα στα collections για περαιτέρω κατηγοριοποιήση όμοιων προϊόντων. Μπορείτε να προσθέσετε όσα απαιτούνται και υπάρχει η δυνατότητα να εμφανίζονται ή να αποκρύπτονται από το front-end.

Τι είναι τα Shopify tags & Πώς βοηθούν ένα eshop
Τι είναι τα Shopify tags; Πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα eshop ώστε να ενισχύσουν την αγοραστική εμπειρία;

Theme Template

Το τρέχον θέμα που χρησιμοποιεί το κάθε Shopify product page στο eshop σας.

Από προεπιλογή, στα προϊόντα δίνετε το θέμα Default Product. Όμως, μπορείτε να δημιουργήσετε εξατομικευμένα themes που να ταιριάζουν στις ανάγκες σας και να τα εφαρμόσετε σε συγκεκριμένες κατηγορίες ή προϊόντα.

Πώς να διαλέξεις το κατάλληλο Shopify theme
Επιλέγοντας το κατάλληλο Shopify theme: Τι πρέπει να αναλογιστείς για να έχεις επιτυχία στο online store σου.

Metafields

Τα metafields σάς επιτρέπουν να αποθηκεύετε εξειδικευμένες πληροφορίες που συνήθως δεν καταγράφονται στις σελίδες των προϊόντων σας. Για παράδειγμα, ημερομηνία λήξης ή χρονική διάρκεια ζωής ενός προϊόντος. Τέτοια παραδείγματα είναι εξειδικευμένες πληροφορίες όπως αριθμοί εξαρτημάτων, δείγματα χρωμάτων, ημερομηνίες κυκλοφορίας, συναφή προϊόντα, περιλήψεις αναρτήσεων ιστολογίου, αρχεία για λήψη

Τα metafields εμφανίζονται σε έναν επεξεργάσιμο πίνακα στις σελίδες των προϊόντων σας. Κάθε metafield εμφανίζει το όνομα που επιλέγετε όταν δημιουργείτε τον ορισμό του metafield σας.

Τα φίλτρα προϊόντος δεν υπάγονται στην Shopify Product Page. Μάθετε περισσότερα, εδώ.

Εάν συμπληρώσετε όλα παραπάνω πεδία, δίνετε όλα τα απαραίτητα εφόδια στο προϊόν σας για να μπορέσει να αποδόσει υπέρ σας. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι πως, δεν χρειάζεται μόνο να τα έχετε σημειωμένα όλα από τη στιγμή που θα βγει "live" ένα προϊόν. Αυτό που σίγουρα πρέπει να κάνετε είναι να ενημερώνετε κάθε Shopify Product Page όταν υπάρχουν αλλαγές και να βελτιστοποιείτε τακτικά, είτε γράφοντας καλύτερες περιγραφές, είτε προσφέροντας ακόμα περισσότερα στοιχεία.