Νέα συνεργασία έρχεται για το Google Cloud αυτήν τη φορά με την Bloomreach, την πλατφόρμα που τροφοδοτεί εξατομικευμένες εμπειρίες στο eCommerce, μας ενημερώνει το Business Wire. Η επιχειρηματική αυτή κίνηση έχει στόχο να ενισχύσει περαιτέρω το Bloomreach Discovery, την αναζήτηση και του merchandising με AI που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου σε όλο τον κόσμο.

Τι είναι η Bloomreach;

Είναι μια μηχανή δεδομένων του ενοποιεί δεδομένα πελατών και προϊόντων σε πραγματικό χρόνο, ώστε οι επιχειρήσεις να κατανοούν τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες. Στη συνέχεια, αξιοποιούν αυτά τα δεδομένα σε κάθε κανάλι ώστε η eCommerce εμπειρία να εξατομικεύεται καθώς ο πελάτης ψωνίζει.

Τα προϊόντα της Bloomreach περιλαμβάνουν: το Engagement, μια πλατφόρμα αυτοματοποίησης marketing, το Discovery, μια λύση αναζήτησης eCommerce, το Content, ένα headless CMS και το Clarity ένα AI-powered conversational shopping εργαλείο. Η εταιρεία διαθέτει πολλαπλές πατέντες AI και εξυπηρετεί παραπάνω από 1.400 μάρκες παγκοσμίες ανάμεσα στις οποίες είναι οι Williams-Sonoma, Bosch, Puma και Marks & Spencer.

Online Shopping: Τα εργαλεία AI Google που θες να ξέρεις
Οι online αγορές αλλάζουν και εξελίσσονται μέσα από τα εργαλεία AI Google.

Η συνεργασία με το Google Cloud

Για περισσότερα από 15 χρόνια, η Bloomreach βοηθάει επιχειρήσεις να επιτύχουν μέσα από τις δυνατότητες του AI Loomi. Μέσα από τον εμπλουτισμό του Loomi με τα μοντέλα Gemini της Google και την πλατφόρμα Vertex AI, το υπερτροφοδοτούμενο Bloomreach Discovery θα δώσει τη δύναμη να βελτιώσουν ακόμη περισσότερο την ανακάλυψη προϊόντων σε όλο το ταξίδι των online αγορών.

Λάπτοπ και κινητό με οθόνη Google

"Η απόφαση της Bloomreach να αξιοποιήσει την τεχνητή νοημοσύνη μας στο βασικό της προϊόν αποδεικνύει τη δέσμευσή της να παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες και να οδηγεί σε υψηλότερες μετατροπές για τους λιανοπωλητές", δήλωσε ο Paul Tepfenhart, Global Director of Retail & Consumer Strategy & Solutions στο Google Cloud.

Oι πελάτες θα επωφεληθούν από τον συνδυασμό της προηγμένης καινοτομίας του generative AI του Google Cloud και του AI Loomi της Bloomreach, καθώς και από το σύνολο δεδομένων εμπορίου και τις δυνατότητες της πλατφόρμας που δημιουργεί έσοδα. Το Cloud θα ενισχύσει τα μακροχρόνια πλεονεκτήματα των μηχανών του Bloomreach, όπως:

  • Ανάκληση: Θα αξιοποιεί έναν πρωτοποριακό συνδυασμό βαθιάς σημασιολογικής κατανόησης και διανυσματικής τεχνολογίας για να παράγει ανώτερη συνάφεια αναζήτησης. Η μηχανή αυτή θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδά τους μέσω βελτιωμένης συνάφειας για σύνθετες long-tail αναζητήσεις, μεγαλύτερο βαθμό εξατομίκευσης και μιας πιο αποδοτικής προσέγγισης στην αναζήτηση.
  • Κατάταξη: Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσαρμόζουν τις κατατάξεις αναζήτησης, διασφαλίζοντας ότι τα αποτελέσματα είναι τόσο σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών όσο και βελτιστοποιημένα για την αύξηση των εσόδων.
  • Conversational: Θα χρησιμοποιεί τη δύναμη του Gemini για κατανοεί τα ερωτήματα αναζήτησης σε φυσική γλώσσα και να επιτρέπει τη συνεχή, διακαναλική δέσμευση μέσω συνομιλιακών βοηθών αγορών.
  • Merchandising: Θα επιτρέπει στους πωλητές να εστιάσουν σε στρατηγικές για μεγαλύτερο επιχειρηματικό αντίκτυπο, αυτοματοποιώντας χειροκίνητες εργασίες και βελτιστοποιώντας συνεχώς την αναζήτηση στα eshop.
  • Εξατομίκευση: Μέσα από συνδυαστική εκπαίδευση από τα δεδομένα πελατών και προϊόντων της Bloomreach θα είναι εφικτή η εξατομίκευση ανά segment πελάτη, το οποίο θα οδηγεί σε αυξημένη επισκεψιμότητα.

Αυτή δεν είναι όμως η μοναδική συνεργασία του Google Cloud καθώς πρόσφατα προχώρησε με την Puma σε σύμπραξη για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία πελάτη ενώ αυτό είναι μόνο η συνέχεια σε μια σειρά από τις προσπάθειες τις Google να αναπτύξει και να επεκταθεί στο AI eCommerce.