Analyze it: Τα καλύτερα Shopify Analytics Apps για το eshop σου

Τα Shopify analytics apps αποτελούν χρήσιμα εργαλεία για τις eCommerce επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αναβαθμίσουν την online παρουσία τους. Το θετικό είναι ότι σε αυτήν την αναβάθμιση, μπορούν να βοηθήσουν πολλές εφαρμογές από loyalty & reward apps, internationalization και customer retention, μέχρι εφαρμογές που βοηθούν στις πωλήσεις, στο SEO και στο email marketing.

Τώρα, σειρά έχουν τα Shopify analytics apps, δηλαδή οι εφαρμογές που συλλέγουν δεδομένα, επεξεργάζονται και παράγουν αναφορές για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις επιδόσεις σας, να παρακολουθείτε τη συμπεριφορά των πελατών και να λαμβάνετε αποφάσεις βάσει δεδομένων. Αυτά τα third-party tools προσφέρουν επιλογές για custom αλλαγές και συχνά πιο προηγμένες λειτουργίες.

Βέβαια, η ίδια η πλατφόρμα προσφέρει το Shopify Analytics, ένα ενσωματωμένο εργαλείο που παρέχει πολλές πληροφορίες αναλυτικών στοιχείων και είναι αρκετά αξιόπιστο και ασφαλές προς χρήση.

Μάθετε περισσότερα στο "Όλα όσα χρειάζεται να ξέρεις για τα Shopify Analytics".

15 Shopify εφαρμογές για SEO που θα φέρουν σίγουρο traffic
Οδηγήστε το eshop σας στο βάθρο της ορατότητας και επισκεψιμότητας χρησιμοποιώντας Shopify εφαρμογές για SEO που θα βελτιώσουν την κατάταξή σας.

Τι είναι το Shopify Analytics και γιατί το χρειάζονται τα eshop

Όπως προαναφέρθηκε, το Shopify Analytics είναι μια ενσωματωμένη λειτουργία που προσφέρει πληροφορίες και αναλυτικά στοιχεία

Ο πλήρης οδηγός κατανόησης των Shopify Analytics
Όλα τα Shopify Analytics που χρειάζεται να ξέρεις, συγκεντρωμένα σε έναν πλήρη οδηγό! Μάθε τι έχουν να σου πουν οι επιδόσεις του eshop σου.

Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι οι τύποι των αναφορών που μπορεί να δει ο κάθε χρήστης, ποικίλλουν ανάλογα με το Shopify πλάνο που έχει επιλέξει. Ωστόσο, υπάρχουν πολλές χρήσιμες αναφορές ακόμα και στο πιο φθηνό πλάνο.

Κάπου εδώ αξίζει να αναφερθεί ένα από τα πιο συνήθη λάθη: Η λειτουργία των analytics συχνά συγχέεται με εκείνη των Google Analytics, το οποίο είναι ένα εντελώς διαφορετικό εργαλείο. Ωστόσο, συνδέοντας ένα Shopify store με το Google Analytics, μπορεί να προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με ένα eshop.

Τα Shopify Analytics μπορούν να βοηθήσουν έναν έμπορο ώστε να ελέγχει:

  • Την απόδοση του καταστήματός του
  • Τις δαπάνες του
  • Τον έλεγχο των λειτουργιών και τον προβλημάτων 
  • Τα δημογραφικά στοιχεία των επισκεπτών
  • Τη διαχείριση του αποθέματος

Τα 10 καλύτερα Shopify analytics apps

Αν θέλετε να επωφεληθείτε περισσότερο σε ό,τι αφορά στα εργαλεία και τις επιλογές παρακολούθησης των analytics σε ένα eshop, τα Shopify analytics apps προσφέρουν μια σειρά από προηγμένες δυνατότητες και επιλογές customization που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε βαθύτερα τους πελάτες και τις πωλήσεις σας. Με αυτές τις εφαρμογές, μπορείτε να κάνετε προβλέψεις σχετικά με το τι θα αγοράσουν οι πελάτες, να κατανέμετε τους πελάτες σας με βάση τη συμπεριφορά τους, τα δημογραφικά στοιχεία ή άλλους παράγοντες και να παρακολουθήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδά σας με περισσότερες λεπτομέρειες. 

Επιπλέον, μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε τα αναλυτικά στοιχεία σας με άλλα εργαλεία και υπηρεσίες για να αποκτήσετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα της επιχείρησής σας.

Πάμε να ανακαλύψουμε βήμα-βήμα τα Shopify analytics apps που θα σας βοηθήσουν σε όλα τα παραπάνω:

Better Reports

Το Better Reports προσφέρει μια φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα για τη δημιουργία αναφορών προσαρμοσμένων στις συγκεκριμένες ανάγκες του eshop σας. Με την ανεμπόδιστη ενσωμάτωση με το Google Drive και το Sheets, οι έμποροι μπορούν εύκολα να αναλύσουν δεδομένα πωλήσεων, να παρακολουθούν το απόθεμά τους και τη συμπεριφορά των πελατών. Η διαισθητική διεπαφή και η υποστήριξη custom fields το καθιστούν ένα πολύτιμο εργαλείο για τους εμπόρους που θέλουν να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών στρατηγικών τους.

Lifetimely LTV & Profit

Το Lifetimely LTV & Profit παρέχει παρακολούθηση των κερδών σε πραγματικό χρόνο και της αξίας ζωής των πελατών, βοηθώντας τους εμπόρους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για τη μεγιστοποίηση των εσόδων. Οι customizable πίνακες εργαλείων και τα προηγμένα φίλτρα του επιτρέπουν την εις βάθος ανάλυση της απόδοσης των πωλήσεων και της απόδοσης επένδυσης (ROI) σε διαφορετικά κανάλια marketing. Το Lifetimely, ένα από τα Shopify analytics apps το οποίο εμπιστεύονται χιλιάδες επωνυμίες, απλοποιεί τα αναλυτικά στοιχεία για τους εμπόρους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους.

BeProfit

BeProfit προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με την ανάπτυξη και την παρακολούθηση κερδών σε πραγματικό χρόνο, όπως και την παρακολούθηση εξόδων. Ενσωματωμένο με μεγάλες eCommerce πλατφόρμες, παρέχει στους εμπόρους μια ολοκληρωμένη εικόνα της οικονομικής τους απόδοσης. Η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή και η λεπτομερής παρακολούθηση δαπανών το καθιστούν πολύτιμο πλεονέκτημα για τους εμπόρους που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία τους και να διευκολύνουν τις δραστηριότητές τους.

Daasity

Το Daasity ξεχωρίζει για τις multichannel δυνατότητες ανάλυσής του, δίνοντας τη δυνατότητα στους εμπόρους να ενοποιούν δεδομένα από διάφορες πηγές και να αποκτούν ολοκληρωμένες πληροφορίες για την επιχειρηματική τους απόδοση. Με customizable πίνακες εργαλείων και ισχυρή ενοποίηση δεδομένων, το Daasity είναι ένα από τα Shopify analytics apps που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν αποτελεσματικά, παρέχοντας χρήσιμες πληροφορίες για την προώθηση στρατηγικών ανάπτυξης.

Segments Analytics από την Tresl

Το Segments Analytics είναι το απόλυτο εργαλείο segmentation των πελατών που έχει σχεδιαστεί για να απλοποιεί την ανάλυση δεδομένων για τους επαγγελματίες του marketing. Με περισσότερα από 50 τμήματα που δημιουργούνται από AI, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων RFM και συμπεριφοράς, οι έμποροι μπορούν να στοχεύσουν τους σωστούς πελάτες τη σωστή στιγμή. Ενσωματωμένο με δημοφιλείς πλατφόρμες όπως το Klaviyo, το Meta, το Google, το TikTok και άλλα, εξασφαλίζει απρόσκοπτο συγχρονισμό των τμημάτων πελατών σε όλα τα κανάλια. Με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, επιτρέπει στους επαγγελματίες του marketing να ανακαλύπτουν κερδοφόρα τμήματα χρησιμοποιώντας natural language queries, ενώ παρέχει επίσης πολύτιμες πληροφορίες προϊόντων.

TrueProfit: Profit Analytics

Το TrueProfit: Profit Analytics, είναι ένα από τα Shopify analytics apps που προσφέρει παρακολούθηση κερδών σε πραγματικό χρόνο και παρακολούθηση κόστους σε πολλά καταστήματα, επιτρέποντας στους εμπόρους να αξιολογούν με ακρίβεια την οικονομική τους απόδοση. Οι λεπτομερείς πληροφορίες για το κέρδος και οι δυνατότητες παρακολούθησης συναλλαγών το καθιστούν πολύτιμο εργαλείο για τους εμπόρους που επιδιώκουν να βελτιστοποιήσουν την κερδοφορία τους και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων.

Polar Analytics

Το Polar Analytics παρέχει multichannel αναλυτικά στοιχεία και «έξυπνες» ειδοποιήσεις για να βοηθήσει τους εμπόρους να παρακολουθούν και να βελτιστοποιούν τις προσπάθειές τους marketing. Με extensive pre-built integrations, προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες χωρίς την ανάγκη τεχνικής υποστήριξης. Το Polar Analytics δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για να οδηγήσουν την ανάπτυξη και να μεγιστοποιήσουν την απόδοση επένδυσης (ROI).

Report Toaster

Το Report Toaster είναι ένα από τα Shopify analytics apps που απλοποιεί τα αναλυτικά στοιχεία με τις customizable αναφορές και τις πληροφορίες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Οι έμποροι μπορούν εύκολα να εξάγουν δεδομένα και να δημιουργούν προσαρμοσμένες αναφορές για να αποκτήσουν χρήσιμες πληροφορίες για την απόδοση της επιχείρησής τους. Η φιλική προς τον χρήστη διεπαφή του το καθιστά πολύτιμο πλεονέκτημα για τους εμπόρους που επιδιώκουν να παρακολουθούν την πρόοδό τους και να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων.

Littledata ‑ Revenue Tracking

Το Littledata ‑ Revenue Tracking προσφέρει εύκολη ενοποίηση με το Google Analytics 4, παρέχοντας στους εμπόρους λεπτομερή παρακολούθηση eCommerce και πληροφορίες δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Οι ικανότητές του ακριβούς παρακολούθησης επιτρέπουν στους εμπόρους να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και να βελτιστοποιήσουν ανάλογα τις στρατηγικές marketing.

Peek!

Το Peek! παρέχει λεπτομερείς οπτικές πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών με λειτουργίες όπως heatmaps, session replay και real-time feedback collection. Παρακολουθώντας τις αλληλεπιδράσεις των χρηστών, το Peek! βοηθά τους εμπόρους να εντοπίσουν τομείς σε ένα eshop / website για ενίσχυση και να βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία των πελατών.

Ποια είναι τα top χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν τα Shopify analytics apps

Όσον αφορά τα Shopify analytics apps, υπάρχουν πολλά βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν των συνθηκών. Μερικά από τα πολύ σημαντικά στοιχεία είναι τα εξής:

  • Διαισθητικός σχεδιασμός: Η εφαρμογή θα πρέπει να παράγει σαφείς και κατανοητές αναφορές που σας βοηθούν να κατανοήσετε τα δεδομένα του store σας.
  • Ισχυρές δυνατότητες: Η εφαρμογή θα πρέπει να μπορεί να χειρίζεται μεγάλες ποσότητες δεδομένων χωρίς να επιβραδύνει ή να χάνει σημαντικές πληροφορίες.
  • Ειδικά χαρακτηριστικά: Η εφαρμογή θα πρέπει να περιλαμβάνει τις συγκεκριμένες λειτουργίες που χρειάζεστε, όπως παρακολούθηση προσπαθειών marketing, επενδύσεις ή στοιχεία αφοσίωση πελατών.
  • Integrations: Η εφαρμογή θα πρέπει να μπορεί να ενσωματωθεί με άλλες πλατφόρμες που χρησιμοποιείτε, όπως ένα CRM, ERP ή 3PL, για να βελτιστοποιήσει τη διαχείριση των δεδομένων αυτοματοποιώντας κάποιες λειτουργίες σας και να αποφευχθεί το manual data entry.
Γνώρισε το Shopify Flow που αυτοματοποιεί τις διαδικασίες
Το Shopify Flow είναι ένα εργαλείο αυτοματισμού που θα σου λύσει τα χέρια και θα αναλάβει ένα κομμάτι του φόρτου μέσα από απλές οδηγίες.

Η «συνταγή» της επιτυχίας περιλαμβάνει Shopify analytics apps!

Τα Shopify analytics apps είναι εργαλεία που παρέχουν ανεκτίμητες πληροφορίες για τη συμπεριφορά των πελατών, την απόδοση των πωλήσεων και τη συνολική επιχειρηματική υγεία και θα πρέπει να επιλέγονται με μεγάλη προσοχή. Αξιοποιώντας τα δεδομένα που προσφέρουν αυτές οι εφαρμογές, οι έμποροι μπορούν να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις και να σχεδιάζουν εύκολα τις Shopify στρατηγικές τους. 

Αυτά τα apps αποτελούν εξαιρετικά «υλικά» για τη συνταγή της επιτυχίας των επιχειρήσεων στο eCommerce: Ένα eshop μπορεί να ευσταθεί και χωρίς αυτά, αλλά με τη συμβολή τους μπορεί να γίνει ακαταμάχητο!

Πώς θα δημιουργήσεις μια Shopify marketing στρατηγική;
Ένα στιβαρό κτίριο έχει και καλά θεμέλια! Το ίδιο ισχύει και για το eshop σου. Χτίσε γερές βάσεις με μια δυνατή Shopify marketing στρατηγική.