Το Threads, αν και είναι η νεότερη προσθήκη στην παρέα των social media πλατφορμών, παρουσιάζει μια σχετικά δυναμική ανάπτυξη. Μέσα από επισήμανση του ίδιου του επικεφαλής της Meta, Mark Zuckerberg, σε κλήση για τα κέρδη του β' τριμήνου, η πλατφόρμα έχει φτάσει τα 200 εκατ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες.

Ασταμάτητη πορεία

Η πλατφόρμα κατάφερε να πετύχει αυτόν τον αριθμό ορόσημο σε λιγότερο από ένα χρόνο, για το οποίο βέβαια πολύ τονίζουν ότι είναι εφικτό λόγω του piggybacking που γίνεται από τη σύνδεση μέσα από Instagram. Αλλά έστω κι έτσι η επίτευξη αυτού του ορόσημου είναι αρκετά αξιοσημείωτη.

Εκτός όμως από τη βάση followers, είναι σημαντική και η δυναμική ανάπτυξη του Threads που έχει επίσης αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες εβδομάδες σύμφωνα με τα δεδομένα χρήσης που μοιράστηκε η Meta, που πρόσφατα κυκλοφόρησε και το AI Studio στο κοινό των ΗΠΑ.

To AI Studio είναι πλέον διαθέσιμο για Instagram στις ΗΠΑ
Η Meta δίνει τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε στις ΗΠΑ να δημιουργήσει ένα AI εαυτό μέσα από το AI Studio.

Σε ένα σύντομο breakdown της εξέλιξης, η νεότερη πλατφόρμα της Meta φαίνεται να απόκτησε περισσότερους χρήστες τον τελευταίο μήνα από ό,τι τους τρεις προηγούμενους. Έφτασε τα 100 εκατ. ενεργούς χρήστες τον Οκτώβριο του 2023, πριν φτάσει τα 130 εκατ. τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, επτά μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του, και στη συνέχεια τα 150 εκατ. τον Απρίλιο, φτάνοντας στο παρόν όπου αναφέρεται ότι έχει 175 εκατ. χρήστες.

Τις τελευταίες τέσσερις εβδομάδες το Threads έχει προσθέσει 25 εκατομμύρια περισσότερους ενεργούς χρήστες και πιθανά σε αυτό συμβάλλουν οι επερχόμενες αμερικανικές εκλογές, διότι παρόλο που η Meta έχει μια αποστροφή προς την πολιτική, το κοινό εξακολουθεί να συζητά για σημαντικά γεγονότα. Οι ταραχώδεις εξελίξεις με τη διαδοχή Μπάιντεν- Χάρις και την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ οδήγησε πολλούς δεξιούς ειδήμονες να κερδίσουν έδαφος στο X, όπου ο ιδιοκτήτης Elon Musk ανακοίνωσε τη δημόσια υποστήριξή του προς το δεύτερο ως τον επόμενο αρχηγό της χώρας.

Αυτό λοιπόν ίσως ώθησε χρήστες προς το Threads, ενώ οι Ολυμπιακοί Αγώνες προκάλεσαν επίσης νέο ενδιαφέρον για συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο. Αν και παρουσιάζει σημάδια δυναμικής ανάπτυξης η πλατφόρμα απέχει ακόμα αρκετά από τη χρήση του X, το οποίο έχει 250 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες και 500 εκατ. μηνιαίους συμμετέχοντες αν και φαίνεται να δέχεται ψυχρολουσία από τα brand. Όσο λοιπόν η πλατφόρμα προσθέτει όλο και περισσότερες λειτουργίες ανακάλυψης τρεχόντων θεμάτων, αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην περαιτέρω ανάπτυξή της.

Ψυχρολουσία δέχεται το X (πρώην Twitter) από τα brands
Αφότου έγινε rebranding φαίνεται ότι το X (πρώην Twitter) έχει πέσει σε δημοτικότα ανάμεσα στα brands ως μέσο προώθησης.

Αν λοιπόν η δυναμική αυξηθεί αυτό θα αλλάξει τις ισορροπίες καθώς το κοινό τείνει να έλκεται σε μέρη όπου γίνονται οι συζητήσεις και βρίσκεται η επικαιρότητα, παρέχοντας έτσι μια ευκαιρία ακόμη και για τα eshop να αναλογιστούν εάν θα πρέπει να βρουν τρόπους να το αξιοποιήσουν για ενίσχυση του brand τους.