Στόχος θερμών αντιδράσεων έγινε το Temu από τους προμηθευτές της στην Κίνα γύρω από τις προσπάθειές για αναδιάρθωση του επιχειρηματικού μοντέλου.

H επέκταση έρχεται με παρατράγουδα

Η διαδικτυακή αγορά που επεκτείνεται διαρκώς προσπαθεί να προσλάβει τις τελευταίες εβδομάδες εμπόρους της Amazon, οι οποίοι έχουν αποθήκες προϊοντων στις ΗΠΑ και την ΕΕ, μια κίνηση που φαινομενικά αποσκοπεί στην προστασιά του επιχειρηματικού μοντέλου του κινεζικού κολοσσού, μιας και η ΕΕ σκοπεύει να βάλει δασμούς στα φθηνά αγαθά και πιέζει την πλατφόρμα για διευκρινίσεις γύρω από τις υπηρεσίες της. Η αλλαγή αυτή λοιπόν θα επιτρέψει στην αγορά να πωλεί πιο ογκώδη και υψηλότερου περιθωρίου κέρδους προϊόντα, όπως έπιπλα και οικιακές συσκευές, καθώς και να παρέχει συντομότερους χρόνους παράδοσης για τους πελάτες.

Κερδίζει έδαφος στη γαλλική online αγορά το Temu
Η γαλλική online αγορά ψηφίζει Temu για τις μεγάλες και ελκυστικές εκπτώσεις καθώς και για την ποικιλία προϊόντων.

Η σύναψη συμβάσεων λοιπόν με προμηθευτές από το εξωτερικό σημαίνει ότι το Temu θα μεταβεί από ένα μοντέλο "πλήρους διαχείρισης" σε ένα "ημι-διαχείρισης", στο οποίο ο έμπορος θα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής, αποθήκευσης και τελικής παράδοσης, τα οποία προηγουμένως διαχειριζόταν η ηλεκτρονική πλατφόρμα. Μια τέτοια κίνηση όμως φαίνεται να δημιουργεί αμφιβολίες στους Κινέζους προμηθευτές στο κέντρο της Γκουανγκζού μιας και αυτό θα τους οδήγησει να αναλάβουν μεγαλύτερο ρίσκο για να πουλήσουν στην πλατφόρμα.

Μια εταιρεία στην Γκουανγκζού δήλωσε στο δημοσίευμα ότι λάμβανε έως και 30.000 έως 50.000 παραγγελίες την ημέρα κατά τους πρώτους μήνες λειτουργίας της Temu, όμως έκτοτε ο αριθμός αυτός μειώθηκε στις 3.000. Γι αυτή τη πτώση κατηγορούν την πλατφόρμα που πιέζει ολοένα και περισσότερους προμηθευτές να εγγραφούν σε μια προσπάθεια να τους φέρει αντιμέτωπους και να μειώσει τις τιμές.

Δεν είναι όμως αυτή η πρώτη φορά που η θυγατρική της PPD Holdings έχει δεχθεί πυρά μιας και πρόσφατα δέχθηκε μήνυση για συλλογή παράνομων πληροφοριών ενώ έχει βάλει πλώρη να εξελιχθεί ακόμη περαιτέρω με δημιουργία προϊόντων στις ΗΠΑ και νέες λειτουργίες, γεγονός που την έχει κάνει ένα δυναμικό αντίπαλο στο τοπίο του αμερικανικού eCommerce.

eCommerce wars: Ποιος κυριαρχεί στις ΗΠΑ;
Η μάχη του eCommerce είναι σκληρή και αιματηρή και με μεγάλα ονόματα marketplace να μπαίνουν στο παιχνίδι. Ποιος κυριαρχεί όμως εν τέλει στις ΗΠΑ;