Κι ενώ το TikTok έχει βάλει μπρος να γίνει ο κυρίαρχος του eCommerce και έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί τις βλέψεις αυτές δοκιμάζοντας μια νέα λειτουργία που θα βοηθήσει με την αγοραστική εμπειρία, όπως μας πληροφορεί το Fortune.

Ετοιμαστείτε! Έρχονται οι Shoppable αναρτήσεις

Η νέα αυτή λειτουργία που ακόμη βρίσκεται σε δοκιμαστική περίοδο έχει σκοπό να κάνει όλες τις αναρτήσεις "αγοράσιμες", όπως θα λέγαμε μη δοκιμιακά.

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό; Με ένα νέο χαρακτηριστικό θα γίνεται δυνατός ο αυτόματος εντοπισμός αντικειμένων μέσα σε ένα βίντεο. Κατόπιν, θα παροτρύνει τους χρήστες να αναζητούν παρεμφερή αντικείμενα στο TikTok Shop σε μια σελίδα προϊόντων, σύμφωνα με screenshots και αναρτήσεις που εντόπισε το Bloomberg στην εφαρμογή. Μέχρι στιγμής, μόνο influencers και brands είχαν τέτοια δυνατότητα κατόπιν έγκρισης για να επισημαίνουν προϊόντα όταν ανέβαζαν περιεχόμενο στην εφαρμογή.

Εκπρόσωπος της TikTok επιβεβαίωσε ότι η λειτουργία βρίσκεται ακόμη σε στάδιο πρώιμης δοκιμής. Προς το παρόν, τα στοιχεία που έχουν προκύψει από τα τεστ δεν είναι απόλυτα λειτουργικά καθώς σε ένα βίντεο που εξέτασε το Bloomberg π.χ. από μια γυναίκα που γυαλίζει πέτρες, εμφανίστηκε ένα χρυσό δαχτυλίδι και δύο σετ με αυτοκόλλητα μεταλλικά νύχια με την ένδειξη "παρόμοιο με το αντικείμενο στο βίντεο".

Source: The Verge | Παράδειγμα του πώς εμφανίζονται τα link προϊόντων στο TikTok Shop

Οι διαθέσεις κυριαρχίας τoυ TikTok συνεχίζονται

Η κινεζική αυτή social-media εταιρεία λάνσαρε μόλις πέρσι την αμερικανική έκδοση του TikTok Shop σε μια προσπάθεια να συνδυάσει την ευκολία αγορών στο Amazon.com Inc. με την εύρεση προϊόντων μέσα από social media πλατφόρμες όπως το Instagram. Αυτό το νέο εγχείρημα αποτελεί τοπ προτεραιότητα για την πλατφόρμα, η οποία στοχεύει να επεκταθεί με $17,5 δισ. στις ΗΠΑ φέτος.

Μέχρι στιγμής το TikTok Shop έχει λάβει ανάμεικτες κριτικές. Σε συνεντεύξεις που διεξήγαγε το Bloomberg τον Δεκέμβριο, οι πωλητές μίλησαν θετικά για την καθώς είδαν πωλήσεις ρεκόρ, ιδίως σε μικρές επιχειρήσεις κατά την πρώτη περίοδο των διακοπών, αφού το TikTok χρηματοδότησε εκπτώσεις και δωρεάν shipping για τους αγοραστές. Από τα αποτελέσματα φάνηκε ότι τον Νοέμβριο, που περιλαμβάνει τις Black Friday & Cyber Monday, περισσότεροι από 5 εκατ. νέοι πελάτες προέβησαν σε αγορά.

Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες έχουν κάνει παράπονα για πλαστά προϊόντα και απομιμήσεις που κυκλοφορούν στην αγορά του TikTok, ενώ κάποιοι άλλοι υποστηρίζουν ότι ο όγκος των διαφημίσεων από influencers καταστρέφει την εμπειρία χρήσης της εφαρμογής.

Το TikTok προσφέρει προμήθειες στους δημιουργούς για τις αγορές προϊόντων που ολοκληρώνονται μέσα από αναρτήσεις τους το οποίο λειτουργεί και ως κίνητρο περαιτέρω προώθησης. Επομένως, αυτή η νέα λειτουργία θα παραπέμπει σε προϊόντα στις αναρτήσεις απλών χρηστών χωρίς την επιθετική πώληση, κάνοντας έτσι την εμπειρία ακόμη πιο ευχάριστη για τους επισκέπτες που θέλουν απλώς να ψυχαγωγηθούν.