Το TikTok συνεργάστηκε με το Hubspot για την έκδοση ενός νέου οδηγού για την αποτελεσματική δημιουργία lead generation στο app, ο οποίος περιλαμβάνει μια σειρά από tips για τις βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων, σημειώσεις για καμπάνιες, case studies και πολλά άλλα.
Ύστερα από την ανακοίνωση συνεργασίας του TikTok με το Shopify, στις 6 Μαρτίου 2024, που θα επιτρέπει στους εμπόρους να παρουσιάζουν και να πωλούν προϊόντα απευθείας μέσω της εφαρμογής, έρχεται το νέο «ντουέτο».

Lead Finders, by Tiktok & Hubspot
Ο πλήρης οδηγός 25 σελίδων, ο οποίος απευθύνεται σε επαγγελματίες του marketing της APAC, είναι διαθέσιμος για λήψη εδώ (με εγγραφή μέσω email).
Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα βασικά στοιχεία:
Πρώτα απ ’όλα, ο οδηγός παρέχει ένα overview των κύριων επιλογών lead generation και του τρόπου λειτουργίας τους.

Υπάρχει επίσης ένα overview του ιδανικού workflow για τη δημιουργία lead generation χρησιμοποιώντας τις λύσεις του TikTok, το οποίο θα μπορούσε να βοηθήσει στον προγραμματισμό της καμπάνιας σας.

Υπάρχουν επίσης σημειώσεις σχετικά με το πώς να ενσωματώσετε τη διαδικασία διαφημίσεων TikTok στο Hubspot και να φέρετε τη διαχείριση της διαφημιστικής σας καμπάνιας σε μια ενιαία πλατφόρμα.
Ο οδηγός παρέχει επίσης βέλτιστες πρακτικές Lead Ads και Lead Gen, οι οποίες περιγράφονται σε βασικά βήματα:

Παρέχει επίσης ενδιαφέροντα tips, όπως:
- Εκπαιδεύστε το κοινό σας: Οι χρήστες του TikTok αναζητούν πάντα τις πιο πρόσφατες συμβουλές και κόλπα. Τα εκπαιδευτικά βίντεο είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά και μπορούν να καλύψουν θέματα όπως τα οικονομικά, τα ακίνητα, τις υπηρεσίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας και άλλα.
- Επισημάνετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας για να τραβήξετε την προσοχή: Κοινοποιήστε αμέσως τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας για να προσελκύσετε κοινό. Δεν είναι μόνο ένας καλός τρόπος για να δημιουργήσετε «buzz »σχετικά με το πώς η υπηρεσία σας μπορεί να είναι χρήσιμη στους θεατές.
- Παρουσιάστε ένα μελλοντικό αποτέλεσμα: Δώστε στους θεατές μια δελεαστική ματιά σε έναν φιλόδοξο τρόπο ζωής που μπορεί να επιτευχθεί με την εφαρμογή του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας στη ρουτίνα τους. Ίσως είναι ένας χαλαρός, άνετος τρόπος ζωής με λιγότερο άγχος.
- Αυξήστε το awareness μέσα από τα προβλήματα του κοινού σας και προσφέρετε λύσεις: Η προληπτική επίλυση των προβλημάτων με τα οποία σχετίζονται οι θεατές σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους προσελκύσετε. Θα είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας εάν ξέρουν πώς μπορεί να τους βοηθήσει να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές τους προκλήσεις.
Παρέχονται ακόμη δημιουργικές συμβουλές όπως σημειώσεις σχετικά με τον τρόπο χρήσης του CapCut για επεξεργασία και δημιουργία video clips, καθώς και ένα case study για την παρουσίαση των σημειώσεων αυτών εν δράσει.
Το νόημα αυτής της συνεργασίας για το eCommerce είναι σημαντικό, καθώς προσφέρει στους B2B εμπόρους και όχι μόνο, έναν λεπτομερή οδηγό για τη βελτίωση της δημιουργίας lead generation στο TikTok. Παρέχοντας πληροφορίες, tips και case studies, ενισχύει την ικανότητα των εμπόρων να αξιοποιούν αποτελεσματικά την πλατφόρμα για την ανάπτυξη της επιχείρησής τους.