Οι lead generation ιδέες είναι απαραίτητες για κάθε επιχείρηση eshop που θέλει να επεκτείνει τη βάση πελατών της και να αυξήσει τις πωλήσεις. Στη σημερινή ανταγωνιστική αγορά, μια σταθερή lead generation στρατηγική είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχία, καθώς μπορούν να σας δώσουν πολλές πληροφορίες για την προσωπικότητα των πελατών σας.

Ας εξερευνήσουμε διάφορες τακτικές και στρατηγικές δημιουργίας υποψήφιων σε σταθερούς πελάτες, πετυχαίνοντας τα πολυπόθητα conversion στα eshop.

Η δημιουργία δυνητικών πελατών μπορεί να αποδειχθεί απίστευτα δύσκολη διαδικασία. Η δημιουργία δυνητικών πελατών αφορά στον συνδυασμό των σωστών στρατηγικών, πέρα από τη βασική «γνωριμία» σας με τους πελάτες σας

eCommerce buyer personas: Πώς να φτιάξεις στο eshop σου
Τι είναι eCommerce buyer personas, γιατί είναι πολύ σημαντικές για την ανάπτυξη ενός eshop και πώς θα τις φτιάξετε βήμα-βήμα.
lead generation idees

Τι είναι οι lead generation ιδέες;

Οι lead generation ιδέες αφορούν την εύρεση και τη γνωριμία με άτομα που μπορεί να θέλουν να αγοράσουν κάτι από εσάς. Πρώτα, πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι αυτοί οι πιθανοί αγοραστές, να λάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας τους μέσα από διάφορες ενέργειες, να αποφασίσετε ποιοι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν και, στη συνέχεια, να ενημερώσετε την ομάδα πωλήσεών σας για αυτούς. Εδώ έρχονται αυτές οι ιδέες που αναφέρουμε παρακάτω! Αν τις εφαρμόσετε σωστά, θα σας βοηθήσουν να συλλέξετε πολύτιμα στοιχεία για τους πιθανούς πελάτες σας (και τους ήδη υπάρχοντες!).

Στόχος του lead generation είναι να προσελκύσει το ενδιαφέρον του χρήστη ώστε να θέλει να μάθει περισσότερα και στη συνέχεια να παρέχει από μόνος του κάποιο στοιχείο επικοινωνίας (κινητό τηλέφωνο, email κλπ) ώστε να έρθει η επιχείρηση άμεσα σε επαφή μαζί του.

Οι lead generation ιδέες περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα στρατηγικών που στοχεύουν στην προσέλκυση του ενδιαφέροντός του κοινού και στη μετατροπή του σε δυνητικούς πελάτες. Αυτές οι στρατηγικές περιλαμβάνουν τον εντοπισμό και τη συνεργασία με άτομα που έχουν δείξει ενδιαφέρον για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, με απώτερο στόχο το conversion, δηλαδή τη μετατροπή τους σε πελάτες που πληρώνουν.

Πώς χτίζεις μια email λίστα; 14 εγγυημένες τακτικές
Το email marketing είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια επικοινωνίας. Αξιοποίησε το προς όφελός σου και χτίσε την απόλυτη email λίστα.

Ακολουθούν ορισμένες αποτελεσματικές lead generation ιδέες για τη δημιουργία δυνητικών πελατών, που μπορείτε να λάβετε υπόψη για την επιχείρησή σας:

13 lead generation ιδέες για να ενισχύσετε το eshop σας!

Ξεκινήστε ένα blog ή ένα newsletter

Το blogging είναι μια πολύτιμη στρατηγική για τα eCommerce brands, προσφέροντας οφέλη όπως βελτιωμένη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και αυξημένο engagement. 

Το blogging και η αποστολή newsletter αποτελούν δύο από τις δημοφιλέστερες lead generation ιδέες, καθώς αποτελούν δημοφιλείς τρόπους προσέλκυσης δυνητικών πελατών, παρέχοντας πολύτιμο περιεχόμενο που καλύπτει τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου σας. Δημοσιεύστε ενημερωτικές και ελκυστικές αναρτήσεις blog για θέματα σχετικά με τον κλάδο σας και ενθαρρύνετε τους αναγνώστες να εγγραφούν στο newsletter σας για τακτικές ενημερώσεις και αποκλειστικό περιεχόμενο.

Για να αξιοποιήσετε αποτελεσματικά το blogging για τη δημιουργία δυνητικών πελατών (και σε δεύτερη φάση, τη διατήρησή τους) εστιάστε στην παροχή πολύτιμου περιεχομένου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις ανησυχίες των καταναλωτών. Συμβουλευτείτε τις ομάδες πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών για πληροφορίες και αποφύγετε το φανερά προωθητικό περιεχόμενο.

Προσφέρετε πόρους με δυνατότητα λήψης σχετικά με τα θέματα του ιστολογίου σας και χρησιμοποιήστε φόρμες συμμετοχής για να συγκεντρώσετε δυνητικούς πελάτες, καθησυχάζοντας τους επισκέπτες ότι τα εισερχόμενά τους δεν θα είναι ανεπιθύμητα.

Τι είναι customer retention; Οφέλη, metrics & στρατηγικές
Μάθετε όλα όσα χρειάζεστε για το customer retention: Τι είναι, ποια metrics να παρακολουθείτε και τι στρατηγικές να ακολουθήσετε για να το ενισχύσετε.

Επενδύστε στο SEO

Φυσικά και από τις lead generation ιδέες δεν θα μπορούσε να λείπει το SEO και είναι μια πιο «έμμεση» πρόταση.

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι απαραίτητη για την προσέλκυση οργανικής επισκεψιμότητας στο online store σας. Βελτιστοποιώντας το eshop και το περιεχόμενό σας για σχετικά keywords και keyphrases, μπορείτε να βελτιώσετε την προβολή σας στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) και να προσελκύσετε κατάλληλους δυνητικούς πελάτες που αναζητούν ενεργά προϊόντα ή υπηρεσίες όπως τα δικά σας.

Τα online store (και γενικά τα site) που βρίσκονται υψηλά στις θέσεις της Google, «κερδίζουν» την εμπιστοσύνη του κοινού. Αν κάποια ιστοσελίδα ή eshop βγει σαν αποτέλεσμα πρώτο ή δεύτερο, είναι πιο πιθανό να ο χρήστης να πατήσει σε αυτό και να το εμπιστευτεί. Αφού το εμπιστευτεί, είναι πιο πιθανό να δώσει και τα στοιχεία του. Έτσι σας βοηθάει το Search Engine Optimization και γι' αυτό πρέπει να ενταχτεί στη γενική lead generation στρατηγική σας.

Εφαρμόστε reward referrals

Μια αποτελεσματική ιδέα δημιουργίας δυνητικών πελατών είναι η εφαρμογή ενός reward referral (πρόγραμμα παραπομπής). Ενθαρρύνετε τους υπάρχοντες πελάτες σας να παραπέμπουν τους φίλους, την οικογένεια και τους συναδέλφους τους στην επιχείρησή σας, προσφέροντας κίνητρα ή ανταμοιβές για επιτυχημένα referrals. Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί με τη μορφή εκπτώσεων, δώρων ή αποκλειστικής πρόσβασης σε ειδικές προσφορές, μέσω email ή sms marketing. Η αξιοπιστία του eshop σας ανεβαίνει, καθώς οι επισκέπτες θα εμπιστευτούν πιο εύκολα μια πρόταση αγοράς από δικό τους πρόσωπο.

SMS marketing tips για επιτυχημένη στρατηγική eCommerce
Αξιοποιήστε τη δύναμη του SMS marketing για να βελτιώσετε τη στρατηγική επικοινωνίας σας και τη σχέση σας με τους πελάτες σας.

Ζητήστε website feedback

Για να βελτιώσετε το online store σας, ζητήστε σχόλια από επισκέπτες και ναι - είναι μία από τις πιο απαραίτητες lead generation ιδέες. Οι περισσότεροι άνθρωποι κρίνουν την αξιοπιστία μιας εταιρείας βάσει του σχεδιασμού του website. Εάν οι χρήστες εγκαταλείψουν τον eshop σας μετά από ορισμένες ενέργειες, μπορεί να υποδηλώνει προβλήματα. Η αξιολόγηση και η βελτίωση του eshop σας μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία και την αξιοπιστία των χρηστών, εμποδίζοντας τους πιθανούς πελάτες να φύγουν. Οι αξιολογήσεις μετρούν, καθώς οι χρήστες τις διαβάζουν ολοένα και περισσότερο στη σημερινή εποχή πρίν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε ενέργεια με ένα brand.

Φτιάξτε βίντεο και βάλτε CTA

Τα βίντεο αποτελούν μια απαραίτητη από τις lead generation ιδέες και είναι μια εξαιρετικά ελκυστική μορφή περιεχομένου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αποτελεσματική δημιουργία δυνητικών πελατών. Δημιουργήστε ενημερωτικά και διασκεδαστικά βίντεο που προσφέρουν αξία στο κοινό-στόχο σας και περιλαμβάνουν σαφείς παροτρύνσεις για δράση (CTA) που παρακινούν τους θεατές να κάνουν το επόμενο βήμα, όπως η εγγραφή στη λίστα email σας ή η επικοινωνία με την ομάδα πωλήσεών σας. Τα call to action μετράνε, καθώς προσφέρουν αμεσότητα και ταχεία ανακατεύθυνση του κοινού στο πεδίο που επιθυμείτε.

Τρέξτε έναν διαγωνισμό μέσω των social media

Οι διαγωνισμοί μέσω social media είναι εξαιρετικοί για τη δημιουργία μελλοντικών πελατών επειδή προσελκύουν τους χρήστες άμεσα, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού και την κοινή χρήση του περιεχομένου. Δίνοντας κίνητρα για ενέργειες όπως «like», σχολιάζοντας ή προσθέτοντας tags, οι διαγωνισμοί μπορούν να διευρύνουν γρήγορα την προβολή σας. Συγκεντρώνουν επίσης πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες για πιθανούς πελάτες, ενισχύοντας τη βάση δεδομένων σας για μελλοντικές προσπάθειες marketing, ενισχύοντας παράλληλα την αναγνωρισιμότητα και την αφοσίωση της επωνυμίας με ελάχιστο κόστος.

25 Influencer marketing στατιστικά για το eCommerce 2024
Το influencer marketing είναι μια υπολογίσιμη δύναμη τα τελευταία χρόνια. Εδώ συγκεντρώσαμε κάποια από τα πιο σημαντικά σταστιστικά για το 2024!

Ξεκινήστε ένα podcast

Μια από τις πιο σύγγχρονες lead generation ιδέες είναι το podcasting. Το podcasting έχει γίνει όλο και πιο δημοφιλές ως στρατηγική content marketing για τις επιχειρήσεις. Ξεκινήστε ένα podcast που σχετίζεται με τη θέση ή τον κλάδο σας και χρησιμοποιήστε το ως πλατφόρμα για να μοιραστείτε πληροφορίες, να κάνετε συνεντεύξεις με ειδικούς και να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας. Το podcasting μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να καθιερωθείτε ως ειδικός στον τομέα σας, προσελκύοντας δυνητικούς πελάτες κατά τη διαδικασία. Αυτού του είδους η αλληλεπίδραση με το κοινό έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του, καθώς προσφέρει άμεσα την πληροφορία ενώ παράλληλα μοιράζει διασκεδαστικό περιεχόμενο.

Εφαρμόστε συνεργασίες και cross-promote

Η συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις ή influencers στον κλάδο σας μπορεί να είναι μια πολύτιμη τακτική δημιουργίας δυνητικών πελατών. Τα πρόσωπα που έχουν ήδη κερδίσει την αγάπη του κοινού, προσφέρουν αξιοπιστία στο brand σας. Συνεργαστείτε σε κοινές εκστρατείες marketing, αναρτήσεις blog επισκεπτών ή social media προωθήσεις για να προσεγγίσετε νέο κοινό και να επεκτείνετε την απήχησή σας. To cross-promote σας επιτρέπει να αξιοποιήσετε τις υπάρχουσες βάσεις πελατών και την αξιοπιστία των συνεργατών σας, ενισχύοντας ακόμη και το ROI*.

Social media πλατφόρμες που θα βοηθήσουν το ROI το 2024
Social media πλατφόρμες και eCmmerce πηγαίνουν χέρι χέρι για να πετύχει ένα eshop. Ποιες είναι εκείνες που θα αποφέρουν ROI το 2024 σε εσας;

Χρησιμοποιήστε lead magnets

Μια άλλη δημοφιλής τακτική  που συγκαταλέγεται στις lead generation ιδέες είναι η προσφορά lead magnet. Αυτά είναι τα πολύτιμα κίνητρα που παρέχετε σε δυνητικούς πελάτες με αντάλλαγμα τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Οι lead magnets μπορούν να λάβουν διάφορες μορφές, όπως ebooks, online σεμινάρια ή δωρεάν δοκιμές των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Προσφέροντας κάτι πολύτιμο, μπορείτε να προσελκύσετε υποψήφιους πελάτες να μοιραστούν τα στοιχεία επικοινωνίας τους μαζί σας και έτσι να διευρύνετε τη λίστα των πελατών σας, ενώ τους προσφέρετε απτό περιεχόμενο.

Υποστηρίξτε έναν σκοπό

Η υποστήριξη ενός σκοπού είναι μια από τις πιο ευρηματικές lead generation ιδέες που συμβάλλουν στη δημιουργία δυνητικών πελατών, καθώς προκαλεί συναισθηματικές συνδέσεις και χτίζει community γύρω από κοινές αξίες. Τα brands που ταυτίζονται με ουσιαστικούς λόγους διαφοροποιούνται, ενισχύουν τη φήμη τους και αξιοποιούν τις ευκαιρίες marketing για να επιτύχουν το engagement και να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Τελικά, η υποστήριξη ενός σκοπού ενισχύει την εμπιστοσύνη και πίστη μεταξύ των κοινωνικά συνειδητοποιημένων καταναλωτών και αποτελούν μια ιδανική προσθήκη στη brand στρατηγική των εταιρειών.

Για παράδειγμα, η συμμετοχή ενός brand σε ένα event με φιλανθρωπικό σκοπό, όπως «το Χαμόγελο του παιδιού», είναι από τις κινήσεις που θα συγκινήσουν τους εν δυνάμει πελάτες.

eCommerce στρατηγική: Τι είναι και πώς να την εφαρμόσεις
Η eCommerce στρατηγική σχεδίαση που αξίζει να ακολουθήσει κάθε eshop μέσα στο 2024

Αξιοποιήστε το network

To networking είναι από τις παραδοσιακές αλλά αποτελεσματικές lead generation ιδέες κατά τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Η οικοδόμηση σχέσεων πρόσωπο με πρόσωπο μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, διευκολύνοντας κατά πολύ τη διαδικασία του conversion.

  • Διοργανώστε μια εκδήλωση για να διευρύνετε το κοινό-στόχο σας

Το online shopping αναδεικνύεται ως μια προτιμώμενη τακτική δημιουργίας δυνητικών πελατών στο eCommerce, από τις lead generation ιδέες. Οι οικοδεσπότες ή οι influnecers παρουσιάζουν προϊόντα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στους θεατές να αλληλεπιδρούν, να κάνουν ερωτήσεις και να αγοράζουν απευθείας από τη ζωντανή ροή, συχνά με αποκλειστικές εκπτώσεις. 

Προσελκύστε το ενδιαφέρον μέσω product recommendation quiz

Μια από τις lead generation ιδέες που ίσως δεν είχατε υπόψιν είναι τα product recommendation quiz. Οι επισκέπτες του eshop σας ενδέχεται να δυσκολεύονται να επιλέξουν το σωστό προϊόν. Η εισαγωγή ενός product recommendation quiz στην αρχική σας σελίδα μπορεί να τους βοηθήσει να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τις αγορές τους. Συνήθως, τα κουίζ διαθέτουν ποσοστό conversion 40-60%

7 conversion killer για eshop και πώς διορθώνονται
Μα πού είναι οι μετατροπές μου, ρωτάτε. Πιθανά τις εμποδίζει κάποιο conversion killer! Εντοπίστε ποιο είναι και πάμε να το διορθώσουμε.

Θέστε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου με σχετικές επιλογές, ενσωματώστε χρήσιμες εικόνες για ακριβείς απαντήσεις και παρέχετε κίνητρα όπως εκπτώσεις ή δώρα. Το κοινό αφοσιώνεται πιο εύκολα σε κάτι διασκεδαστικό και δείχνει την προτίμησή του σε πλατφόρμες που παρέχουν περιεχόμενο.

Χρησιμοποιήστε έξυπνα τα exit-intent pop-ups

Άλλη μια πολύ χρήσιμη από τις lead generation ιδέες αποτελούν τα exit-intent pop-ups, καθώς είναι ζωτικής σημασίας για την καταγραφή δυνητικών πελατών όταν οι επισκέπτες πρόκειται να φύγουν από το eshop σας. Το αποτελεσματικό targeting είναι το κλειδί για την επιτυχία. Βεβαιωθείτε ότι τα exit-intent pop-ups σας είναι σχετικά με το κοινό σας με βάση παράγοντες όπως η συσκευή, ο χρόνος και το ιστορικό περιήγησης. Μάθετε από brands όπως η Negative, οι οποίες προσφέρουν αποκλειστικές προσφορές και personalized αναδυόμενα παράθυρα ώστε να ζητούν μόνο μια διεύθυνση email, διευκολύνοντας τους αγοραστές να εγγραφούν.

lead generation idees

Lead generation ιδέες για επιτυχημένα conversion!

Η εφαρμογή μιας γκάμας από lead generation ιδέες μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε και να μετατρέψετε απλούς επισκέπτες του eshop σας σε πιθανούς πελάτες, οδηγώντας τελικά στην ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησης. Πειραματιστείτε με διαφορετικές τακτικές για να βρείτε αυτό που λειτουργεί καλύτερα για την επιχείρησή σας και βελτιστοποιήστε συνεχώς τις στρατηγικές σας.

💡
Με μια καλά οργανωμένη στρατηγική για την απόκτηση δυνητικών πελατών, μπορείτε να δημιουργήσετε μια σταθερή πελατιακή ροή και να προωθήσετε την επιχείρησή σας ακολουθώντας ανοδική πορεία!