Το TikTok δεν παύει να είναι το "talk of the town" στα νέα του eCommerce καθώς κάνει συνεχώς προσπάθειες για να συνεχίσει να εδραιώνει τις δυνατότητες και την δημοτικότητά του. Για τρέχον έτος έχει μεγάλες βλέψεις για το 2024 και στοχεύει να ανέβει στην κορυφή του eCommerce με βλέψεις για για $17 δισ. όγκο σε ΗΠΑ.

Τώρα μαθαίνουμε από το Thai PBS World, ότι η διαδικτυακή πλατφόρμα βίντεο έχει γίνει η πιο δημοφιλής πλατφόρμα διαδικτυακών αγορών μεταξύ των Ταϊλανδών ηλικίας έως 29 ετών, σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε το Γραφείο Εμπορικής Πολιτικής και Στρατηγικής (TPSO). Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 4.699 ερωτηθέντων σε ολόκληρη τη χώρα.

Η πλατφόρμα έχει αυξήσει την δημοτικότητα της ως πλατφόρμα διαδικτυακού εμπορίου μεταξύ των νέων, καθώς δίνει έμφαση στην ευτυχία και την ψυχαγωγία, το λεγόμενο "Shoppertainment", μέσω ζωντανών ροών και σύντομων βίντεο που δημιουργούν οι χρήστες και οι influencers. Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι η πλατφόρμα δοκιμάζει μια νέα δυνατότητα που θα μετατρέπει κάθε ανάρτηση σε αγορά.

Το TikTok δοκιμάζει να μετατρέψει κάθε ανάρτηση σε αγορά
Το TikTok βρίσκεται σε τροχιά να κυριαρχήσει στο eCommerce και αναπτύσσει νέα λειτουργία για να εμπλουτίσει την αγοραστική εμπειρία.

Ο διευθυντής του TPSO, Poonpong Naiyanapakorn, δήλωσε ότι οι αγοραστές ηλικίας 50 έως 59 ετών συνεχίζουν να προτιμούν ηλεκτρονικές αγορές μέσω Facebook, καθώς είναι πιο εξοικειωμένοι με το σύστημα και οι πωλητές έχουν πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Επιπλέον, προτιμούν να ψωνίζουν μέσα από αυθεντικά κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου, όπως το Shopee και το Lazada, λόγω των ισχυρών συστημάτων διαχείρισης καταστημάτων και προϊόντων, καθώς και των συστημάτων πληρωμής και επιστροφής χρημάτων.

Τέτοια είναι τα χαρακτηριστικά που παίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της εμπιστοσύνης μεταξύ πωλητών και αγοραστών, είπε ο Poonpong.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι αν και οι νέοι ψωνίζουν συχνά, δεν συνηθίζουν να αγοράζουν ακριβά αγαθά. Προτιμούν λοιπόν να αγοράζουν μέσω καναλιών κοινωνικού εμπορίου που εστιάζουν στην ψυχαγωγία τους και στο να τους κάνουν "ευτυχισμένους". Αυτό φυσικά δεν περνάει απαρατήρητο καθώς το TikTok Shop σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά τα τέλη του από 2% σε 8%, με σκοπό να βελτιώσει την κερδοφορία των λειτουργιών.

Οι αγοραστικές αυτές συμπεριφορές έρχονται σε σε αντίθεση με τους αγοραστές μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι δείχνουν να προτιμούν την αξία και την ποιότητα των αγαθών και των υπηρεσιών.