Το TikTok Shop σχεδιάζει να αυξήσει σημαντικά τα τέλη του από 2% σε 8%, με σκοπό να βελτιώσει την κερδοφορία των λειτουργιών του στο eCommerce, όπως μαθαίνουμε και από μια νέα αναφορά του ASBN.

Το άρθρο γνωστοποιεί ότι η εταιρεία πραγματοποιεί εσωτερικές συζητήσεις σχετικά με τον στόχο της περί όγκου των εμπορευμάτων για το 2024, ο οποίος ενδέχεται να υποστεί αλλαγές στο μέλλον.

To TikTok με βλέψεις για $17 δισ. όγκο eCommerce σε ΗΠΑ
Τα new year’s resolution του TikTok έχουν βάλει στο μάτι το eCommerce των ΗΠΑ, μετατρέποντάς το σε μια υπολογίσιμη δύναμη.

Αυτή η στρατηγική κίνηση το θέτει σε άμεσο ανταγωνισμό με κολοσσούς όπως οι Amazon, Temu και Shein - εταιρείες που ανήκουν στην Κίνα και κερδίζουν έδαφος στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.

Το TikTok, με το επιτυχημένο του δίκτυο στα social media και τη στρατηγική marketing μέσω των βίντεο, απολαμβάνει ένα μοναδικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του.

Η προγραμματισμένη αύξηση των τελών ξεκινά στην 1η Απριλίου, αυξάνοντας από το υπάρχον 2% σε 6%, με επόμενη αύξηση στο 8% στην 1η Ιουλίου. 

Το TikTok Shop επιτρέπει στους πωλητές να κάνουν tag προϊόντα, ώστε οι χρήστες να αγοράζουν μέσα από το feed και live βίντεο. Η εφαρμογή ξεκίνησε επίσημα στις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο του 2023 και το portfolio των προϊόντων των διαφόρων brand, εμφανίζονται μέσα από τις TikTok σελίδες τους.

Επιπλέον, το περιλαμβάνει ξεχωριστή καρτέλα όπου οι χρήστες μπορούν να εξερευνούν προϊόντα σε διάφορες κατηγορίες, να διαχειρίζονται τις παραγγελίες τους και να αναζητούν διάφορα προϊόντα. Οι χρήστες έχουν επίσης τη δυνατότητα να ανακαλύπτουν προϊόντα μέσω προτάσεων.

Online αγορές στο TikTok - Τι αναμένεται

Λίγα τεχνολογικά επιτεύγματα στο πρόσφατο παρελθόν έχουν αλλάξει τον κόσμο με τόσο δραματικό τρόπο όσο η εμφάνιση και η άνοδος των αγορών μέσω των social media και του διαδικτύου, όπως επισημαίνει και το μέσο.

Σε μια περίοδο ανακατατάξεων στον κόσμο του eCommerce, το TikTok Shop προχωρά σε σημαντική αναδιοργάνωση, επιδιώκοντας να ενισχύσει την κερδοφορία των δραστηριοτήτων του στον digital κόσμο. Η επιρροή που ασκεί στους εν δυνάμει αγοραστές αναμένεται να αυξηθεί, καθότι όλα δείχνουν πως η δημοφιλής αυτή εφαρμογή «σπάει τα οικονομικά κοντέρ».

Το 2022, εικαζόταν ότι τα social media θα δημιουργήσουν παγκοσμίως πωλήσεις ύψους 992 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις ΗΠΑ. Στο μέλλον, οι online αγορές μέσω του TikTok Shop αναμένεται να αυξηθούν σε δημοτικότητα. Σύμφωνα με τις επικρατέστερες προβλέψεις, μέχρι το 2026, η αξία των πωλήσεων από το social commerce θα πλησιάζει τα 2,9 τρισεκατομμύρια δολάρια.

🤔 Ποια θα είναι άραγε η «μερίδα του λέοντος» που θα λάβει το TikTok από αυτά τα μελλοντικά «αστρονομικά» ποσά;