Το TikTok κυκλοφόρησε την έκθεσή του για το 2025 «What's Next», υπογραμμίζοντας τις βασικές τάσεις και αλλαγές που συμβαίνουν στην πλατφόρμα. Δεδομένου ότι η πλατφόρμα έχει τεράστιο πολιτιστικό αντίκτυπο, αυτές οι τάσεις μπορεί να βοηθήσουν στον προγραμματισμό.

Οι τάσεις

Όπως μας πληροφορεί το Social Media Today, φέτος η επισκόπηση των τάσεών του χωρίζεται σε τρεις ενότητες: «Brand Fusion», «Identity Osmosis» και «Creative Catalysts».

στιγμιότυπο οθόνης TikTok
Πηγή εικόνας: Social Media Today

Όπως φαίνεται στην αναφορά, αυτές οι κατηγορίες επικεντρώνονται στον τρόπο με τον οποίο τα brands μπορούν να συνδεθούν καλύτερα με τους χρήστες του.

Κάθε ενότητα εξηγεί αυτές τις ιδέες λεπτομερώς και δείχνει πώς μπορούν να βελτιώσουν τη στρατηγική marketing των επαγγελματιών.

στιγμιότυπο οθόνης TikTok
Πηγή εικόνας: Social Media Today

Για παράδειγμα, το TikTok προτείνει στα brands να συνεργάζονται με διάφορους δημιουργούς αντί να βασίζονται σε έναν σημαντικό influencer. Η συνεργασία με μικρότερους δημιουργούς μπορεί να τονώσει την εμπιστοσύνη και να επεκτείνει τα μηνύματα. Αυτή η μέθοδος απαιτεί περισσότερη προσπάθεια για τη διαχείριση, αλλά τα δεδομένα δείχνουν ότι είναι ένας ισχυρός τρόπος σύνδεσης με το κοινό.

στιγμιότυπο οθόνης TikTok
Πηγή εικόνας: Social Media Today

Η αναφορά περιλαμβάνει επίσης δεδομένα για τα community που αναπτύσσονται και τις τάσεις συζητήσεων στην εφαρμογή.

στιγμιότυπο οθόνης TikTok
Πηγή εικόνας: Social Media Today

Ενώ υπάρχουν επίσης  case study παραδείγματα σε κάθε τμήμα, που βοηθούν στην παρουσίαση κάθε σημείωσης στην εφαρμογή.

Μια άλλη μεγάλη εστίαση είναι η τεχνητή νοημοσύνη (AI). Με την άνοδο των εργαλείων AI, το TikTok προσφέρει συμβουλές για τη χρήση αυτών των τεχνολογιών για τη βελτίωση του περιεχομένου και των στρατηγικών.

στιγμιότυπο οθόνης TikTok
Πηγή εικόνας: Social Media Today

Αυτή η έκθεση είναι γεμάτη με πολύτιμες πληροφορίες. Ακόμα κι αν η δημοφιλής εφαρμογή έχει απαγορευτεί σε ορισμένες περιοχές, οι τάσεις και οι συμβουλές μπορούν να είναι χρήσιμες για άλλες πλατφόρμες.

Η δύναμη του app

Δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε το νέο «buzz» που ξέσπασε μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας, με συζητήσεις γύρω από το cart-abandonment, δείχνοντας πόσο μεγάλη είναι η επιρροή και δύναμη του TikTok. 

Cart abandonment: Γιατί το κάνουν οι χρήστες & οι επιπτώσεις
Η δύναμη των social media και των συζητήσεων που ξεκινούν μπορεί να αποβεί πολύ χρήσιμη για το eCommerce και τους eshop owners.

Οι γνώσεις των TikTok trends αποκαλύπτουν στρατηγικές για το παγκόσμιο eCommerce για την ενίσχυση της αφοσίωσης των πελατών. Η συνεργασία με μικρότερους δημιουργούς χτίζει εμπιστοσύνη και η χρήση των AI εργαλείων βοηθά στην εξατομίκευση του περιεχομένου και στην απλοποίηση των στρατηγικών. Θα μπορούσε κανείς να λάβει αυτά τα παραδείγματα ως πολύτιμα μαθήματα επιτυχίας, τα οποία εφαρμόζονται σε όλες τις social πλατφόρμες, ακόμη και πέρα ​​από την πλατφόρμα.