Όταν στοχεύετε να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας, ειδικότερα όταν πλησιάζει και κάποια ιδιαίτερη - πωλησιακά - περίοδος αγορών, η μέθοδος έκπτωσης Shopify Buy X get Y discount προσφέρει έναν ισχυρό τρόπο για να τραβήξετε την προσοχή των πελατών και να αυξήσετε τα conversion στο Shopify eshop σας. Οι αγοραστές λατρεύουν τις προσφορές, ειδικά όταν μπορούν να πάρουν περισσότερα προϊόντα με τα χρήματα που διαθέτουν.

Μελέτες δείχνουν ότι το 92% των καταναλωτών στις ΗΠΑ χρησιμοποίησαν discounts coupons ενώ έκαναν online αγορές. Η ίδια έρευνα υποστηρίζει πως οι εκπτώσεις μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητες αγοράς έως και 21%. Η χρήση Shopify Buy X get Y discount επιτρέπει σε όλων των ειδών τα Shopify eshop να ανταποκριθούν σε αυτήν τη ζήτηση της αγοράς με προσφορές που ανταμείβουν και ικανοποιούν.

Σήμερα, επιχειρούμε να εξηγήσουμε - ως Experts στην κατασκευή των eshop - γιατί αυτή η στρατηγική εκπτώσεων λειτουργεί τόσο καλά και μοιραζόμαστε τα πιο χρήσιμα tips για την αποτελεσματική χρήση τους στο Shopify, ώστε να κάνετε τους περιστασιακούς επισκέπτες, πιστούς πελάτες. 

Ας ανακαλύψουμε πώς μπορείτε να μετατρέψετε με στοχευμένο τρόπο το απλό navigation σε conversion!

άνθρωποι με σακούλες δώρων

Τι εστί Shopify Buy X get Y discount;

Το Shopify Buy X get Y discount είναι ένα δημοφιλές είδος "έκπτωσης" που βοηθά τους εμπόρους του Shopify να ενισχύσουν τις πωλήσεις προσφέροντας ένα επιπλέον κίνητρο στους πελάτες. Αυτή η έκπτωση επιτρέπει στους αγοραστές να λάβουν ένα επιπλέον είδος (Υ) όταν αγοράζουν ένα συγκεκριμένο προϊόν ή ποσότητα (Χ). Για παράδειγμα, το «Αγοράστε 2, λάβετε 1 δωρεάν» δίνει στους αγοραστές ένα δωρεάν προϊόν, ενώ το «Αγοράστε X, λάβετε Y με έκπτωση» προσφέρει μια ποσοστιαία ή χρηματική έκπτωση σε ένα δεύτερο προϊόν. 

Οι παραλλαγές (variants) περιλαμβάνουν bundle deals, όπου οι πελάτες αγοράζουν μια προκαθορισμένη ομάδα αντικειμένων για να ξεκλειδώσουν μια έκπτωση ή tiered offers, όπου οι υψηλότερες δαπάνες κερδίζουν μεγαλύτερες ανταμοιβές. 

Shopify Guide: Πώς να προσθέσετε Shopify Variants
Τι είναι τα Shopify Variants και πώς μπορείτε να τα προσθέσετε στο eshop σας.

Ενθαρρύνοντας περισσότερες αγορές, ωφελούνται τόσο οι πωλητές, οι οποίοι ξεκαθαρίζουν το απόθεμα και αυξάνουν την αξία της παραγγελίας, όσο και οι αγοραστές που απολαμβάνουν πρόσθετα προιόντα.

Γιατί να επιλέξετε Shopify Buy X get Y discount - Τα benefits από τη χρήση

Η εφαρμογή Shopify Buy X get Y discount προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα που μπορούν να βελτιώσουν τόσο την αφοσίωση των πελατών όσο και τα αποτελέσματα των πωλήσεων. Ακολουθούν τα βασικά οφέλη που πρέπει να λάβετε υπόψη:

Αυξάνει την επισκεψιμότητα και την αξία παραγγελίας

Το Shopify Buy X get Y discount παρακινεί τους καταναλωτές να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα για να πληρούν τις προϋποθέσεις για εκπτώσεις ή δωρεάν προϊόντα. Για να ενεργοποιήσουν την προσφορά, οι πελάτες πρέπει να πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια αγοράς, όπως η συγκέντρωση του ελάχιστου ποσού στο καλάθι ή την ποσότητα προϊόντος, που ενισχύει τόσο τη μέση αξία παραγγελίας όσο και τις συνολικές πωλήσεις. Αυτή η προώθηση χρησιμεύει επίσης ως ένα έξυπνο εργαλείο marketing, καθώς ενώ προσελκύει αποτελεσματικά νέους πελάτες στο Shopify κατάστημά σας, αυξάνει την επισκεψιμότητα και τη μέση αξία παραγγελίας (Average order value - AOV). 

Βοηθά στη διαχείριση του αποθέματος

Η μέθοδος Shopify Buy X get Y discount είναι ιδιαίτερα χρήσιμη και στη διαχείριση του απούλητου αποθέματος. Προσφέροντας ως «Y» είδη που αγοράζονται πολύ πιο σπάνια ή  end-of-season προϊόντα, οι έμποροι μπορούν γρήγορα να ξεφορτωθούν απούλητο απόθεμα και να δημιουργήσουν χώρο για νέες αφίξεις. Επιπλέον, αυτή η στρατηγική δίνει την ευκαιρία να αναδειχθούν με πιο «φρέσκο» τρόπο τα προϊόντα που ενδέχεται να μην αγοράζονται συχνά ή που δεν θα πωληθούν ποτέ. Η προώθηση αυτών των ειδών ως προσφορές αυξάνει την έκθεσή τους, γεγονός που θα μπορούσε να οδηγήσει και σε υψηλότερη αναλογία πωλήσεων.

Χρειάζεσαι λύσεις ειδικά διαμορφωμένες για σένα; Αναλαμβάνουμε τα πάντα στην κατασκευή Shopify eshop!

Αναδεικνύει νέα προϊόντα

Η παρουσίαση των νέων προϊόντων κατά τη διάρκεια μιας καμπάνιας Buy X get Y discount μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την αύξηση των πωλήσεων των νέων αφίξεων (new arrivals). Οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέα προϊόντα όταν είναι δωρεάν ή με έκπτωση και αυτή η στρατηγική μπορεί να ενθαρρύνει τους αγοραστές να εξερευνήσουν και να αγοράσουν νέα προϊόντα. Αυτός ο τύπος προώθησης όχι μόνο αυξάνει την προβολή των προϊόντων που κυκλοφόρησαν πρόσφατα, αλλά παρέχει επίσης μια χρήσιμη ώθηση στις πωλήσεις των ειδών που μόλις κυκλοφόρησαν.

Προσελκύει νέους πελάτες

Οι προσφορές μέσω Shopify Buy X get Y discount μειώνουν τις συνήθεις ανησυχίες για τους πελάτες που δοκιμάζουν ένα brand για πρώτη φορά. Η προσφορά ενός δωρεάν ή με έκπτωση προϊόντος παράλληλα με το αρχικό επιλεγμένο κάνει τους πελάτες πιο πρόθυμους να πειραματιστούν με το brand σας, ειδικά για προϊόντα υψηλότερης αξίας. Όταν λαμβάνουν ένα προϊόν ως bonus, καθησυχάζονται οι ανησυχίες τους σχετικά με τη δέσμευση σε ένα προϊόν που δοκιμάζουν για πρώτη φορά. Πολλά brands προσφέρουν προϊόντα δοκιμαστικού μεγέθους (travel size) με αγορές που πληρούν τις προϋποθέσεις για να προσελκύσουν νέους αγοραστές και να ενθαρρύνουν τους ήδη υπάρχοντες ώστε να προχωρήσουν σε επαναληπτικές αγορές.

Bonus: Τα best practices του Buy X get Y discount

Είτε δημιουργείτε εσείς (ή κάποιος Expert) το eshop σας από την αρχή, είτε κάνετε κάποιες βελτιώσεις, ένα είναι σίγουρο: Μια μια επιτυχημένη Shopify Buy X get Y discount καμπάνια, υπάρχουν κάποια πολύ χρήσιμα tips που μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά και σας αποφέρουν ενίσχυση των πωλήσεων και στη διατήρηση των περιθωρίων κέρδους. Για να επιτύχετε τα παραπάνω θα πρέπει να κινηθείτε ως εξής: 

Κάντε την προσφορά σαφή και ελκυστική

Βεβαιωθείτε ότι οι όροι της προσφοράς Shopify Buy X get Y discount είναι απλοί και κατανοητοί από όλους τους επισκέπτες. Η σαφής επικοινωνία δεν αφήνει περιθώρια σύγχυσης που μπορούν να οδηγήσουν σε εγκατάλειψη του καλαθιού. Για παράδειγμα, εμφανίστε την προώθησή σας σε απλή γλώσσα, όπως «Αγοράστε 1, κερδίστε 1 δωρεάν» ή «Αγοράστε 2, κερδίστε 1 με έκπτωση 50%». 

Για να ενισχύσετε την προβολή, τοποθετήστε την έκπτωση σε περίοπτη θέση σε όλο το eshop  σας με banner ή παράθυρα pop-up στην αρχική σελίδα, τις σελίδες προϊόντων και το καλάθι.

Ομαδοποιήστε τα συμπληρωματικά προϊόντα

Η ομαδοποίηση των συμπληρωματικών προϊόντων ενισχύει την αποτελεσματικότητα της προώθησής. Για παράδειγμα, όταν οι πελάτες αγοράζουν μια φωτογραφική μηχανή (X), προσφέρετε ένα σχετικό αξεσουάρ, όπως φακό (Y) σε μειωμένη τιμή. Αυτή η τακτική cross-selling όχι μόνο ενισχύει την αντιληπτή αξία της συμφωνίας, αλλά βοηθά επίσης στο να «ξεφορτωθείτε» λιγότερο δημοφιλή ή εποχιακά είδη.

Ορίστε ένα όριο αγοράς για το X

Ο ορισμός ενός ορίου αγοράς για το προϊόν X μπορεί να αυξήσει τη μέση τιμή παραγγελίας (AOV). Για παράδειγμα, το «Αγοράστε 2, λάβετε 1 δωρεάν» ενθαρρύνει μεγαλύτερες παραγγελίες σε σύγκριση με μια προσφορά «Αγοράστε 1, κερδίστε 1 δωρεάν». Για να αποφύγετε τα προϊόντα χαμηλής αξίας που πληρούν τις προϋποθέσεις για εκπτώσεις υψηλής αξίας, καθορίστε ελάχιστες τιμές αγοράς ή καθορίστε προϊόντα που είναι κατάλληλα για το discount.

Αν χρειάζεσαι experts για την κατασκευή του eshop σου, είσαι στο σωστό μέρος!

Εφαρμόστε στρατηγική έκπτωσης για Υ

Για να προστατεύσετε τα περιθώρια κέρδους, σκεφτείτε να προσφέρετε το Y σε μειωμένη τιμή και όχι εντελώς δωρεάν. Για παράδειγμα, το «Αγοράστε 2 μπλουζάκια, κερδίστε το τρίτο με έκπτωση 50%» ενθαρρύνει επιπλέον αγορές χωρίς να επηρεάζει σημαντικά τα έσοδα. Αυτή η προσέγγιση σάς επιτρέπει να δίνετε κίνητρα στους πελάτες ενώ διαχειρίζεστε αποτελεσματικά το κόστος έκπτωσης, ειδικά για προϊόντα υψηλής αξίας.

Συνδυάστε με άλλες εκπτώσεις

Ενισχύστε την αποτελεσματικότητα του Shopify Buy X get Y discount συνδυάζοντάς το με άλλες προσφορές, όπως (λινκ discounts) percentage discounts σε όλο τον eshop ή free shipping. Για παράδειγμα, ένα Shopify discount app σάς επιτρέπει να συνδυάσετε προωθήσεις, με συνδυασμούς όπως «Αγοράστε 3 αντικείμενα από αυτό το bundle, λάβετε 1 δωρεάν». Αυτή η ρύθμιση ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράζουν συμπληρωματικά είδη και μεγιστοποιεί τις ευκαιρίες cross-selling.

Μίνι οδηγός Shopify discounts: Τι είναι - Τα είδη
Τα Shopify discounts μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα eshop, καθώς προσφέρουν ποικίλες επιλογές για κάθε τύπο αγοραστή! Ας μάθουμε περισσότερα.

Θέστε όρια και ορίστε ημερομηνίες λήξης

Η δημιουργία προσφορών περιορισμένου χρόνου (time - limited offers) ενθαρρύνει τους πελάτες να ενεργούν γρήγορα, ενισχύοντας τα conversion. Για παράδειγμα, ο ορισμός της προσφοράς Shopify Buy X get Y discount για μια συγκεκριμένη περίοδο ή ο περιορισμός της σε μία χρήση ανά πελάτη μπορεί να οδηγήσει σε επείγοντα χαρακτήρα και να αποτρέψει την κακή χρήση της έκπτωσης. Ο περιορισμός της έκπτωσης σε ορισμένα collections μπορεί να προστατεύσει περαιτέρω τα περιθώρια κέρδους, διατηρώντας παράλληλα τις προσφορές δελεαστικές.

Με τα ιδανικά discount τα eshop αναπτύσσονται στρατηγικά!

Η εφαρμογή ενός Shopify Buy X get Y discount μπορεί να «μεταμορφώσει» το online store σας, αυξάνοντας τις πωλήσεις και προσελκύοντας νέους πελάτες. Αυτή η στρατηγική όχι μόνο ενισχύει την εμπειρία πελατών αλλά ενθαρρύνει επίσης τους εν δυνάμει αγοραστές να εξερευνήσουν περισσότερα προϊόντα. Εφαρμόζοντας τις παραπάνω πρακτικές, οι έμποροι μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους διατηρώντας παράλληλα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εκμεταλλευτείτε αυτήν την ευκαιρία για να δημιουργήσετε ελκυστικές προσφορές που έχουν απήχηση στο κοινό σας, ενισχύοντας τελικά την πίστη και ενθαρρύνοντας τις επαναληπτικές αγορές!