Η ποιότητα του customer support στο Shopify (υποστήριξη πελατών) μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επιτυχία του online store. Το να προσφέρετε εξαιρετική υποστήριξη δεν σημαίνει απλώς να είστε φιλικοί. Πρόκειται για την εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών ειδικά για τα καταστήματα Shopify. Από εύκολες διαδικασίες checkout μέχρι ενσωματωμένα εργαλεία επικοινωνίας πελατών, η πλατφόρμα προσφέρει όλα όσα χρειάζεται ένας πωλητής για να κρατήσει τους πελάτες ικανοποιημένους. 

Σύμφωνα με σχετική έρευνα του 2022, το 58% των καταναλωτών αναφέρει ότι οι θετικές εμπειρίες customer support επηρεάζουν τις αγοραστικές τους αποφάσεις. Έτσι, η προτεραιότητα στην υποστήριξη πελατών μπορεί να οδηγήσει σε επαναλαμβανόμενες αγορές και αύξηση των πωλήσεων, καθιστώντας τη βασικό συστατικό της μακροπρόθεσμης επιτυχίας ενός online store στο eCommerce.

μαύρη πινακίδα με την ένδειξη what can we do for you και ανθρώπινα χέρια

Γιατί είναι σημαντικό customer support στο Shopify - Τα οφέλη

Το customer support στο Shopify είναι σημαντικό για τη διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών και την προώθηση της ανάπτυξης. Ένα αξιοσημείωτο 90% των πελατών εξετάζει την υποστήριξη πελατών όταν αποφασίζει να συνεργαστεί με ένα brand, ενώ το 93% είναι πιο πιθανό να κάνει επαναλαμβανόμενες αγορές μετά από μια θετική εμπειρία υποστήριξης. Η ισχυρή υποστήριξη πελατών μπορεί να αυξήσει τα έσοδα κατά 4-8%. 

Κορυφαίοι 10 τρόποι για την παροχή εξαιρετικού customer support στο Shopify

Η παροχή εξαιρετικού customer support στο Shopify είναι απαραίτητη για τη διατήρηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Ας εξερευνήσουμε δέκα πρακτικούς τρόπους για να διασφαλίσουμε ότι θα μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Διευκολύνετε τους πελάτες να σας προσεγγίσουν

Κάντε την επικοινωνία εύκολη, προσφέροντας πολλαπλές επιλογές επικοινωνίας, όπως τηλέφωνο, email, live chat και social media. Βεβαιωθείτε ότι όλα τα links και τα στοιχεία επικοινωνίας είναι προσβάσιμα και λειτουργικά. Η παροχή διαφόρων καναλιών υποστήριξης δείχνει στους πελάτες ότι σέβεστε τον χρόνο και την ευκολία τους. Η ομαλή εμπειρία επικοινωνίας είναι αναπόσπαστο κομμάτι του customer support στο Shopify καθώς συμβάλλει στην δημιουργία και ενίσχυση εμπιστοσύνης και διατηρεί τους πελάτες ικανοποιημένους. Απλοποιώντας τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας, μπορείτε να αντιμετωπίσετε τις ανάγκες τους γρήγορα και αποτελεσματικά, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία αγορών τους.

Δημιουργήστε μια σελίδα με FAQ 

Μια σελίδα με συχνές ερωτήσεις είναι σημαντική κίνηση στο πλάνο customer support στο Shopify καθώς αντιμετωπίζει κοινά ερωτήματα και απορίες και συμβάλλει τη μείωση των ερωτήσεων των πελατών. Παρέχοντας σαφείς απαντήσεις εκ των προτέρων, βοηθάτε τους πελάτες να βρουν γρήγορες λύσεις και να βελτιώσουν την εμπειρία αγορών τους. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα είναι εύκολη στο navigation, ενημερώνεται τακτικά και οργανώνεται σε κατηγορίες. Το Shopify προσφέρει πρότυπα που βοηθούν στη δημιουργία μιας βελτιστοποιημένης σελίδας Συχνών Ερωτήσεων, διασφαλίζοντας ότι παρέχετε διαφανείς και χρήσιμες πληροφορίες. Μια σωστά δομημένη σελίδα FAQ μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο τόσο για τους πελάτες όσο και για τις ομάδες υποστήριξης, ενισχύοντας την ικανοποίηση.

Παρέχετε λεπτομερείς και σαφείς καταχωρίσεις προϊόντων

Οι σαφείς και λεπτομερείς καταχωρίσεις προϊόντων είναι απαραίτητες για την αποφυγή σύγχυσης και την ελαχιστοποίηση των ερωτημάτων των πελατών. Συμπεριλάβετε λεπτομερείς περιγραφές, εικόνες υψηλής ποιότητας και βίντεο που τονίζουν τα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Θα πρέπει να αναφέρονται σημαντικές πληροφορίες, όπως πολιτικές αποστολής και Shopify product variants. Μια καλά σχεδιασμένη σελίδα προϊόντος διευκολύνει την εύκολη περιήγηση και τις εμπειρίες ολοκλήρωσης αγοράς, ενθαρρύνοντας τις αγορές. Όταν οι πελάτες μπορούν εύκολα να βρουν αυτό που χρειάζονται, μειώνεται η πιθανότητα πρόσθετων αιτημάτων υποστήριξης, επιτρέποντάς σας να δώσετε βάση σε άλλες προτεραιότητες.

Τα tips για Shopify σελίδες προϊόντων με υψηλά conversion
Θέλεις Shopify σελίδες προϊόντων που θα φέρουν υψηλές μετατροπές στο eshop σου; Ας ξεκινήσουμε σήμερα!

Ορίστε Service-Level Agreements (SLAs)

Η σύναψη Service-Level Agreements είναι απαραίτητη για το customer support στο Shopify, καθώς βοηθά να τεθούν σαφείς προσδοκίες για τους χρόνους απόκρισης. Οι συμφωνίες επιπέδου υπηρεσίας (Service-Level Agreements - SLA) θέτουν σαφείς προσδοκίες για χρόνους ανταπόκρισεις στα ερωτήματα πελατών, όπως η απάντηση εντός 24 ωρών. Αυτές οι συμφωνίες βοηθούν τις επιχειρήσεις να χτίσουν εμπιστοσύνη διασφαλίζοντας έγκαιρη υποστήριξη, βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών και διατηρώντας ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες τους. Όταν οι πελάτες ξέρουν τι να περιμένουν, είναι πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στο brand σας και να συνεργαστούν θετικά με την ομάδα υποστήριξής σας.

Αξιοποιήστε την τεχνητή νοημοσύνη και τους αυτοματισμούς

Η τεχνητή νοημοσύνη και τα εργαλεία αυτοματισμού, όπως τα chatbots και οι αυτοματοποιημένες απαντήσεις μέσω email, διευκολύνουν τη γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων. Αυτά τα εργαλεία παρέχουν υποστήριξη 24/7, συλλαμβάνουν τα σχόλια των πελατών και παρέχουν προσωποποιημένες απαντήσεις. Ο αυτοματισμός εξοικονομεί χρόνο απαντώντας σε επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις, επιτρέποντας στην ομάδα σας να επικεντρωθεί σε πιο σύνθετες ερωτήσεις. Οι έμποροι μπορούν να βελτιώσουν το customer support στο Shopify, καθώς και την ικανοποίηση των πελατών χρησιμοποιώντας βοήθεια που υποστηρίζεται από AI. Η απλοποίηση των διαδικασιών υποστήριξης μέσω της τεχνολογίας όχι μόνο βελτιώνει την αποτελεσματικότητα αλλά και τη συνολική εμπειρία του πελάτη.

Γιατί πρέπει να βάλεις Chatbot στο Shopify eshop σου
Μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τα chatbot στο Shopify και πώς μπορεί να επωφεληθεί το eshop σου!
γραφική αναπαράσταση ai

Εκπαιδεύστε την Ομάδα Υποστήριξης πελατών σας

Το εξαιρετικό customer support στο Shopify ξεκινά με μια καλά εκπαιδευμένη ομάδα. Βεβαιωθείτε ότι τα μέλη του προσωπικού γνωρίζουν τα προϊόντα, τις πολιτικές και τις αποτελεσματικές τεχνικές επίλυσης προβλημάτων σας. Οι τακτικές εκπαιδευτικές συνεδρίες κρατούν την ομάδα σας ενήμερη για τα πιο πρόσφατα trends εξυπηρέτησης πελατών και βέλτιστες πρακτικές. Οι σαφώς καθορισμένες ευθύνες και η παρακολούθηση απόδοσης ενισχύουν τη συνολική αποτελεσματικότητα, διασφαλίζοντας ότι τα ερωτήματα των πελατών αντιμετωπίζονται σωστά. Η επένδυση στην εκπαίδευση όχι μόνο βελτιώνει την ποιότητα των υπηρεσιών, αλλά επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη της ομάδας, οδηγώντας σε καλύτερες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες.

Μετρήστε και αναλύστε τα σχόλια των πελατών

Η συλλογή και η ανάλυση των σχολίων των πελατών είναι απαραίτητη για το customer support στο Shopify, καθώς εντοπίζει περιοχές που χρειάζονται βελτίωση. Η παρακολούθηση κριτικών και παραπόνων δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους του Shopify να προσαρμόσουν τις στρατηγικές υποστήριξής τους για την αντιμετώπιση κοινών προβλημάτων. Η ανάλυση των σχολίων υπογραμμίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών και τις επιτυχημένες εμπειρίες, καθοδηγώντας τις επιχειρήσεις σε αποτελεσματικές πρακτικές. Εφαρμογές για customer review προσφέρουν πληροφορίες για την απόδοση του προϊόντος, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις που βασίζονται σε δεδομένα. Αναζητώντας ενεργά σχόλια, μπορείτε να ενισχύσετε την υποστήριξη πελατών και να δημιουργήσετε ισχυρότερες σχέσεις με το κοινό σας.

Οι καλύτερες Shopify εφαρμογές για product reviews
Οι 16 Shopify εφαρμογές για product reviews που μπορούν να βοηθήσουν το eshop σας.

Επιβραβεύστε τους πιστούς πελάτες

Η αναγνώριση και η επιβράβευση των πιστών πελατών μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τις σχέσεις και να ενθαρρύνει τις επαναλαμβανόμενες αγορές. Προσφέρετε ειδικές εκπτώσεις, προσφορές γενεθλίων, Shopify gift cards ή αποκλειστικές προσφορές για να δείξετε την εκτίμησή σας για την υποστήριξή τους. Η επιβράβευση της αφοσίωσης όχι μόνο αυξάνει τη διατήρηση των πελατών αλλά προάγει επίσης τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Καθώς ένα σημαντικό μέρος πιστών πελατών είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα, η προσέλκυσή τους μέσω συνεπών ανταμοιβών και προσωποποιημένων προσφορών είναι σημαντική. Όταν οι πελάτες αισθάνονται ότι τους εκτιμούν, είναι πιο πιθανό να συνεχίσουν τη σχέση τους με το brand σας.

Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps
Τα καλύτερα Shopify loyalty & reward apps που πρέπει να ενσωματώσεις στο eshop σου.

Ενημερωθείτε για τους κανόνες του Shopify

Η εξοικείωση με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις ενημερώσεις της πλατφόρμας είναι απαραίτητη για την παροχή εξαιρετικού customer support στο Shopify. Να ελέγχετε τακτικά τους κανόνες του Shopify για να είστε ενημερωμένοι σχετικά με τις ευθύνες σας ως πωλητής. Εξερευνήστε τη γκάμα εφαρμογών και εργαλείων τρίτων που διατίθενται στο Shopify που μπορούν να βελτιώσουν τη λειτουργικότητα του καταστήματός σας. 

Χρησιμοποιήστε εφαρμογές και ενσωματώσεις

Η χρήση των εφαρμογών και των ενσωματώσεων της πλατφόρμας μπορεί να βελτιώσει τις λειτουργίες της επιχείρησής σας και να βελτιώσει το customer support στο Shopify. Εφαρμόστε λειτουργίες αυτοματισμού όπως πρότυπα και αυτόματες απαντήσεις για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας. Το Shopify προσφέρει πολλές εφαρμογές που μπορούν να βελτιστοποιήσουν την εξυπηρέτηση πελατών, να ενισχύσουν τις πωλήσεις κ.α. Η αξιοποίηση αυτών των πόρων επιτρέπει στην επιχείρησή σας να παρέχει καλύτερη υποστήριξη, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη λειτουργική αποτελεσματικότητα.

Τα τοπ 18 Shopify Apps για υψηλές πωλήσεις το 2024
Τα top Shopify Apps που χρειάζεται ένα eshop το 2024 για την εκτόξευση των πωλήσεων!

Customer support vs Customer service: Μοιάζει το ίδιο, δεν είναι το ίδιο

Οι έννοιες customer support στο Shopify (υποστήριξη πελατών) και customer service (εξυπηρέτηση πελατών) συχνά ταυτίζονται. Στην πραγματικότητα, εξυπηρετούν διαφορετικούς σκοπούς:

  • Customer support: Επικεντρώνεται στην παροχή βοήθειας στους πελάτες με συγκεκριμένα ζητήματα που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες. Η υποστήριξη πελατών ασχολείται κυρίως με την επίλυση προβλημάτων και την τεχνική βοήθεια
  • Customer service: Περιλαμβάνει ένα ευρύτερο φάσμα αλληλεπιδράσεων, συμπεριλαμβανομένης της παροχής πληροφοριών και της συνολικής ικανοποίησης των πελατών. H εξυπηρέτηση πελατών δίνει έμφαση στη δημιουργία σχέσεων και στη διατήρηση της πίστης των πελατών.

→ Και οι δύο έννοιες στοχεύουν να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη, προσεγγίζοντάς την από διαφορετικές οπτικές γωνίες.

κομμάτια παζλ με ανθρώπινα χέρια

Το εξαιρετικό customer support στο Shopify μπορεί να κάνει τη διαφορά!

Το εξαιρετικό customer support στο Shopify store σας είναι το «κλειδί» για τη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους αγοραστές. Βοηθά τις επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πελατών πιο αποτελεσματικά και να βελτιώσουν την ικανοποίηση, ενώ ενθαρρύνουν την αφοσίωση. Κάθε αλληλεπίδραση με έναν πελάτη είναι μια ευκαιρία να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία και να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη. Καθώς εξετάζετε τις στρατηγικές customer support, θυμηθείτε: Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι πιθανό να επιστρέψουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους, βοηθώντας το brand σας να αναπτυχθεί με την πάροδο του χρόνου.