Για τις επιχειρήσεις που αναζητούν μια είσοδο «χαμηλού κινδύνου» και οικονομικά αποδοτική στην eCommerce αγορά, το dropshipping με Shopify αναδεικνύεται ως μια ισχυρή στρατηγική.

Ας ξεκινήσουμε όμως από τα βασικά: Τι είναι το dropshipping; Πώς μπορεί να αξιοποιηθεί στο έπακρο για τις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το Shopify;

Shopify πακέτα: Βρες ποιο & πώς να απογειώσεις ένα eshop
Απογειώστε το e-shop σας και πετύχετε τους πωλησιακούς σας στόχους ανακαλύπτωντας ποιο από τα Shopify πακέτα θα σας βοηθήσει να το πετύχετε!

Τι είναι το dropshipping;

Το dropshipping είναι ένα δημοφιλές επιχειρηματικό eCommerce μοντέλο που επιτρέπει στους επιχειρηματίες να πωλούν προϊόντα σε πελάτες χωρίς να χειρίζονται τις διαδικασίες απογραφής και αποστολής. Πρόκειται για μια μέθοδο εκπλήρωσης λιανικής πώλησης όπου ένα eshop δεν διατηρεί τα προϊόντα που πωλεί σε απόθεμα. Στην περίπτωση αυτή, όταν πωλείται ένα προϊόν, αγοράζει το προϊόν από έναn προμηθευτή, συνήθως από τον κατασκευαστή, ο οποίος στη συνέχεια αποστέλλει το προϊόν απευθείας στον πελάτη.

Έτσι, ο πωλητής δεν χρειάζεται να διαχειρίζεται τα προϊόντα απευθείας.

Κατασκευή Shopify eshop για αρχάριους: Πλήρης οδηγός 2024
Κατασκευή Shopify eshop for dummies: Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος βήμα - βήμα για το 2024.

Πόσο σημαντικό είναι... by numbers

➡️ Το 2024, το τοπίο του dropshipping στο eCommerce αναμένεται να παρουσιάσει συναρπαστικές τάσεις, καθώς ήδη πάνω από το 30% των eCommerce stores το χρησιμοποιούν για την εκπλήρωση παραγγελιών, συμβάλλοντας σημαντικά στη δυναμική του κλάδου, σύμφωνα με πληροφορίες.

➡️ Είναι αξιοσημείωτο ότι κατέχει το 23% όλων των online πωλήσεων, οδηγώντας τους eCommerce λιανοπωλητές να επιτύχουν 50% αύξηση στα κέρδη σε σύγκριση με αυτούς που βασίζονται αποκλειστικά στο απόθεμά τους.

➡️ Με τους dropshippers να κερδίζουν από 20% έως 30% κέρδος ανά πώληση, οι προτιμήσεις των καταναλωτών ευνοούν τις υπηρεσίες που προσφέρουν διαφορετικές επιλογές πληρωμής, όπως δηλώνει το 66% των ερωτηθέντων.

➡️ Επιπλέον, οι dropshippers συμβάλλουν στο 34% των πωλήσεων στο Amazon, ενώ ο αριθμός των καταστημάτων dropshipping με Shopify παρουσίασε αξιοσημείωτη αύξηση από 5,16% σε 12,82%.

dropshipping shopify design

Πώς λειτουργεί το dropshipping

Η διαδικασία είναι απλή και αποτελείται από τέσσερα βασικά βήματα:

  1. Αρχικά, ένας πελάτης κάνει μια παραγγελία στο online store.
  2. Στη συνέχεια, το eshop σας διαβιβάζει αυτόματα τις λεπτομέρειες της παραγγελίας στον προμηθευτή.
  3. Ο προμηθευτής προετοιμάζει την παραγγελία
  4. Ο προμηθευτής αποστέλλει την παραγγελία απευθείας στον πελάτη.

Τι είναι το dropshipping με Shopify

Το dropshipping με Shopify παίρνει την απλότητα του μοντέλου και το συνδυάζει με τα ισχυρά χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Shopify. Το Shopify, μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες eCommerce, προσφέρει μια φιλική προς τον χρήστη διεπαφή και δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τα eshop τους άμεσα και εύκολα.

Μέσω του Shopify, οι έμποροι μπορούν να συνδεθούν αβίαστα με προμηθευτές, να αυτοματοποιήσουν την εκπλήρωση παραγγελιών μέσω της διαδικασίας dropshipping και να επικεντρωθούν στις βασικές επιχειρηματικές δραστηριότητές τους, δημιουργώντας μια σχέση συνέπειας και σύνδεσης μεταξύ των συνεργατών, που προωθεί την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Τα pros του dropshipping με Shopify

Τα πλεονεκτήματα του dropshipping με Shopify εκτείνονται πολύ πέρα από την απλότητα της διαδικασίας έναρξης ενός eshop. 

✔️Είναι εύκολο να το ξεκινήσετε

Ένας λόγος για τον οποίο το dropshipping είναι ελκυστικό είναι γιατί είναι πολύ εύκολο να ξεκινήσει κανείς άμεσα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να διαλέξετε μια γραμμή προϊόντων (product line) και έναν αξιόλογο προμηθευτή και να στήσετε το online store σας. Δεν απαιτεί ούτε δημιουργία/κατασκευή προϊόντος, ούτε χρειάζεται αποθηκευτικούς χώρους, μιας και το απόθεμα δεν το διαχειρίζεστε εσείς. Εκτός από την ευκολία, το dropshipping με την πλατφόρμα του Shopify διευκολύνει ακόμα περισσότερο την όλη διαδικασία, από την αρχή της κατασκευής του Shopify eshop, μέχρι και την διαχείρισή του μετέπειτα. Το Shopify παρέχει πληθώρα πόρων, συμπεριλαμβανομένων σεμιναρίων και οδηγών, για να βοηθήσει τους επιχειρηματίες κατά την πλοήγηση ακόμα και στις περίπλοκες διαδικασίες του dropshipping. 

✔️Έχει χαμηλό start-up κόστος

Παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό στον τομέα του eCommerce, το χαμηλό κόστος εκκίνησης που παρέχει το dropshipping με Shopify είναι από τα σημαντικά πλεονεκτήματα. Δεν έχει κόστη αποθήκης, αποθέματος ή έρευνας αγοράς και προϊόντων, που σημαίνει ότι ένα σημαντικό μέρος του budget μπορεί να διασωθεί και να χρησιμοποιηθεί στο marketing και την προώθηση του brand.

Shopify κόστος: Πόσο κοστίζει το Shopify το 2024;
Shopify κόστος: Πόσο κοστίζει το Shopify το 2024 και τι άλλαξε στις τιμές

✔️Παρέχει μεγάλη ποικιλία προϊόντων 

Το dropshipping με Shopify έχει το μεγάλο πλεονέκτημα της ποικιλίας. Αν δηλαδή διαλέξετε την διαδικασία droshipping, θα έχετε πρόσβαση σε χιλιάδες προϊόντα που μπορείτε να προσθέσετε στο online store σας. Όχι μόνο αυτό, αλλά θα μπορείτε και εύκολα να αλλάξετε το «product line» σας αν θέλετε να ανταποκρίνεστε στις τάσεις της αγοράς και στις προτιμήσεις των πελατών σας

Βέβαια, η μεγάλη ποικιλία προϊόντων μπορεί να μπερδέψει (και εσάς και τους πελάτες σας) και εν τέλει να βλάψει την επιχείρησή σας. Γι' αυτό πιο έξυπνο να παραμείνετε σε ένα συγκεκριμένο είδος προϊόντος ή σε μια εξειδικευμένο position, ώστε να μπορείτε να το κάνετε πραγματικά καλά. Όχι μόνο αυτό, αλλά για να εκπαιδεύσετε και το πελατολόγιό σας σχετικά με την ταυτότητα του brand σας. Σκεφτείτε εσείς πόσο θα εμπιστευόσασταν ένα eshop που τον έναν μήνα πουλάει αθλητικά παπούτσια και τον επόμενο είδη skincare;

✔️Δεν διαχειρίζεστε το απόθεμα

Ένα ακόμα αξιοσημείωτο πλεονέκτημα είναι η απουσία χειρισμού του αποθέματος. Αυτό όχι μόνο εκμηδενίζει το κόστος αποθήκευσης, αλλά επίσης απαλλάσσει τις επιχειρήσεις από την πολυπλοκότητα του ποιοτικού ελέγχου (quality control). Ωστόσο, το γεγονός πως δεν διαχειρίζεστε συνολικά το απόθεμα (απο τη συσκευασία του και την ποιότητά του, μέχρι την αποστολή του), αλλά ο προμηθευτής σαςν μπορεί να είναι τόσο θετικό όσο και αρνητικό αν δεν προσέξετε, ειδικά αν δεν γνωρίζετε το ποιόν του συνεργάτη σας. Γι' αυτό προτείνεται πάντα να παραγγέλνετε εσείς οι ίδιοι μια ποσότητα προϊόντων (ίσως το προϊόν με τη μεγαλύτερη «πέραση» για παράδειγμα) και να κάνετε ένα δικό σας προσωπικό stock.

✔️Απαλλαγή από διαδικασίες αποστολής

Με το dropshipping με Shopify, δεν χρειάζεται να χειρίζεστε την αποστολή, τη συσκευασία προϊόντων ή την εκτύπωση δελτίων αποστολής. Ωστόσο, η διαχείριση παραγγελιών με πολλούς προμηθευτές μπορεί να οδηγήσει σε παραδόσεις που φτάνουν σε διαφορετικές ώρες, κάτι που απαιτεί αποτελεσματικό συντονισμό. Η αποστολή προϊόντων μπορεί να γίνει πολύ περίπλοκη. Χρησιμοποιώντας έναν προμηθευτή αντί να τα χειρίζεστε μόνοι σας, εξοικονομείτε χρόνο και μπορείτε να λάβετε εκπτώσεις στα προϊόντα σας λόγω του προμηθευτή σας. Εκτός αυτού, η διαχείριση μεγάλων παραγγελιών μπορεί να είναι και αυτή δύσκολη. Εάν έχετε προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές, καταλήγετε να πληρώνετε ξεχωριστά έξοδα αποστολής. Έχοντας τα προϊόντα στο δικό σας απόθεμα, μπορείτε να τα συγκεντρώσετε σε ένα κουτί, εξοικονομώντας έξοδα αποστολής.

dropshipping shipping shopify

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το dropshipping με Shopify: Tips για επιχειρήσεις

Για να καταφέρετε να αξιοποιήσετε τις ιδιότητες του dropshipping με Shopify στο έπακρο, μπορείτε να ακολουθήσετε τα βασικά tips-βήματα:

⭐Χειριστείτε επαγγελματικά οποιοδήποτε θέμα προκύψει με τα προϊόντα
Καθώς μαθαίνετε πώς να πραγματοποιείτε διαδικασίες dropshipping με Shopify, θα διαπιστώσετε ότι τα λάθη των προμηθευτών είναι αναπόφευκτα. Ενώ τα επαναλαμβανόμενα προβλήματα με τα προϊόντα και το delivery μπορεί να σηματοδοτούν την ανάγκη εύρεσης νέου συνεργάτη χονδρικής, θα πρέπει να καλύπτετε περιστασιακά λάθη από τον προμηθευτή σας. Όταν συμβαίνουν:

  • Αναζητήστε το θέμα: Ζητήστε συγγνώμη από τον πελάτη και αναλάβετε τη λύση.
  • Αποζημίωση του πελάτη. Προσφέρετε επιστροφή χρημάτων, αλλαγή ή αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Συμμετοχή του προμηθευτή. Ένας καλός προμηθευτής πρέπει να καλύπτει το κόστος τυχόν λαθών.

⭐Συνδέστε το απόθεμά σας με πολλούς προμηθευτές και όχι μόνο έναν
Η συναλλαγή με πολλούς προμηθευτές μπορεί να κάνει δυσκολέψει τον διαχειριστή, αλλά η πώληση προϊόντων από περισσότερους από έναν χονδρεμπόρους μειώνει τον κίνδυνο αποθεμάτων και ζητημάτων στην εφοδιαστική αλυσίδα. Προσπαθήστε να:

  • Διαφοροποιήσετε τους προμηθευτές σας: Αυτό σας δίνει περισσότερες επιλογές προϊόντων και ένα δίχτυ ασφαλείας για απρόσμενα προβλήματα.
  • Επιλέξτε κοινά προϊόντα: Επιλέξτε αντικείμενα που φέρουν πολλοί προμηθευτές.
  • Χρησιμοποιήστε γενικές περιγραφές: Εάν είναι απαραίτητο, ενδέχεται να μπορείτε να πουλήσετε παρόμοια προϊόντα με την ίδια περιγραφή.
Πώς να γράψεις επικές περιγραφές προϊόντων για Shopify
Έχετε το απόλυτο προϊόν; Ακολουθήστε τις κατάλληλες τακτικές για περιγραφές προϊόντων για Shopify eshop και πάρτε το προβάδισμα στον ανταγωνισμό!

⭐Φτιάξτε ένα συνολικό πλάνο εκπλήρωσης της παραγγελίας
Όσον αφορά στην εκπλήρωση παραγγελιών, οι dropshippers παίζουν ελάχιστο ρόλο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να σκεφτείτε έξυπνα σχετικά με την επεξεργασία των παραγγελιών των πελατών σας. Γι' αυτό στο dropshipping με Shopify προτείνουμε:

  • Δρομολογείτε παραγγελίες με βάση την τοποθεσία: Εάν είναι δυνατόν, επιλέξτε έναν προμηθευτή που είναι πιο κοντά στην τοποθεσία του πελάτη.
  • Χρησιμοποιήστε αυτοματισμούς: Τα εργαλεία αυτοματισμού μπορούν να σας βοηθήσουν να δρομολογήσετε παραγγελίες σε προμηθευτές που έχουν είδη σε απόθεμα.
  • Διαχειριστείτε ψηλές παραγγελίες: Όταν το κατάστημά σας μεγαλώνει και οι αριθμοί παραγγελιών αυξάνονται, προσκαλέστε τους προμηθευτές να ανταγωνιστούν ο ένας τον άλλον και να προσφέρουν καλύτερες προσφορές. Αυτό μπορεί να αυξήσει τα κέρδη σας.

⭐Ξεκινήστε την επιχείρησή σας νωρίς
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα του dropshipping με Shopify είναι το πόσο γρήγορα μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιχείρηση.

Όσο πιο γρήγορα μάθουν οι πελάτες για το eshop σας, τόσο πιο γρήγορα θα ακούσετε σχόλια για να κάνετε την επιχείρησή σας καλύτερη. Για παράδειγμα, δεν υπάρχει λόγος να αφιερώσετε πολύ χρόνο στη δημιουργία collection ή του κύριου menu αν οι πελάτες σας περιηγούνται στα προϊόντα σας με εντελώς διαφορετικό τρόπο.

Είναι δύσκολο να γνωρίζετε τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας χωρίς σχόλια από τους πελάτες σας. Εάν ξεκινήσετε την επιχείρησή σας νωρίς, τότε θα είστε σε θέση να αναπτύξετε την επιχείρησή σας έχοντας κατά νου τα σχόλια των πελατών σας και τα μαθήματα που έχετε πάρει από την εμπειρία.

Τι είναι Shopify Collections και τι άλλο πρέπει να ξέρεις
Shopify collections, μια λειτουργία που θα σας λύσει τα χέρια! Μάθετε τι είναι και πώς μπορεί να βοηθήσει το eshop σας.

⭐Εκμεταλλευτείτε το οικονομικό σας προβάδισμα
Μια καλή ερώτηση που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι «Τι με κάνει να διαφέρω από τους ανταγωνιστές μου;» Μπορεί να είναι δύσκολο να απαντήσετε αν δεν το έχετε σκεφτεί πριν, αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας:

  • Content - Μπορείτε να δημιουργήσετε ή να πληρώσετε έναν content creator/copywriter για να φτιάξει ένα blog για τα προϊόντα σας, κάτι που παρέχει επιπλέον αξία στους πελάτες σας. Αυτές μπορεί να είναι συμβουλές για τον τρόπο χρήσης των προϊόντων σας, κριτικές για τα προϊόντα σας ή ακόμα και γενικές πληροφορίες σχετικά με την εξειδικευμένη θέση στην οποία βρίσκονται τα προϊόντα σας.
  • Βρείτε εξειδικευμένους προμηθευτές - Ένας τρόπος για να μειώσετε τον ανταγωνισμό στο dropshipping με Shopify είναι να αποκτήσετε πρόσβαση σε προμηθευτές από τους οποίους λίγες επιχειρήσεις μπορούν να αγοράσουν ή προϊόντα με εμπορικό σήμα που μόνο λίγες επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν.
  • Επενδύστε στην αγοραστική εμπειρία - Ένας ακόμα καλός τρόπος για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό σας είναι απλώς να παρέχετε την καλύτερη εμπειρία στους πελάτες σας. Εάν ένας πελάτης μπορεί να βρει αυτό που θέλει από το online store σας και να απολαύσει την εμπειρία της αγοράς του, τότε είναι πιθανό να αγοράσει ξανά από εσάς και να μοιραστεί την εμπειρία του με άλλους.

Μερικές καλές ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι:

    • Είναι εύκολο για τους πελάτες να βρουν τα προϊόντα που αναζητούν;
    • Είναι εύκολο να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση;
    • Είναι εύκολο να βρείτε τις λεπτομέρειες προϊόντων, τις κριτικές προϊόντων, τους χρόνους παράδοσης, τα έξοδα αποστολής και τις πολιτικές καταστήματος;
    • Υπάρχουν διαθέσιμες διάφορες επιλογές πληρωμής;
    • Παρέχεται tracking number;
    • Το προϊόν φτάνει εντός του προβλεπόμενου χρόνου παράδοσης;
    • Υπάρχει πρόγραμμα αφοσίωσης πελατών;

⭐Κάντε focus στο marketing
Δύο επιχειρήσεις μπορούν να πουλήσουν τα ίδια ακριβώς προϊόντα, αλλά αυτή που προμοτάρει τα προϊόντα της είναι πιο πιθανό να πετύχει. Αφού δημιουργήσετε την online παρουσία της επιχείρησής σας, μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί dropshipping με Shopify σας επιτρέπει να εστιάσετε στο marketing.

Μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε πελάτες, γι' αυτό είναι σημαντικό να δοκιμάσετε όσο το δυνατόν περισσότερους διαφορετικούς τύπους marketing. Το Shopify παρέχει πολλούς πόρους για να σας βοηθήσει και πολλές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί για να σας βοηθήσουν να βρείτε τους πελάτες σας.

Δωρεάν εφαρμογές Shopify: 19 must για το eshop σου
Είσαι νέος στο eCommerce και ψάχνεις από πού να ξεκινήσεις; Έχουμε τη λύση με τις δωρεάν εφαρμογές Shopify για κάθε σου ανάγκη.

⭐Επιλέξτε προμηθευτές με σύνεση
Οι προμηθευτές χειρίζονται ένα μεγάλο μέρος της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι η ποιότητα του προμηθευτή επηρεάζει την ποιότητα της δικής σας επιχείρησης. Ένας πελάτης είναι απίθανο να παραγγείλει ξανά από την επιχείρησή σας εάν έχει κακή εμπειρία, ακόμα κι αν ο λόγος για την κακή εμπειρία προέρχεται από τον προμηθευτή σας και όχι από εσάς.

Θα πρέπει να διαβάσετε τις κριτικές πιθανών προμηθευτών, να διαβάσετε τις πολιτικές τους και να μιλήσετε μαζί τους για να αξιολογήσετε την ποιότητά τους. Η συνεργασία με αξιόπιστους προμηθευτές διασφαλίζει ότι παρέχετε προϊόντα καλής ποιότητας.

⭐Παραγγείλετε προϊόντα στη δική σας τοποθεσία
Ενώ ένα πλεονέκτημα του dropshipping με Shopify είναι ότι ο προμηθευτής σας διαχειρίζεται το απόθεμα, υπάρχουν μερικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να παραγγείλετε μερικά προϊόντα στη δική σας τοποθεσία:

  • Κρίνετε μόνοι σας την ποιότητα των προϊόντων: Οι κριτικές προϊόντων σάς δίνουν μια καλή ένδειξη της ποιότητας ενός προϊόντος, αλλά δεν μπορείτε να είστε σίγουροι μέχρι να το διαπιστώσετε μόνοι σας.
  • Αναλάβετε την αποστολή των μεγάλων παραγγελιών μόνοι σας: Σε περιπτώσεις όπου ένας πελάτης παραγγέλνει προϊόντα από πολλούς διαφορετικούς προμηθευτές, πρέπει να πληρώσετε σε κάθε προμηθευτή ένα τέλος αποστολής. Εάν έχετε ήδη αυτά τα προϊόντα μόνοι σας, τότε μπορείτε να τα βάλετε σε ένα κουτί και να πληρώσετε μόνο ένα κόστος αποστολής για να φέρετε τα προϊόντα στον πελάτη σας. 
  • Βιώστε τη διαδικασία παραγγελίας του πελάτη σας: Θα πρέπει να δείτε τι περνούν οι πελάτες σας όταν παραγγέλνουν από το κατάστημά σας. Η κατανόηση του πόσο γρήγορα οι προμηθευτές σας επεξεργάζονται τις παραγγελίες μπορεί να σας βοηθήσει να ορίσετε τις σωστές προσδοκίες στα μηνύματα order confirmation emails προς τους πελάτες. Για παράδειγμα, εάν δείτε ότι χρειάζονται 4-6 ημέρες για να επεξεργαστεί ο προμηθευτής σας την παραγγελία, τότε μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες να αναμένουν ένα order confirmation emails σε 4-6 ημέρες. Θα πρέπει πάντα να παρέχετε στους πελάτες σας πολλές πληροφορίες σχετικά με την παραγγελία τους, ώστε να αισθάνονται σίγουροι ότι παραγγέλνουν κάτι έγκυρο από την επιχείρησή σας.

Πώς μπορώ να ξεκινήσω μια επιχείρηση μέσω dropshipping με Shopify;

Η έναρξη μιας επιχείρησης πρέπει να περιλαμβάνει μια δομημένη προσέγγιση για τη διασφάλιση της επιτυχίας του online store. Τα ακόλουθα βήματα μπορούν να διευκολύνουν τη διαδικασία για τους επιχειρηματίες, συνθέτοντας ένα στρατηγικό πλάνο:

✔️ Επιλέξτε μια επιχειρηματική ιδέα dropshipping: Προσδιορίστε μια θέση στο eCommerce τοπίο που ευθυγραμμίζεται με τα ενδιαφέροντά σας, έχει ζήτηση στην αγορά και επιτρέπει την κερδοφορία.

✔️Κάντε έρευνα για τον ανταγωνισμό: Κατανοήστε το ανταγωνιστικό τοπίο εντός της εξειδικευμένης θέσης που έχετε επιλέξει, εντοπίζοντας τους δυνατούς παίκτες, τις τάσεις της αγοράς και τα πιθανά κενά.

✔️Επιλέξτε έναν προμηθευτή: Επιλέξτε έναν αξιόπιστο προμηθευτή που ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας, προσφέροντας ποιοτικά προϊόντα, αξιόπιστη αποστολή και καλή επικοινωνία.

✔️Δημιουργήστε το eshop σας: Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα του Shopify, με πολλά εργαλεία που διατίθενται και δωρεάν, για να δημιουργήσετε ένα οπτικά ελκυστικό και λειτουργικό online store.

Δωρεάν εργαλεία Shopify: Τα 22 tools που θα σε βοηθήσουν
Τα δωρεάν εργαλεία Shopify που θα εκτοξεύσουν την επιτυχία του eshop σας και θα αυξήσουν τις πωλήσεις του.

✔️Καταλήξτε στην επιχειρηματική σας δομή: Επιλέξτε μια επιχειρηματική δομή που ταυτίζεται και ακολουθεί τους στόχους σας, είτε πρόκειται για ατομική επιχείρηση, LLC ή άλλα νομικά πρόσωπα.

✔️Τακτοποιήστε τα οικονομικά σας: Καθιερώστε ένα σαφές οικονομικό σχέδιο, λαμβάνοντας υπόψη τις στρατηγικές τιμολόγησης, τα περιθώρια κέρδους και τα πιθανά έξοδα.

✔️ Διαφημίστε το dropshipping eshop σας: Εφαρμόστε αποτελεσματικές στρατηγικές marketing για να προσελκύσετε πιθανούς πελάτες, χρησιμοποιώντας social media marketing και άλλα κανάλια.

✔️Αναλύστε τα προϊόντα σας: Μελετήστε τακτικά τα σχόλια των πελατών, τα δεδομένα πωλήσεων και τις τάσεις της αγοράς για να βελτιώσετε τις επιλογές προϊόντων και τη συνολική επιχειρηματική στρατηγική σας.

the power of shopify dropshipping design

Η δύναμη του dropshipping με Shopify και τα eshop 

Η «συνέργεια» μεταξύ dropshipping με Shopify αποκαλύπτει μια πύλη για επίδοξους επιχειρηματίες και brands στον δυναμικό κόσμο του eCommerce. Στα online store, η χρήση του dropshipping με Shopify είναι σαν να βρίσκεις μια «μυστική συνταγή» επιτυχίας.

Το dropshipping είναι σίγουρο και αξιόπιστο επειδή μπορεί να ακολουθεί τις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς και λειτουργεί καλά με το Shopify, ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την εύκολη δημιουργία ενός μοναδικού eshop. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι παγκοσμίως ψωνίζουν online, η σύνδεση μεταξύ νέων ιδεών dropshipping και ισχυρών eshop εργαλείων γίνεται ακόμη πιο σημαντική.

💡
Έτσι, η χρήση του dropshipping με Shopify είναι σαν να ακολουθείτε έναν δρόμο που προσφέρει ευελιξία, δημιουργικότητα και πολλές περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας στην αναπτυσσόμενη, online, παγκόσμια αγορά.