Η Amazon δημιούργησε μια νέα σελίδα στις ευρωπαϊκές αγορές της, προσφέροντας στους πελάτες άμεση πρόσβαση σε ανακλήσεις και ειδοποιήσεις για την ασφάλεια των προϊόντων, σύμφωνα με το Ecommerce News. Στόχος αυτής της προσθήκης είναι να βοηθήσει τους πελάτες να ψωνίζουν με σιγουριά και δεν εκπλήσσει καθώς ο "κολοσσός" με προσθήκες σε AI εργαλεία όπως ο βοηθός αγορών Rufus και τα νέα χαρακτηριστικά για βελτιωμένες αγορές ένδυσης, δείχνει την πρόθεση του για μια ολοένα και πιο βελτιωμένη εμπειρία αγορών.

Η "Your Recalls and Product Safety Alerts' σελίδα έχει ξεκινήσει για πελάτες στο Βέλγιο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, την Πολωνία, την Ισπανία, τη Σουηδία, την Τουρκία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Σε πολλές από αυτές τις αγορές, η Amazon είναι ηγέτης της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου.

Επικοινωνίες σε ένα μέρος

Η νέα σελίδα, που παρουσιάστηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρυσι, παρέχει μια εξατομικευμένη επισκόπηση των ανακλητέων προϊόντων και των πληροφοριών ασφάλειας για είδη που αγόρασαν οι πελάτες στο κατάστημα της Amazon. "Ενώ πάντα ειδοποιούμε προληπτικά τους πελάτες για ανακλήσεις προϊόντων και ειδοποιήσεις ασφαλείας, οι πελάτες έχουν πλέον μια αποκλειστική τοποθεσία για να δουν αυτές τις επικοινωνίες σε ένα μέρος", εξηγεί η Amazon.

"Οι πελάτες έχουν πλέον μια αποκλειστική τοποθεσία."

Η προσβάσιμη σελίδα ανακλήσεων και ειδοποιήσεων είναι μια επέκταση της δέσμευσης της Amazon για μια ασφαλή και αξιόπιστη εμπειρία αγορών, σύμφωνα με τον αμερικανικό κολοσσό της διαδικτυακής αγοράς.

Πακετάρισμα κουτιού για αποστολή προϊόντος

Εξατομικευμένα email

Εάν ανακοινωθεί κάποια ανάκληση προϊόντος ή προκύψει ειδοποίηση για την ασφάλεια του προϊόντος, οι πελάτες της Amazon θα λάβουν ένα εξατομικευμένο email με λεπτομέρειες σχετικά με την ανάκληση, συμπεριλαμβανομένου ενός συνδέσμου για την προσωπική τους σελίδα "Your Recalls and Product Safety Alerts" όπου θα βλέπουν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με πιθανούς κινδύνους για την ασφάλεια, αλλά και τις ειδοποίησεις ανάκλησης για επιλογές όπως επιστροφή χρημάτων, επιστροφή ή επισκευή.

Προηγουμένως, οι πελάτες αναγκάζονταν να βασίζονται σε ιστότοπους τρίτων για να μάθουν γύρω από μια ανάκληση προϊόντος και απαιτούνταν να υποβάλουν προσωπικές πληροφορίες για να λάβουν οδηγίες σχετικά με το τι να κάνουν με ένα προϊόν που ανακαλούνταν, αναφέρει η Amazon . "Με αυτή τη νέα λειτουργία, είμαστε σε θέση να προσεγγίσουμε απευθείας το 100 τοις εκατό των πελατών που έχουν αγοράσει ένα προϊόν που έχει ανακληθεί στο κατάστημά μας και να παρέχουμε σαφείς οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουμε στη συνέχεια".

"Είμαστε σε θέση να προσεγγίσουμε άμεσα το 100% των πελατών".

Η νέα σελίδα υπογραμμίζει την αφοσίωση της Amazon Europe στο να διασφαλίσει ότι οι πελάτες μπορούν να ψωνίζουν με σιγουριά: "γνωρίζοντας ότι στεκόμαστε πίσω από όλα τα προϊόντα στο κατάστημά μας και ότι θα αναποκριθούμε στη σπάνια περίπτωση που ένα προϊόν δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες".