Το Associated Press εγκαινιάζει ένα eCommerce site που ονομάζεται AP Buyline, και υποστηρίζεται από την Taboola , όπως γνωστοποίησαν στελέχη στο Axios, στην εποχή που αναδύονται προβλήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα σημαντικό βήμα, καθώς αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας του AP να διαφοροποιήσει τις δραστηριότητές του, προσθέτοντας περισσότερα έσοδα από τους καταναλωτές.

Η εταιρεία, η οποία έχει κερδίσει ιστορικά τα περισσότερα χρήματα από την αδειοδότηση του περιεχομένου της σε άλλους οργανισμούς μέσων ενημέρωσης, ανανέωσε το site της πέρυσι για να ενισχύσει την επισκεψιμότητα των καταναλωτών και τα διαφημιστικά έσοδα.

Το eCommerce αυξάνεται αλλά οι καταναλωτές έχουν ανησυχίες
Μπορεί οι online αγορές να έχουν εκτοξευθεί όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η εμπιστοσύνη είναι ίδια σε όλες τις πτυχές.

Τι ακολουθεί

Η νέα eCommerce προσπάθεια θα ξεκινήσει στις 18 Μαρτίου, ξεκινώντας με personal finance recommendations σε κατηγορίες όπως πιστωτικές κάρτες, επενδύσεις, ασφάλειες και συνταξιοδοτικές αποταμιεύσεις.

Πρόσθετες κατηγορίες αγορών, όπως προϊόντα σπιτιού, ομορφιά και μόδα θα κυκλοφορήσουν τον Απρίλιο.

Οι παραπάνω πρακτικές, για τον κόσμο του eCommerce, μπορούν να μεταφραστούν σε στόχευση στην αύξηση των εσόδων. Οι ΗΠΑ, όπως γνωστοποιήθηκε, για παράδειγμα, αντιπροσωπεύουν το 22% των συνολικών eCommerce λιανικών πωλήσεων του 2023.

Νέο ρεκόρ eCommerce sales penetration στις ΗΠΑ
Οι eCommerce πωλήσεις στις ΗΠΑ όχι μόνο δεν σταματούν αλλά συνεχίζουν να έχουν μια ανοδική τάση, όπως έδειξαν τα νούμερα του 2023.

Πώς λειτουργεί

Το περιεχόμενο, το οποίο περιλαμβάνει κριτικές προϊόντων, θα δημιουργηθεί από μια ομάδα της Taboola που θα συνεργαστεί στενά με το AP για να τηρεί τα πρότυπα και το στυλ σύνταξής του.

Στο AP, η πρωτοβουλία βρίσκεται υπό την αιγίδα του Drew Stoneman, ο οποίος υπηρετεί ως αντιπρόεδρος για τα έσοδα των καταναλωτών.

Η ομάδα περιεχομένου της Taboola διευθύνεται από τον αρχισυντάκτη Will Kenton, έναν μακροχρόνιο personal finance editor.

Το Taboola, το οποίο κυκλοφόρησε το 2021, παραδοσιακά βοήθησε στην ενίσχυση της native διαφήμισης για εκδότες στο open web, αλλά πιο πρόσφατα προωθήθηκε να επεκταθεί στο eCommerce.

ecommerce

Η εταιρεία απέκτησε την eCommerce πλατφόρμα Connexity το 2021, για 800 εκατομμύρια δολάρια, για να ενισχύσει αυτή την προσπάθεια.

Πέρυσι, η εταιρεία ξεκίνησε μια νέα επιχείρηση με την ονομασία Taboola Turnkey Commerce, η οποία παρέχει στους εκδότες -έτοιμες προς χρήση- προτάσεις που μπορούν να χρησιμοποιήσουν για την πώληση διαφημίσεων θυγατρικών.

Λίγο αργότερα, συνεργάστηκε με την Time για να λανσάρει ένα νέο site που ονομάζεται «Time Stamped», το οποίο έχει πλέον 3 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, είπε το Taboola.