Μια πρόσφατη έρευνα από την εταιρεία λογισμικού Nfinite και την Coresight Research διαπίστωσε ότι το 20% των eCommerce αντικειμένων που αγοράζονται μέσω online shopping επιστρέφονται στους λιανοπωλητές, με αποτέλεσμα την εκτιμώμενη απώλεια 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Το ζήτημα είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο για τους λιανοπωλητές μόδας και ένδυσης και οφείλεται σε κακή εφαρμογή ενδυμάτων και ανακριβείς εικόνες προϊόντων.
Οι eCommerce έμποροι είναι δυσαρεστημένοι με τις αυξανόμενες επιστροφές και οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν επιπλέον χρεώσεις επιστροφής από δημοφιλείς eCommerce πωλητές όπως η Zara και η H&M.

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μπορεί να προσφέρει προτάσεις μεγέθους προσπαθώντας να απλοποιήσει το online shopping, αλλά οι διαφορές μεγέθους μεταξύ διαφορετικών εμπορικών brands μπορούν να μετατρέψουν μια τυπική εμπειρία online αγορών σε ένα μπερδεμένο παιχνίδι μαντεψιάς.

Ο ειδικός στην τεχνολογία μεγεθών Makip, ο οποίος κυκλοφόρησε πρόσφατα στις ΗΠΑ και υποστηρίζει περισσότερους από 250 digital eCommerce εμπόρους και brands μόδας, συμπεριλαμβανομένων των Calvin Klein και Tommy Hilfiger, τόνισε το θέμα.
Ο πρόεδρος της Makip, Shingo Tsukamoto, εξήγησε: «Το eCommerce εμπόριο διέρχεται κρίση επιστροφών, με την κακή εφαρμογή να είναι ο νούμερο ένα λόγος για τις επιστροφές ενδυμάτων. Αυτό που λαχταρούν οι έμποροι και οι πελάτες είναι η τεχνολογία virtual size (εικονικού μεγέθους) που αναγνωρίζει μοναδικές απαιτήσεις μεγέθους σώματος».


Η τεχνολογία Unisize της Makip βοηθά τους online αγοραστές να «δοκιμάζουν» τα ρούχα εικονικά και να αγοράζουν το πιο κατάλληλο.
Η τεχνολογία θέτει στους αγοραστές βασικές ερωτήσεις όπως η ηλικία, το βάρος και το ύψος για να κατανοήσουν τις μετρήσεις του σώματός τους, επιτρέποντας στην τεχνολογία μεγέθους να αντιστοιχίσει το μέγεθος του σώματος του ατόμου στο ρούχο και στη συνέχεια να εμφανίσει πώς τα ρούχα θα ταιριάζουν στο μοναδικό μέγεθος σώματος του αγοραστή.
Το sizing technology προσφέρει μείωση στα ποσοστά επιστροφής ρούχων κατά μέσο όρο 20%.
«Αν και το sizing technology έχει γίνει ολοένα και πιο εξελιγμένο και διαδεδομένο σε όλο τον κόσμο του eCommerce, το παλιό πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει – δεν μπορείτε να έχετε ένα τυπικό μέγεθος όταν δεν υπάρχει ένα τυπικό σώμα», είπε ο Tsukamoto.
Οι αγοραστές που καταφέρνουν να πετύχουν τη σωστή εφαρμογή μπορούν να μειώσουν τα επιστρεφόμενα προϊόντα και να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη τόσο των υπόλοιπων καταναλωτών όσο και των eCommerce πωλητών στις νέες, τεχνολογικές λύσεις.