Οι online επιχειρήσεις παλεύουν με την πρόκληση του cart abandonment (εγκατάλειψης καλαθιού), ένα φαινόμενο όπου οι πιθανοί πελάτες εγκαταλείπουν τα virtual καλάθια αγορών τους χωρίς να ολοκληρώσουν τις συναλλαγές τους. 

Υψηλά παραμένουν τα παγκόσμια ποσοστά cart abandonment
Το εξελισσόμενο τοπίο του eCommerce και των online αγορών φαίνεται ότι έχει να αντιμετωπίσει ένα σημαντικό άθλο: το ποσοστό cart abandonment.

To ζήτημα του cart abandonment είναι ιδιαίτερα έντονο θέμα για τα eshop των brands και τους εμπόρους λιανικής, καθώς επιδεινώνεται από το γεγονός ότι πολλοί αγοραστές χρησιμοποιούν τα καροτσάκια τους ως wish list (λίστες επιθυμιών), προσδοκώντας καλύτερες προσφορές.  Τα online store χρησιμοποιούν διάφορες στρατηγικές για να προσπαθήσουν να δελεάσουν τους επισκέπτες να γίνουν πελάτες.

Πώς, λοιπόν, οι επιχειρήσεις μπορούν να ενισχύσουν τα conversion; Η απάντηση στην ενίσχυση των conversion μπορεί να είναι τόσο απλή όσο η προσφορά των σωστών επιλογών πληρωμής.

Μια συλλογική μελέτη μεταξύ της PYMNTS Intelligence και της Adobe ρίχνει φως στη σημασία των προτιμώμενων μεθόδων πληρωμής στο online shopping. Η έκθεση αποκαλύπτει ότι ένα σημαντικό 70% των καταναλωτών δίνει μεγάλη σημασία στη διαθεσιμότητα της προτιμώμενης μεθόδου πληρωμής όταν επιλέγουν ένα eshop. Συγκεκριμένα, οι online αγορές αναδεικνύονται ως ηγέτες στην προσφορά διαφορετικών επιλογών πληρωμής, συγκεντρώνοντας προτίμηση από το 53% των αγοραστών.

Η περιεκτική έκθεση, με τίτλο «How Preferred Payment Availability Can Reduce Cart Abandonment», αντλεί πληροφορίες από μια έρευνα που διεξήχθη σε 3.521 καταναλωτές στις ΗΠΑ κατά την περίοδο από 10 Οκτωβρίου 2023 έως 17 Οκτωβρίου 2023. Ορισμένες βασικές αποκαλύψεις περιλαμβάνουν περίπου το 22% των ερωτηθέντων που πιστεύουν ότι οι ιστότοποι των brand διαπρέπουν στην παροχή των καλύτερων επιλογών πληρωμής. Οι έμποροι που εξυπηρετούν τις προτιμώμενες μεθόδους πληρωμής των καταναλωτών παρατηρούν μείωση στα ποσοστά cart abandonment.

Το cart abandonment είναι ιδιαίτερα πιο διαδεδομένο σε sites με brands, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές διεξάγουν συχνά έρευνα σε αυτές τις πλατφόρμες πριν ολοκληρώσουν τις αγορές τους αλλού. Οι Millennials πρωτοστατούν στην τάση του cart abandonment, με κατά μέσο όρο πέντε εγκαταλελειμμένα καρότσια μέσα σε 30 ημέρες. Οι προτιμήσεις των καταναλωτών υπογραμμίζουν τη σημασία των συμφωνιών, με το 48% να επιλέγει το online shopping όταν αγοράζει tech είδη και το 37% για οικιακά έπιπλα και συσκευές.

Η έκθεση τονίζει τον κεντρικό ρόλο μιας απρόσκοπτης εμπειρίας ταμείου σε συνδυασμό με μια ποικιλία τρόπων πληρωμής για τον μετριασμό του cart abandonment.

Δίνοντας προτεραιότητα, λοιπόν, στα παραπάνω,  οι online shopping  πλατφόρμες μπορούν να καλύψουν το χάσμα του cart abandonment και να ενισχύσουν το μεγαλύτερο engagement.