Shopify analytics για Black Friday: Πώς να κάνεις πιο έξυπνες εκπτώσεις που σε συμφέρουν
Η μελέτη των Shopify analytics για Black Friday είναι αναπόσπαστο και σημαντικό κομμάτι της προετοιμασίας για μια επιτυχημένη σεζόν εκπτώσεων. Αναλύοντας τα δεδομένα του περασμένου έτους, μπορείτε να εντοπίσετε τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, να κατανοήσετε βασικά τμήματα πελατών και να βρείτε ποια κανάλια marketing αποφέρουν τα περισσότερα έσοδα.
Αυτές οι πληροφορίες σάς βοηθούν να ορίσετε στοχευμένα και στρατηγικά εκπτώσεις που αυξάνουν τις πωλήσεις και προσελκύουν πελάτες υψηλής αγοραστικής αξίας. Με τα αναλυτικά στοιχεία σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να προσαρμόσετε τις στρατηγικές σας άμεσα για να ενισχύσετε την απόδοση. Αυτή η προσέγγιση σάς βοηθά να δημιουργήσετε μια Black Friday στρατηγική με βάση τα δεδομένα, που θα βοηθήσει μακροπρόθεσμα το κατάστημά σας.
Είναι το Shopify store σου έτοιμο για τη μεγάλη μέρα; Τσέκαρε εδώ:
Πώς να δημιουργήσετε έξυπνα εκπτώσεις που συμφέρουν
Τα Shopify analytics για Black Friday σάς βοηθούν να προσδιορίσετε τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις του περασμένου έτους, επιτρέποντάς σας να δημιουργήσετε στοχευμένες εκπτώσεις σε προϊόντα που έχουν απήχηση στους πελάτες, δίνοντάς σας τα εξής:
Περσινά τοπ προϊόντα και customer segments με τις κορυφαίες πωλήσεις
Ελέγξτε τα περσινά Shopify analytics για Black Friday, ώστε να προσδιορίσετε τα προϊόντα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις και τα πιο αφοσιωμένα customer segments. Δίνοντας βάση σε προϊόντα που απέφεραν τις υψηλότερες πωλήσεις και προσελκύοντας τα σωστά customer segments, μπορείτε να προσαρμόσετε τις φετινές εκπτώσεις έτσι ώστε να φέρουν πιο αυξημένες πωλήσεις. Αυτό το insight θα σας βοηθήσει να στοχεύσετε τα σωστά προϊόντα και τους πελάτες που ενδιαφέρονται, βελτιώνοντας τις πιθανότητές σας για μια επιτυχημένη ημέρα σαν αυτήν.
Πληροφορίες απόδοσης πωλήσεων για αποτελεσματικά κανάλια
Χρησιμοποιήστε τα Shopify analytics για Black Friday, ώστε να αποκτήσετε πληροφορίες απόδοσης πωλήσεων. Εστιάστε στο να κατανοήσετε ποια κανάλια -όπως ποια social media, ποιες email καμπάνιες, ποιες Google ή SM διαφημίσεις- παρείχαν τα υψηλότερα conversion και έσοδα πέρυσι. Αυτά τα δεδομένα θα σας βοηθήσουν να κατανείμετε πόρους στα πιο κερδοφόρα κανάλια, διασφαλίζοντας ότι προσεγγίζετε αποτελεσματικά το κοινό-στόχο σας. Η καλύτερη κατανόηση της απόδοσης μπορεί να οδηγήσει σε πιο έξυπνες αποφάσεις marketing και υψηλότερο ROI κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής αυτής ημέρας.
Σύγκριση των conversion rates μεταξύ καναλιών
Όσο αναλύετε τα Shopify analytics για Black Friday, συγκρίνετε επίσης τα ποσοστά μετατροπών σε όλες τις πηγές επισκεψιμότητας. Η κατανόηση των καναλιών που απέδωσαν τα υψηλότερα ποσοστά conversion σάς επιτρέπει να κατανέμετε τον προϋπολογισμό σας πιο αποτελεσματικά. Αυτά τα δεδομένα σάς βοηθούν να κάνετε προσαρμογές στη διαφήμισή σας βάσει δεδομένων, προσδιορίζοντας ποια κανάλια αποφέρουν την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI). Δίνοντας προτεραιότητα στα κανάλια με τα υψηλότερα ποσοστά μετατροπών, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι οι απόπειρες marketing σας επικεντρώνονται εκεί που έχουν μεγαλύτερη σημασία, επιτυγχάνοντας καλύτερα αποτελέσματα χωρίς να σπαταλάτε πόρους σε πηγές με χαμηλή απόδοση.
Εσύ γνωρίζεις ότι υπάρχουν Shopify apps που θα σε βοηθήσουν στην Black Friday; Μάθε περισσότερα!
Ανάλυση της τάσης εγκατάλειψης καλαθιού
Τα Shopify analytics για Black Friday μπορούν να αποκαλύψουν γιατί και σε ποιο βήμα σταματούν οι πιθανοί πελάτες τις αγορές τους, μέσω των δεδομένων εγκατάλειψης καλαθιού. Η ανάλυση αυτής της τάσης σάς βοηθά να βρείτε τομείς προς βελτίωση, όπως προβλήματα checkout ή τιμές που μπερδεύουν, όπως κρυφά κόστη. Για να ανακτήσετε αυτές τις χαμένες πωλήσεις, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε ξανά εκπτώσεις ή υπενθυμίσεις για να τους ενθαρρύνετε να ολοκληρώσουν την αγορά τους. Το να κατανοήσετε το μοτίβο εγκατάλειψης καλαθιού σάς επιτρέπει να καταγράψετε τις χαμένες ευκαιρίες και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα του eshop σας.
Upsell και Cross-Sell μέσω bundling
Το upselling ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν μια πιο ακριβή έκδοση ενός προϊόντος που ήδη εξετάζουν. Το cross-selling προτείνει πρόσθετα, σχετικά προϊόντα με αυτά που έχουν ήδη επιλέξει οι αγοραστές. Και οι δύο μέθοδοι αυξάνουν τη συνολική αξία μιας πώλησης. Ελέγξτε τα Shopify analytics για Black Friday για να δείτε ποια προϊόντα αγοράζουν συχνά οι πελάτες μαζί. Αυτά τα προιόντα μπορείτε να τα θεωρήσετε ως ομάδες. Η προσφορά μιας ομαδικής έκπτωσης σε αυτά τα προϊόντα (bundle) μπορεί να ενθαρρύνει τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα σε μία μόνο συναλλαγή. Η ομαδοποίηση δημοφιλών αντικειμένων μπορεί επίσης να βοηθήσει στην εκκαθάριση του έξτρα αποθέματος αυξάνοντας παράλληλα τη μέση αξία παραγγελίας. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες για να δημιουργήσετε συνδυασμούς προϊόντων που ελκύουν τους πελάτες σας, ειδικά κατά τις ημέρες αγορών με μεγάλη επισκεψιμότητα, όπως τα μεγάλα sales event.
Για Shopify αυτοματισμούς την Black Friday, κάνεις κλικ εδώ!
Έρευνα του ανταγωνισμού για έξυπνες εκπτώσεις
Χρησιμοποιήστε τα Shopify analytics για Black Friday και ερευνήστε με ποιόν τρόπο τιμολογεί ο ανταγωνισμός, πώς ορίζει τις εκπτώσεις. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να τιμολογήσετε τα δικά σας προϊόντα, πιο ανταγωνιστικά. Ο καθορισμός πολύ χαμηλών εκπτώσεων μπορεί να μειώσει το κέρδος σας, ενώ οι πολύ υψηλές μπορεί να τρομάξουν τους πελάτες. Βρίσκοντας τη σωστή ισορροπία με βάση τις πληροφορίες των ανταγωνιστών, μπορείτε να προσφέρετε ελκυστικές εκπτώσεις που εξακολουθούν να ωφελούν την κερδοφορία του καταστήματός σας κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Παρακολούθηση της αξίας ζωής του πελάτη για στρατηγικές εκπτώσεις
Τα Shopify analytics για Black Friday μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε πελάτες υψηλής αξίας (CLV ή CLTV), που επαναλαμβάνουν αγορές και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά. Η προσφορά αποκλειστικών εκπτώσεων σε αυτούς τους πιστούς πελάτες μπορεί να ενισχύσει τη σύνδεσή τους με το brand σας. Η εστίαση στην αξία διάρκειας ζωής των πελατών ενθαρρύνει τη μακροπρόθεσμη πίστη και μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερες επαναλαμβανόμενες αγορές. Οι ημέρες εκπτώσεων είναι μια καλή ευκαιρία για να ανταμείψετε αυτούς τους πολύτιμους πελάτες με στοχευμένες προσφορές που τους κάνουν να επιστρέφουν.
Τα Shopify analytics για Black Friday μπορούν να καθορίσουν την επόμενη καμπάνια σας!
Η χρήση των Shopify analytics για Black Friday σάς επιτρέπει να λαμβάνετε πιο έξυπνες αποφάσεις βάσει δεδομένων, για αύξηση του κέρδους. Με βάση τα δεδομένα του περασμένου έτους, μπορείτε να δημιουργήσετε εκπτώσεις και στρατηγικές που προσελκύουν τους πιο πιστούς αγοραστές σας και αυξάνουν τα conversion. Μια στρατηγική προσέγγιση που βασίζεται σε αναλυτικά στοιχεία διασφαλίζει ότι οι καμπάνιες σας στην πιο δημοφιλή εκπτωτική ημέρα του χρόνου δεν είναι απλώς επιτυχημένες, αλλά συνεχίζουν να ωφελούν μακροπρόθεσμα την ανάπτυξη του eshop σας.