Η νεοσύστατη εταιρεία Prescient AI που ασχολείται με την βελτιστοποίηση εσόδων από διαφημιστικές καμπάνιες ανακοίνωσε ότι έχει συγκεντρώσει ένα ποσό χρηματοδότησης ύψους $10 εκατ. υπό την ηγεσία της Headline και της CEAS Investments με έδρα το Delray Beach, με τη συμμετοχή των υφιστάμενων επενδυτών Blumberg Capital, Focal VC και άλλων, αναφέρει το Refresh Miami. Συνολικά, η εταιρεία έχει συγκεντρώσει $18 εκατ. σε επιχειρηματικά κεφάλαια.

Ο σύμμαχος των brand στo ad spend

Η Prescient AI έγινε γνωστή αφότου ανέπτυξε μια πλατφόρμα προσομοίωσης και προβλέψεων marketing με AI. Ο στόχος: να βοηθήσει τα eCommerce brand και τα D2C brand να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις διαφημιστικές τους δαπάνες.

Η ομάδα έχει αποδείξει ότι δημιουργεί μια νέα γενιά εργαλείων βελτιστοποίησης για το marketing mix, όπως δήλωσε ο Ronnie Martinez της CEAS Investments. "Σε αντίθεση με οτιδήποτε άλλο στην αγορά, η λύση AI τους δίνει στοχευμένες συστάσεις, ενώ λαμβάνει υπόψιν και ποσοτικοποιεί τον αντίκτυπο της διακαναλικής αναγνωρισιμότητας μέσω του φαινόμενου halo".

Το AI ανεβαίνει και οι οργανικές αναζητήσεις… πέφτουν
Η Gartner προβλέπει πτώση 25% στον όγκο αναζητήσεων έως το 2026 και άνοδο του AI

Οι συνιδρυτές Michael True και Cody Greco ξεκίνησαν την Prescient AI τον Φεβρουάριο του 2023. "Στις 29 Σεπτεμβρίου 2023, εγκαινιάσαμε το δεύτερο μοντέλο AI, δείχνοντας στους εμπόρους πώς ακριβώς να ξοδέψουν τα δολάρια των μέσων ενημέρωσης", δήλωσε ο CEO True σε συνέντευξή του στο Refresh Miami.

Τώρα, η εταιρεία διαθέτει στο portfolio της κάποιες από τις πιο γνωστές μάρκες, όπως το brand μόδας Good American της Khloe Kardashian, τον έμπορο στρωμάτων Eight Sleep από το Μαϊάμι και την εταιρεία λιανικής πώλησης πολυτελών ενδυμάτων σαλονιού Cozy Earth.

Ρομποτική χείρα βοηθείας

Οι μελέτες περιπτώσεων μιλούν από μόνες τους. Για παράδειγμα, η χρήση της Prescient AI από την online μάρκα μαγειρικών σκευών HexClad είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση του ROAS (απόδοση της διαφημιστικής δαπάνης) κατά 30% και την αύξηση των εσόδων κατά 85% ενώ βοήθησε την Good American να επιτύχει αύξηση 32% στο ROAS, αύξηση 35% στην επισκεψιμότητα και αύξηση 58% στα έσοδα από paid μέσα.

Ο True είπε τα κεφάλαια θα αξιοποιηθούν αυτά τα κεφάλαια για να επεκταθεί η ομάδα της εταιρείας από 12 σε 30 άτομα με προσλήψεις σε ένα ευρύ φάσμα ρόλων, όπως marketing, επιτυχία πελατών, data engineering και data science.

Εν μέρει, η επιτυχία της startup αυτής εταιρείας οφείλεται στη μοναδικότητα της πλατφόρμας, λέει ο True. Για παράδειγμα, το onboarding διαρκεί μόνο περίπου 15 λεπτά, ενώ τα αρχικά σύνολα δεδομένων είναι έτοιμα για ανάλυση μέσα σε 36 ώρες.

Επιπλέον, η Prescient AI ασχολείται με το R&D εδώ και τέσσερα χρόνια, επιτρέποντας στην πλατφόρμα της να παρέχει πιο αξιόπιστες και ακριβείς πληροφορίες από τους ανταγωνιστές της, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς, λόγω της πρόσφατης εξάπλωσης των εργαλείων AI. Παρόλα αυτά, ο True δήλωσε ότι η πρόσφατη έκρηξη του ΑΙ έχει επίσης βοηθήσει την εταιρεία καθώς "έχει δημιουργήσει την επίγνωση ότι τα brand χρειάζονται μια στρατηγική τεχνητής νοημοσύνης".

Το Sora πάει το GenAI σε άλλο επίπεδο με νέα βίντεο
Ακόμη περισσότερο εντείνουν την αναμονή τα νέα βίντεο που κυκλοφόρησε το Sora και τώρα περιμένουμε να δούμε περισσότερα.

Βρισκόμαστε στη διασταύρωση μιας από τις πιο μνημειώδεις αλλαγές στην ιδιωτικότητα δεδομένων, η οποία επηρεάζει τη μέτρηση των μέσων ενημέρωσης, και της έκρηξης του AI. Και τα δύο αυτά επηρεάζουν κάθε εταιρεία στον κόσμο που διαφημίζεται στο διαδίκτυο. Όλες υποφέρουν από το ίδιο πρόβλημα της ιδιωτικότητας των δεδομένων και της μέτρησης, και όλες θα αναζητήσουν ένα μοντέλο AI. Είμαστε τόσο τέλεια τοποθετημένοι ώστε να γίνουμε ένας από τους ηγέτες σε αυτόν τον χώρο, ανεξάρτητα από τον κλάδο.