Πέρυσι, το Shein, ένας από τους fast-fashion κολοσσούς, έφτασε τα 7,68 δισεκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, σημειώνοντας άνοδο 68% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. 

Όπως μας πληροφορεί το eCommerce News Europe, η πλατφόρμα μόδας με βάση την Ασία έχει κερδίσει γρήγορα δημοτικότητα στην Ευρώπη. Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, η εταιρεία μπήκε στη λίστα με τα 10 πιο δημοφιλή online καταστήματα στην Ελβετία.

Η οικονομική κατάσταση της εταιρείας για το 2023 δείχνει ότι τα κέρδη της μετά από φόρους σχεδόν διπλασιάστηκαν, φτάνοντας τα 99,5 εκατ. ευρώ από 45,8 εκατ. ευρώ το 2022. Τα μικτά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν επίσης από 172 εκατ. ευρώ σε 314 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο.

Το 2023, η εταιρεία αποτιμήθηκε στο εντυπωσιακό ποσό των 66 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μετά από έναν γύρο χρηματοδότησης που υπογράμμισε τις δυνατότητες ανάπτυξής της. Αυτή η οικονομική ευρωστία έχει τροφοδοτήσει εικασίες για ένα επερχόμενο  IPO στο Λονδίνο, με τις τελευταίες οικονομικές αποκαλύψεις της εταιρείας να ανοίγουν πιθανώς το δρόμο.

Shein: Πωλήσεις 2 δισ. δολαρίων στο Ηνωμένο Βασίλειο
Οι πωλήσεις του Shein το 2023 έφτασαν τα 2 δισεκατομμύρια δολάρια στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Παρά την επιτυχία της, η ανάπτυξη της Shein αναμένεται να επιβραδυνθεί. Η εταιρεία περνάει «δια πυρός και σιδήρου», με δημοσιεύματα να κάνουν λόγο για πεσμένους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη. Ακόμη, οι περιβαλλοντικές ανησυχίες και ο ρυθμιστικός έλεγχος αυξάνονται και νωρίτερα αυτό το έτος, με ελέγχους από τις ομοσπονδιακές ρυθμιστικές αρχές των ΗΠΑ για πώληση επικίνδυνων προϊόντων. Η Ευρωπαϊκή Ένωση αμφισβήτησε την εταιρεία και την πλατφόρμα Temu σχετικά με τις δραστηριότητές τους για τους ευρωπαίους καταναλωτές. Ενώ η ΕΕ έχει ξεκινήσει από τότε επίσημη έρευνα για τον Temu, παραμένει ασαφές εάν η εταιρεία θα αντιμετωπίσει παρόμοιο έλεγχο.

Η απόδοση της Shein αποκαλύπτει την αυξανόμενη ζήτηση για fast-fashion λύσεις στην Ευρώπη, παρά τις πιέσεις και τους ελέγχους που δέχεται η εταιρεία. Οι πρακτικές ανάπτυξης της εταιρεία μπορούν να εμπνεύσουν τους επαγγελματίες του χώρου, υπενθυμίζοντας πάντα τη σημαντικότητα της τήρησης των παγκόσμιων και ευρωπαϊκών κανονισμών.

Shein: Πώς κατάφερε η κινεζική θύελλα να κυριαρχήσει στο παγκόσμιο eCommerce;
Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει την κυριαρχία του Shein στο παγκόσμιο eCommerce. Με ποιές τακτικές όμως το κατάφερε αυτό;