Με ανανεωμένη διάθεση μπαίνει στην άνοιξη με νέα χαρακτηριστικά YouTube Shopping που θα βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών αναφέρει η ίδια η πλατφόρμα.

Από στατιστικά της ίδιας της πλατφόρμας, το 2023 οι άνθρωποι φαίνεται ότι παρακολούθησαν πάνω από 30 δισ. ώρες βίντεο που σχετίζονται με αγορές στην πλατφόρμα και ο χρόνος παρακολούθησης των βίντεο που βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν αγορές αυξήθηκε κατά 25%!

Γνωρίστε τα Shopping Collections

Τα YouTube Shopping Collections είναι ένας νέος τρόπος ώστε οι δημιουργοί να συλλέγουν και να επιμελούνται προϊόντα από τα αγαπημένα τους brand ή ακόμα και τα δικά τους μέσα σε μια συλλογή της επιλογής τους! Μπορούν να επιλέξουν προϊόντα από οποιοδήποτε θέμα, από το τρέχον καθημερινό μακιγιάζ μέχρι την απόλυτη trendy γκαρνταρόμπα.

Αυτές οι συλλογές θα εμφανίζονται στις λίστες προϊόντων ενός δημιουργού, στην καρτέλα Store και στην περιγραφή του βίντεο. Θα υπάρχει η δυνατότητα να μπορούν να δημιουργηθούν Collections μέσα από την εφαρμογή Studio στις κινητές τους συσκευές και σύντομα η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη και για desktop.

Οθόνες κινητών με τις νέες λειτουργίες YouTube Shopping
Source: Youtube

Affiliate Hub: Aποκλειστικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες

To επόμενο από τα YouTube Shopping εργαλεία είναι το Affiliate Hub που θα διευκολύνει τους δημιουργούς να εντοπίζουν πληροφορίες για να αρχίσουν να δομούν τα επόμενα shoppable video τους.

Η νέα πλατφόρμα θα βοηθάει τους δημιουργούς να βρίσκουν πληροφορίες σχετικά με συνεργασίες αγορών, ανταγωνιστικά ποσοστά προμηθειών και κωδικούς προσφοράς. Θα μπορούν επιπλέον να ζητούν δείγματα από τοπ brands ώστε να γίνετε η δημιουργία ακόμη πιο εύκολη και δυναμική.

Tag προϊόντων σε πολλαπλά βίντεο ταυτόχρονα

Η δυνατότητα αυτή εγκαινιάστηκε πέρυσι και επιτρέπει στους δημιουργούς να κάνουν tag προϊόντα στα βιντεό τους εφόσον τα έχουν αναφέρει στην περιγραφή. τώρα αυτή η YouTube shopping λειτουργία επεκτείνετε ακόμη περισσότερο ώστε να μπορούν οι δημιουργοί να επισημάνουν τα δικά τους προϊόντα και εμπορεύματα σε όλη την υπάρχουσα βιβλιοθήκη των βίντεο.

Έτσι, θα μπορούν να έχουν περισσότερα έσοδα ακόμη και από παλαιότερο περιεχόμενο βίντεο και να διατηρούν μια υψηλή επισκεψιμότηταΑυτό μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να κερδίσουν περισσότερα έσοδα από παλαιότερο περιεχόμενο που εξακολουθεί να έχει υψηλή επισκεψιμότητα.

Το AI σταματά την απάτη στις επιστροφές online αγορών
Πώς μπορεί να συμβάλει το AI στην εξάλειψη απάτης που αφορά επιστροφές online αγορών.

Σπάζοντα το φράγμα του Fourthwall

H τελευταία από τις προσθήκες είναι το Fourthwall. Η εφαρμογή αυτή είναι ένας κατασκευαστής ιστοελίδων που βοηθά τους δημιουργούς να δημιουργούν καταστήματα και διευκολύνει τους χρήστες με τη δημιουργί και διαχείριση του περιεχομένου τους απευθείας στο YouTube Studio. Το YouTube προσφέρει ήδη ενσωματώσεις με το Shopify, το Spreadshop και το Spring.

Video eCommerce, ο ανερχόμενος σταρ!

Με τις νέες αυτές λειτουργίες του YouTube Shopping το ταξίδι και η εμπειρία του πελάτη μέσα από θέαση βίντεο γίνεται ακόμη πιο ισχυρή και απρόσκοπτη σε μια περίοδο που και η Google συνεχίζει τα βήματα της με νέα eCommerce εργαλεία. Είναι γεγονός ότι τα βίντεο είναι ένα τύπος περιεχομένου που καταναλώνεται ευρέως, κάτι που είναι εμφανές και από τις προσπάθειες δημιουργίας εργαλείων για Shoppable TV από την και μέσα από τις νέες λειτουργίες το YouTube έχει σκοπό να ξεχωρίσει και να υποστηρίξει τις προσπάθειες ανεξάρτητων δημιουργών χωρίς όμως ταυτόχρονα να διακόπτει τον τρόπο με τον οποίο το κοινό απολαμβάνει τα βίντεο.