Δυναμικά επανέρχεται η Google στο παιχνίδι των online αγορών με νέα λειτουργία, μας πληροφορεί το The Verge. Το νέο AI εργαλείο Google έχει στόχο να διευκολύνει τους χρήστες να βρίσκουν εξατομικευμένα αποτελέσματα γύρω από αγορές ένδυσης.
Πες ναι ή όχι στο στυλ που θες!
Η νέα αυτή λειτουργία θα επιτρέπει στους χρήστες να βαθμολογούν διαφορετικά προϊόντα προκειμένου να λαμβάνουν συστάσεις στυλ κατά τις αγορές ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ. Η ενημέρωση αυτή έρχεται μέσα στο ανταγωνιστικό πλαίσιο της περιόδου όπου εταιρείες όπως οι Amazon και Walmart έχουν κυκλοφορήσει λειτουργίες με AI που ανταγωνίζονται τις δυνατότητες αγορών της Google.

Σε μια λογική που θυμίζει το matching του Tinder, όταν θα κάνετε κάποια αναζήτηση για ένα προϊόν ενδιαφέροντος όπως π.χ. "καλοκαιρινά φορέματα" θα εμφανίζεται μια νέα ενότητα με την ένδειξη "Style Recommendations" όπου θα μπορείτε να αξιολογείτε τις επιλογές που εμφανίζονται με swipe δεξιά για ό,τι σας αρέσει και αριστερά για ό,τι δεν σας αρέσει. Όταν δεν είστε σίγουροι για ένα προϊόν, το νέο AI εργαλείο Google σας επιτρέπει να το παραλείψετε με την ένδειξη "Skip". Αφού ολοκληρώσετε μια σειρά από επιλογές προϊόντων, η Google θα εμφανίσει εξατομικευμένα αποτελέσματα για να τα αξιολογήσετε.
Στην περίπτωση που δεν έχετε βρει κάτι να ταιριάζει στις ανάγκες σας, η Google θα σας δίνει τη δυνατότητα να αξιολογείτε περισσότερες επιλογές και να βλέπετε περισσότερα αποτελέσματα. Η Google θα "συγκρατεί" τις προτιμήσεις σας στη μνήμη και έτσι αν κάνετε παρόμοιες αναζητήσεις στο μέλλον θα σας δίνει προτέσεις με βάση τις αναζητήσεις στο παρελθόν.

Σε περίπτωση που κάνετε λάθος αξιολόγηση σε κάποιο προϊόν, μπορείτε να διαχειριστείτε τις προτιμήσεις σας πατώντας το μενού με τις τρεις τελείες δίπλα σε ένα αποτέλεσμα και να μεταβείτε στις επιλογές εξατομίκευσης στον πίνακα "About this result". Η νέα λειτουργία επεκτείνεται σε όλους τους αγοραστές των ΗΠΑ που χρησιμοποιούν προγράμματα περιήγησης για κινητά και την εφαρμογή Google. Προς το παρόν δεν υπάρχει ενημέρωση για το πότε θα επεκταθεί το νέο AI εργαλείο Google σε περισσότερες χώρες.

Η εταιρεία λέει ότι οι άνθρωποι ψωνίζουν στο Google περισσότερες από ένα δισεκατομμύριο φορές την ημέρα και βλέπουν περισσότερα από 45 δισεκατομμύρια προϊόντα στα αποτελέσματά τους. Αποκάλυψε επίσης ότι ενημερώνει περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια καταχωρίσεις κάθε ώρα με τις πιο πρόσφατες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, τη διαθεσιμότητα σε απόθεμα και τις λεπτομέρειες αποστολής.
Αυτό το νέο AI εργαλείο Google έρχεται ύστερα από ανακοινώσεις που έβαλαν φρένο στην κυκλοφορία του Gemini λόγω των αποτελεσμάτων που παρήγαγε αλλά και την ανακοίνωση της συνεργασίας με την Puma για custom και βέλτιστη εμπειρία αγορών.