Η τιμολόγηση στο Shopify store σας παίζει μεγάλο ρόλο στην προσέλκυση πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Δεν αφορά μόνο τους αριθμούς - έχει να κάνει με το να κατανοήσετε πώς σκέφτεται το κοινό σας.
Η σωστή στρατηγική τιμολόγησης είναι σημαντική, όχι μόνο στο λανσάρισμα και στην κατασκευή του Shopify store σας, αλλά και καθόλη την πορεία του, γιατί μπορεί να επηρεάσει τις αποφάσεις των αγοραστών και να αυξήσει τα κέρδη. Για να ορίσετε την τέλεια τιμή, ως ιδιοκτήτες eshop πρέπει να γνωρίζετε την αγορά, να κατανοείτε τη συμπεριφορά των πελατών και να εφαρμόζετε έξυπνες τακτικές τιμολόγησης που ενθαρρύνουν τις αγορές.
Πώς να ορίσετε τις ιδανικές τιμές στο Shopify Store σας
Χρησιμοποιήστε Charm Pricing
Το Charm Pricing είναι η στρατηγική που αφορά τιμές που τελειώνουν σε 0,99 ή ,95, για να δημιουργείται η αντίληψη του φθηνότερου. Για παράδειγμα, τα 9,99 ευρώ είναι λιγότερο ακριβά από τα 10,00 ευρώ. Αυτή η απλή στρατηγική κάνει τους πελάτες να πιστεύουν ότι πραγματοποιούν την τέλεια συμφωνία. Χρησιμοποιώντας το Charm Pricing, η τιμολόγηση στο Shopify store σας γίνεται πιο ελκυστική και αυξάνει τις πιθανότητες για περισσότερες πωλήσεις και υψηλότερα κέρδη.
Χρησιμοποιήστε Tiered Pricing
Προσφέρετε προϊόντα σε διαφορετικές τιμές για να κάνετε τη μεσαία επιλογή να φαίνεται πιο ελκυστική. Για παράδειγμα, πουλήστε μια basic, standard και premium έκδοση ενός προϊόντος. Οι πελάτες συχνά επιλέγουν την standard επιλογή καθώς θεωρείται ως επιλογή «μεσαίου επιπέδου». Αυτή η τακτική ενθαρρύνει τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα από όσα θα έκαναν για τη basic επιλογή.
Παρέχετε τις εκπτώσεις με σαφήνεια
Όταν εμφανίζετε τόσο τις παλιές όσο και τις νέες τιμές στο eshop σας, είναι πιο εύκολο για τους πελάτες να εντοπίσουν την προσφορά. Για παράδειγμα, η επιλογή «Από 50 ευρώ, 30 ευρώ» δημιουργεί μια αίσθηση επείγοντος. Οι καταναλωτές νιώθουν ότι ανταμείβονται όταν βλέπουν πτώση της τιμής. Η επισήμανση των εκπτώσεων ενθαρρύνει τους αγοραστές να κάνουν γρήγορες αγορές πριν εξαφανιστεί η προσφορά.
Εφαρμόστε το Anchoring Effect
Τοποθετήστε ένα προϊόν με υψηλή τιμή δίπλα σε ένα φθηνότερο για να κάνετε τη φθηνότερη επιλογή να μοιάζει πολύ καλή. Εάν ένα αντικείμενο των 100 ευρώ βρίσκεται δίπλα σε ένα αντικείμενο των 50, οι άνθρωποι βλέπουν την επιλογή των 50 ευρώ ως ευκαιρία. Αυτή η τεχνική καθοδηγεί τους πελάτες προς το φθηνότερο προϊόν, αυξάνοντας την πιθανότητα αγοράς.
Περιορίστε τις επιλογές τιμολόγησης
Οι πάρα πολλές επιλογές μπερδεύουν τους πελάτες, οδηγώντας τους να εγκαταλείψουν το eshop σας χωρίς να αγοράσουν. Προσφέρετε μερικές σαφείς επιλογές τιμολόγησης για να λαμβάνετε ευκολότερες αποφάσεις. Οι πελάτες νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και αισθάνονται λιγότερο κουρασμένοι, γεγονός που τους κάνει πιο πρόθυμους να αγοράσουν. Η απλή τιμολόγηση στο Shopify store σας διατηρεί τους αγοραστές συγκεντρωμένους και αυξάνει τα conversion.
Πόσο κοστίζει το Shopify; Η απάντηση βρίσκεται ΕΔΩ!
Προσφέρετε Δωρεάν αποστολή
Οι καταναλωτές αγαπούν τη δωρεάν αποστολή, ακόμα κι αν το κόστος αποστολής περιλαμβάνεται στην τιμή του προϊόντος. Εφαρμόστε το ως «Δωρεάν αποστολή» για να αυξήσετε την απήχησή του. Οι κρυφές χρεώσεις, όπως τα αιφνιδιαστικά έξοδα αποστολής, συχνά αναγκάζουν τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν τα καρότσια τους. Η δωρεάν αποστολή καταργεί αυτό το εμπόδιο, ενθαρρύνοντας περισσότερους ανθρώπους να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Χρησιμοποιήστε Time-Sensitive Προσφορές
Οι προσφορές περιορισμένου χρόνου δημιουργούν επείγουσα διάθεση. Μηνύματα όπως «Μόνο σήμερα» ή «Τελειώνει σε 24 ώρες» ωθούν τους αγοραστές να ενεργούν γρήγορα. Οι πελάτες δεν θέλουν να το χάσουν, επομένως είναι πιο πιθανό να κάνουν μια αγορά. Αυτή η τακτική τιμολόγησης αυξάνει τις πωλήσεις, καθώς ενθαρρύνουν τις γρήγορες αποφάσεις μέσω του marketing.
Επισημάνετε τα Best-Seller
Επισημάνετε δημοφιλή προϊόντα ως «Best-Seller» για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και να επηρεάσετε τις αγοραστικές αποφάσεις. Οι άνθρωποι εμπιστεύονται αυτό που αγοράζουν οι άλλοι. Όταν βλέπουν την ένδειξη «Best-Seller» σε ένα προϊόν, είναι πιο εύκολο να το επιλέξουν. Αυτή η απλή μέθοδος που αφορά την τιμολόγηση στο Shopify store, καθοδηγεί τους πελάτες σας να αγοράζουν με μεγαλύτερη σιγουριά, ενισχύοντας τις πωλήσεις σας.
Εξατομικεύστε τις τιμές για πιστούς πελάτες
Προσφέρετε ειδικές προσφορές ή εκπτώσεις σε πιστούς πελάτες. Όταν οι άνθρωποι νιώθουν ότι τους εκτιμούν, είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ξανά. Στείλτε αποκλειστικές προσφορές σε πελάτες που επιστρέφουν για να συνεχίσουν να αγοράζουν. Η εξατομικευμένη τιμολόγηση στο Shopify store, δημιουργεί αφοσίωση και αυξάνει τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Αποφύγετε την υπερτιμολόγηση προϊόντων
Οι πελάτες συγκρίνουν τις τιμές πριν αγοράσουν. Εάν οι τιμές σας είναι πολύ υψηλές, θα ψωνίσουν αλλού. Ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας για να βεβαιωθείτε ότι οι τιμές σας παραμένουν ανταγωνιστικές. Η δίκαιη τιμολόγηση στο Shopify store χτίζει εμπιστοσύνη και ενθαρρύνει τους ανθρώπους να επιλέξουν το eshop σας. Το να παραμείνετε ανταγωνιστικοί βοηθά στην προσέλκυση και διατήρηση περισσότερων πελατών.
Κάντε την τιμολόγηση στο Shopify store να λειτουργεί για εσάς
Η τιμολόγηση στο Shopify store σας δεν έχει να κάνει μόνο με τους αριθμούς, αλλά κυρίως με την ψυχολογία των καταναλωτών. Όταν κατανοήσετε πώς σκέφτονται οι πελάτες, μπορείτε να ορίσετε τιμές που μοιάζουν ιδανικές για εκείνους και κατ επέκταση ενισχύουν τις πωλήσεις σας. Εφαρμόστε αυτές τις απλές στρατηγικές που ενθαρρύνουν τις γρήγορες αγορές για να αυξήσετε την επιτυχία του online store σας και να παρακολουθήσετε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται!