SMS στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας: Τα 13 Shopify brands που ξεχώρισαν
Καθώς βρισκόμαστε μια ανάσα πριν τη μεγάλη Women's Day, τα brands έχουν ήδη «σκαρφιστεί» τις digital campaigns τους, που σίγουρα περιλαμβάνουν και την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας, ώστε να επιτύχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη αμεσότητα στην επικοινωνία με το κοινό τους.
Η Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας αποτελεί εξαιρετική αφορμή για τα Shopify eshop ώστε να συνδεθούν με το κοινό τους, προσφέροντας μια μοναδική ευκαιρία να προσελκύσουν πελάτες μέσω targeted (στοχευμένων), δημιουργικών καμπανιών.
Έτσι, τα brands, σε παγκόσμιο επίπεδο, αναζητούν τρόπους για να τιμήσουν αυτήν την ημέρα, με στόχο όχι μόνο να πουλήσουν αλλά και να συνδεθούν, να ενδυναμώσουν και να γιορτάσουν την ουσία της γυναικείας ζωής. Ανάμεσα στο πλήθος των στρατηγικών marketing, η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας αναδεικνύεται ως ένα ισχυρό εργαλείο, που προσφέρει άμεσο και προσωπικό engagement με το κοινό.
Στον τομέα του Shopify και του eCommerce, αυτή η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας αποδεικνύεται πολύτιμη. Σήμερα θα εξερευνήσουμε 13 Shopify brands που έχουν χρησιμοποιήσει με επιτυχία στο παρελθόν το sms marketing για να γιορτάσουν την Ημέρα της Γυναίκας, προσφέροντας πληροφορίες και έμπνευση για τις καμπάνιες σας!
🌻Εμπνευσμένη και δημιουργική sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας: Τα 13 Shopify brands
FLOW Essentials
Το FLOW Essentials επέδειξε τη δύναμη του engagement, προσφέροντας έγκαιρη πρόσβαση στις εκπτώσεις για την Ημέρα της Γυναίκας, καθώς η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας που ακολούθησε βασίστηκε στον χρόνο και την αμεσότητα, τραβώντας την προσοχή των εν δυνάμει αγοραστών.
«{SiteName}: Happy International Women's Day! To celebrate women everywhere, early access to our Spring sitewide sale starts NOW! ❤️ Use code {DiscountCode} at checkout for 15% off your purchase → {DiscountCodeUrl}»
Ο χρόνος είναι κρίσιμος. Το early access μπορεί να τραβήξει περισσότερη προσοχή και να επεκτείνει τη βιτρίνα αγορών για το κοινό σας.
Eleven10Leather and Designs: Personal Touch
Αυτό το brand ξεχωρίζει δημιουργώντας αξεσουάρ που έχουν προσωπική και μοναδική αίσθηση. Η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας που ακολούθησε καλωσορίζει τους πελάτες ονομαστικά, προσθέτοντας μια personalized πινελιά που εμβαθύνει τη σύνδεση της εταιρείας.
«Hey there, gorgeous! It's International Women's Day and we are celebrating YOU! Today and tomorrow, take 25% off your earring order with code: {DiscountCode}. Visit {DiscountCodeUrl}»
Το personalization ενισχύει έναν ισχυρότερο δεσμό μεταξύ του brand και του πελάτη, κάνοντάς τους να νιώθουν αξία και μοναδικοί. Όταν ένα μήνυμα τους απευθύνεται ονομαστικά ή προσαρμόζει το περιεχόμενο με βάση τις προτιμήσεις τους, σηματοδοτεί ότι η επωνυμία αναγνωρίζει και σέβεται τη μοναδικότητά τους, καλλιεργώντας μια αίσθηση σημασίας και συνάφειας.
Teddy Blake: The Luxury Affair
Η εταιρεία Teddy Blake σαγηνεύει με τις πολυτελείς ιταλικές δερμάτινες τσάντες του, τονίζοντας ότι η πολυτέλεια μπορεί όντως να είναι προσιτή. Η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop που ακολούθησε, είναι απόδειξη γι' αυτό, προσφέροντας αποκλειστικές εκπτώσεις με ένα μήνυμα ευχάριστο και συνοπτικό.
«{SiteName} wishes you a happy Women's Day! Celebrate with up to 70% off here: {DiscountCodeUrl}»
Η απλότητα σε συνδυασμό με ένα ξεκάθαρο call to action και τη γενναιόδωρη έκπτωση μπορεί να ενισχύσει σημαντικά το engagement και τα conversions.
Ένα χαρούμενο, συνοπτικό και άμεσο μήνυμα sms είναι επιτυχημένο λόγω του χαρακτήρα του που τραβάει την προσοχή, της θετικής συσχέτισης με την εορταστική περίσταση, της αμεσότητας στη μετάδοση προσφορών και της ευκολίας κατανόησης. Μέσω των Shopify apps για Ημέρα της Γυναίκας μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα ώστε να ενδυναμώσετε το eshop σας.
Calmoptics
Η Calmoptics δημιούργησε μια καμπάνια δύο βημάτων που προσφέρει έκπτωση πριν την Ημέρα της Γυναίκας ακολουθούμενη από μια προτροπή last-chance, κρατώντας ουσιαστικά τους πελάτες engaged.
Pre-women's Day campaign: «{SiteName}: Make the special women in your life (including you!) smile with 16% OFF! Code: {DiscountCode}. Link:{DiscountCodeUrl}»
Last chance campaign: «{SiteName}: 27 coupons left... time to treat yourself! Buy 2 kids pairs, get 1 adult FREE! Code: {DiscountCode}. Link: {DiscountCodeUrl}»
Ο προγραμματισμός τόσο μιας καμπάνιας πριν από την Ημέρα της Γυναίκας όσο και μιας sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας last-chance μεγιστοποιεί την επιτυχία και οδηγεί σε περισσότερα conversion, αξιοποιώντας στρατηγικά δύο κρίσιμες πτυχές της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Μια εκστρατεία πριν από την Ημέρα της Γυναίκας δημιουργεί προσμονή, αιχμαλωτίζοντας τους πρώτους πελάτες και δημιουργώντας ευαισθητοποίηση. Η καμπάνια last-chance δημιουργεί επείγουσα ανάγκη, ωθώντας τους διστακτικούς πελάτες να λάβουν άμεσα μέτρα προτού χάσουν την ευκαιρία. Αυτή η διπλή προσέγγιση εξασφαλίζει ευρύτερο engagement, εκτεταμένη ορατότητα καμπάνιας και αυξημένες ευκαιρίες για conversion.
The Rose Gold Flamingo
Συνδυάζοντας τις εκπτώσεις για την Ημέρα της Γυναίκας με μια φιλανθρωπική πρωτοβουλία, το The Rose Gold Flamingo όχι μόνο έδωσε κίνητρα για αγορές, αλλά και ταύτισε τη μάρκα με έναν ευγενή σκοπό, ενισχύοντας την εικόνα της εταιρείας.
«{SiteName}: We’re celebrating International Women’s Day with {DiscountValue} off sitewide! Use code {DiscountCode} today thru Monday 3/8! ✨ We will be donating 10% of all profits to a wonderful non-profit called Futures Without Violence. Shop Now: {DiscountCodeUrl}»
Ο συνδυασμός προωθήσεων με φιλανθρωπικό έργο εμπλουτίζει την αξία του brand σας και την προσέλκυση των πελατών, καθώς τονίζει τη δέσμευση μιας μάρκας σε σημαντικές πρωτοβουλίες, ενισχύοντας μια θετική της εικόνα. Αυτή η sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop, με διπλή προσέγγιση, όχι μόνο προσελκύει πελάτες μέσω του κινήτρου μιας έκπτωσης, αλλά συνδέει επίσης τη μάρκα με την κοινωνική ευθύνη. Απευθύνεται σε κοινωνικά συνειδητοποιημένους καταναλωτές, ενισχύοντας τη φήμη της.
Earth Fed Muscle
Επιλέγοντας free shipping ως προσφορά που επικοινωνήθηκε με sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας, η Earth Fed Muscle δείχνει ότι μερικές φορές, η επίλυση ενός κοινού προβληματισμού(κόστος αποστολής) μπορεί να είναι τόσο αποτελεσματική όσο μια έκπτωση.
Announcement: «{SiteName}: Happy International Women's Day! Get {DiscountValue} on all orders today and tomorrow using the code {DiscountCode}. Tap the link to save: {DiscountCodeUrl} Deal ends March 9th at midnight. Don't forget your free gifts in the cart!»
Last chance: «{SiteName}: LAST CALL for free shipping! This year, we celebrated International Women's Day with Free Shipping on all orders. Use the code {DiscountCode} or tap the link to order by midnight and save: {DiscountCodeUrl}»
Η προσφορά του free shipping είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δοθούν κίνητρα στους αγοραστές να αγοράσουν για την Ημέρα της Γυναίκας, επειδή αντιμετωπίζει μια κοινή ανησυχία των καταναλωτών - το πρόσθετο κόστος. Το free shipping χρησιμεύει ως επιτακτικό όφελος, εξαλείφοντας ένα πιθανό εμπόδιο που θα μπορούσε να αποβεί conversion killer. Αυτό το κίνητρο όχι μόνο προσθέτει αξία στην εμπειρία αγορών του πελάτη, αλλά δημιουργεί επίσης μια αίσθηση εξοικονόμησης, καθιστώντας την προσφορά πιο ελκυστική και ενθαρρύνοντας περισσότερα conversion.
EDEN LUXE Bridal
Συνδέοντας το προϊόν τους (τις τιάρες) με το θέμα της ενδυνάμωσης και του εορτασμού της Ημέρα της Γυναίκας, το EDEN LUXE Bridal δημιούργησε μια sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop, με ένα συναρπαστικό μήνυμα που αντηχεί στην περίσταση.
«Hi {FirstName}! {SiteName}: This International Women’s Day "Crown" yourself and the other special women in your life with a thoughtful gift. We LOVE how confident, empowered and fabulous we feel when adorned with a tiara - that's what this day is about! While you are at it, take advantage of our site-wide sale: {DiscountCodeUrl}»
Το customάρισμα του μηνύματος του προϊόντος μπορεί να ενισχύσει τη συνάφεια και την ελκυστικότητα σε μια sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας.
Η προσαρμογή του περιεχομένου σας με το θέμα της ημέρας δείχνει στοχαστικότητα, συνάφεια και γνήσια σύνδεση με τη γιορτή. Ενισχύει το engagement των πελατών, συντονίζοντας τα συναισθήματα και τις αξίες που σχετίζονται με την περίσταση, κάνοντας την καμπάνια σας πιο εντυπωσιακή και αξέχαστη για τους παραλήπτες.
S’Attraction
Το S’Attraction χρησιμοποίησε το FOMO κατά την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας, δημιουργώντας επείγουσα ανάγκη γύρω από τις εκπτώσεις, ενθαρρύνοντας την άμεση δράση.
Σε ένα πλαίσιο marketing, η δημιουργία μιας αίσθησης FOMO είναι μια στρατηγική που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να αναλάβουν άμεση δράση ή να κάνουν μια αγορά επισημαίνοντας προσφορές limited edition, αποκλειστικές προσφορές ή εκδηλώσεις που μεταδίδουν μια αίσθηση αποκλειστικότητας και επείγουσας ανάγκης.
Announcement: «{SiteName}: Today is International Women's Day! Make this day even more special for you or the fabulous ladies around you with our sweet SALE. Save {DiscountValue} storewide with code {DiscountCode}. The sale lasts until March 10th, so hurry! Shop here: {DiscountCodeUrl} ✨»
Reminder: «{SiteName}: Our International Women's Day Sale ends tonight! You still have a few hours to SAVE {DiscountValue}. Use code {DiscountCode} here: {DiscountCodeUrl}»
UNBOWED
Το UNBOWED δημιούργησε μια αίσθηση αποκλειστικότητας με την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας και μια flash πώληση μόνο για VIP, κάνοντας τους πελάτες να νιώθουν ξεχωριστοί και σημαντικοί.
«{SiteName}: {FirstName}, in celebration of International Women’s Day, we are honoring all the women in our pack with a STACK FLASH SALE! TWO stacks to choose from, but hurry... the sale ends in THREE HOURS! ⏳ This is only offered to our VIP Wolf Pack and can only be accessed by clicking here: ⬇️ {SiteUrl}»
Η προσφορά πακέτων μόνο για VIP ενισχύει την αποκλειστικότητα, κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται μέρος μιας επιλεγμένης ομάδας.
Αυτή η αίσθηση αποκλειστικότητας ενθαρρύνει επίσης την επαναλαμβανόμενη επιχειρηματική δραστηριότητα από πελάτες που εκτιμούν τα μοναδικά προνόμια που τους προσφέρονται.
JuvaBun
Το JuvaBun τόνισε ότι η εκτίμηση για τις γυναίκες δεν περιορίζεται σε μια μέρα, προωθώντας μια sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop με καμπάνιες που τιμούν τις γυναίκες σε διάφορες εποχές του χρόνου.
Announcement: «{SiteName}: Women are AMAZING! SAVE {DiscountValue} in the store today in our National Women's Day Sale using code {DiscountCode} here:{DiscountCodeUrl}»
Reminder: «{SiteName}: Only 15 hrs to SAVE {DiscountValue} in our National Women's Day Sale! Ends 23:59 PDT. Use {DiscountCode} for a BIG discount: {DiscountCodeUrl}».
Το βασικό στοιχείο από την καμπάνια του JuvaBun είναι ότι δεν ήταν αποκλειστική για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Στάλθηκε στρατηγικά για την Εθνική Ημέρα Γυναικείας Επιχειρηματικότητας τον Σεπτέμβριο. Αυτό καταδεικνύει την ευαισθητοποίηση της μάρκας σε διάφορες περιστάσεις για να γιορτάσει και να εκτιμήσει τις γυναίκες. Υπογραμμίζει τη σημασία της αξιοποίησης πολλαπλών ευκαιριών καθ' όλη τη διάρκεια του έτους για να συνδεθείτε και να δείξετε ευγνωμοσύνη προς τις επιτυχημένες γυναίκες. Αποτέλεσε μια πρωτότυπη και δυναμική Women's Day marketing ιδέα για πωλησιακό all season - boostάρισμα.
Family Box Co
Στοχεύοντας συγκεκριμένα τμήματα πελατών με personalized μηνύματα, η Family Box Co επιτυγχάνει υψηλότερα ποσοστά conversion, με χαμηλότερο κόστος.
«{SiteName}: Give the special women in your life a thoughtful gift, {FirstName}. Make them feel confident, empowered and fabulous - all that this day is about! Plus save {DiscountValue} off your gift when you use the code {DiscountCode} for orders $70.00 and above.{DiscountCodeUrl}».
Προσαρμόζοντας τα κίνητρα με βάση τις ατομικές προτιμήσεις ή συμπεριφορές, ενισχύετε τη συνάφεια των προωθήσεών σας και την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας. Επιπλέον, η προσθήκη ειδικών κινήτρων για πελάτες που πληρούν συγκεκριμένα όρια αγοράς αποδεικνύεται αποτελεσματική στην ενίσχυση των πωλήσεων και στην αύξηση της Μέσης Αξίας Παραγγελίας (AOV).
Haute Punk Boutique
Αξιοποιώντας την Ημέρα της Γυναίκας για να ανακοινώσει την επιστροφή ενός αγαπημένου προϊόντος των θαυμαστών, η Haute Punk Boutique συνδύασε έξυπνα την προώθηση προϊόντων με τον εορτασμό εκδηλώσεων.
«{SiteName}: It's Women's Day and Lady Locs are back! Use code {DiscountCode} for {DiscountValue} off 2+ til midnight. {DiscountCodeUrl}»
Χρησιμοποιήστε ειδικές εκδηλώσεις ως ευκαιρία για να κάνετε ανακοινώσεις ή να προωθήσετε προϊόντα, ενισχύοντας την αφοσίωση των πελατών. Σκεφτείτε έξω από τα τετριμμένα και πρωτοτυπήστε με την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify, καθώς μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή, να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας και να καλλιεργήσετε αξέχαστες αλληλεπιδράσεις με το κοινό σας. Η δημιουργικότητα προσθέτει ζωντάνια και μοναδικότητα στη brand στρατηγική σας, κάνοντας το eshop σας πιο ελκυστική και αξέχαστη στους πελάτες.
Wave Soda
Η Wave Soda εστίασε στην εκτίμηση και στην έμπνευση και όχι στις άμεσες πωλήσεις, προβάλλοντας τις αξίες και την αποστολή του brand.
«{SiteName}: Happy International Women’s Day! Today at Wave Soda we are celebrating all the amazing women in history who helped to make this world a better place for us, plus all the women who are working hard every day to create a brighter future for generations to come! Learn more about some of the women who help make Wave Soda what it is today: {SiteUrl}»
Μια εντυπωσιακή sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop υπερβαίνει την εστίαση των άμεσων πωλήσεων. Στοχεύει στην έκφραση ευγνωμοσύνης, στην παροχή εκπαιδευτικού περιεχομένου και την έμπνευση. Με την προώθηση μιας βαθύτερης σύνδεσης με το κοινό και την ευθυγράμμιση με τις αξίες του, αυτού του είδους οι καμπάνιες συμβάλλουν στην οικοδόμηση αφοσίωσης στην επωνυμία, στη θετική σχέση με τους πελάτες και στη δημιουργία ταυτότητας.
🌻Εστιάζοντας την sms στρατηγική για την Ημέρα της Γυναίκας στο ανθρώπινο στοιχείο
Όπως απέδειξαν αυτά τα 13 brands, μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική SMS για την Ημέρα της Γυναίκας για Shopify eshop μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα από το να αυξήσει τις πωλήσεις. Μπορεί να εμβαθύνει στις σχέσεις με τους πελάτες, να ενισχύσει την ταυτότητα του brand και να γιορτάσει τις αξίες που βρίσκονται στην ουσία μιας μάρκας. Είτε μέσω personalized μηνυμάτων, είτε δημιουργικών προσφορών, το κλειδί είναι να συνδεθείτε με το κοινό σας με ουσιαστικό τρόπο.