Ο διάσημος hip-hop καλλιτέχνης και επιχειρηματίας, Snoop Dogg, δημιούργησε ένα νέο eshop κάνναβης, όπως διαβάζουμε στο Forbes, που στέλνει προϊόντα απευθείας σε καταναλωτές των ΗΠΑ, σε περισσότερες από 36 πολιτείες. Το κατάστημα, SWED.com, προσφέρει επίσης προϊόντα lifestyle, όπως αξεσουάρ καπνίσματος, πούρα υψηλής ποιότητας και αποκλειστικό εμπόρευμα του brand του. 

Η κυκλοφορία έγινε στις 4 Δεκεμβρίου, σηματοδοτώντας μια σημαντική επέκταση των εγχειρημάτων του Snoop που σχετίζονται με την κάνναβη.

Αυτό το online store ακολουθεί το άνοιγμα του S.W.E.D. cannabis dispensary στο Λος Άντζελες και ένα καφέ στο Άμστερνταμ, όπου οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν μικρές ποσότητες προϊόντων κάνναβης. Το brand, S.W.E.D., σημαίνει «Smoke Weed Every Day», αντικατοπτρίζοντας τον τρόπο ζωής και την παγκόσμια ταυτότητα του brand του Snoop.

Οι προσφορές του SWED.com περιλαμβάνουν μια επιλεγμένη επιλογή προϊόντων με την υπογραφή των Snoop Dogg και Death Row Records. Το κατάστημα διαθέτει λουλούδι THCA, πρόδρομο του THC. Ενώ το THCA είναι μη ψυχοδραστικό, μετατρέπεται σε THC όταν καπνίζεται ή ατμίζεται, αποδίδοντας το «high» αίσθημα που σχετίζεται με την κάνναβη. Άλλα είδη περιλαμβάνουν rolling trays, blunt περιτυλίγματα, πούρα, pipes, vaporizers και αποκλειστικά εμπορεύματα.

Τα περισσότερα προϊόντα είναι κατάλληλα για απευθείας αποστολή σε καταναλωτές των ΗΠΑ, αλλά τα προϊόντα THCA δεν μπορούν να αποσταλούν σε Αλαμπάμα, Αλάσκα, Αριζόνα, Αρκάνσας, Καλιφόρνια, Τζόρτζια, Αϊντάχο, Μινεσότα, Νιου Χάμσαϊρ, Νεβάδα, Όρεγκον, Ρόουντ Άιλαντ και Νότια Ντακότα. Άλλα προϊόντα από το SWED.com παραμένουν προσβάσιμα στους καταναλωτές σε αυτές τις πολιτείες.

Η εταιρεία δήλωσε πως το SWED.com έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία τρόπου ζωής με προϊόντα που επιλέγονται - by hand - από τον ίδιο τον Snoop. To νέο eshop στοχεύει να είναι ένας κεντρικό hub για συλλέκτες, γνώστες και περιστασιακούς χρήστες, προσφέροντας προϊόντα όπως φυσικά περιτυλίγματα καπνού, branded rolling trays και σακίδια πλάτης που δεν μυρίζουν.

Αν και η αρχική γκάμα προϊόντων του online store είναι περιορισμένη, αναμένεται να αυξηθεί καθώς ο Snoop εγκρίνει προσωπικά νέα προϊόντα. Το νέο eshop θα λειτουργεί επίσης ως πηγή για τα φυσικά dispensaries της S.W.E.D., παρέχοντας πληροφορίες καταστημάτων για το Λος Άντζελες, το Άμστερνταμ και τις επερχόμενες τοποθεσίες.

Η κυκλοφορία γίνεται εν μέσω κανονιστικών αλλαγών για τα προϊόντα κάνναβης

Το λανσάρισμα του online καταστήματος του Snoop Dogg έρχεται καθώς πολιτείες των ΗΠΑ όπως η Καλιφόρνια, το Ιλινόις και το Νιου Τζέρσεϊ αυστηροποιούν τους κανονισμούς για τα προϊόντα THC που προέρχονται από κάνναβη. Τον Σεπτέμβριο, ο κυβερνήτης της Καλιφόρνια Gavin Newsom εισήγαγε κανονισμούς έκτακτης ανάγκης που απαγορεύουν τα προϊόντα κάνναβης που περιέχουν οποιοδήποτε επίπεδο THC.

Παρά αυτές τις κανονιστικές αλλαγές, ο Snoop Dogg τόνισε τη φύση της κυκλοφορίας του SWED.com χωρίς αποκλεισμούς, δηλώνοντας πώς αυτό το φυτό είναι για τους ανθρώπους - ήταν πάντα θέμα ενότητας. Πρόσθεσε πώς με το SWED.com, διασφαλίζει ότι κανείς δεν θα μείνει στην απ’έξω, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει με τους κανονισμούς σε όλη τη χώρα.

Ο Arturo Rodriguez, Chief Operations Officer της S.W.E.D., τόνισε την ευρύτερη αποστολή της νέας πλατφόρμας. Τόνισε ότι, ανεξάρτητα από τις ρυθμιστικές αλλαγές, η αποστολή της εταιρείας παραμένει η παροχή της πρόσβασης των καταναλωτών στα οφέλη του φυτού.

Ο Snoop Dogg σημείωσε ότι η χρονική στιγμή της κυκλοφορίας ευθυγραμμίζεται με την περίοδο των εορτών, ενθαρρύνοντας τους αγοραστές να εξερευνήσουν το SWED.com για μοναδικά δώρα. Δήλωσε πώς οι γιορτές έχουν να κάνουν με το να μοιράζεσαι, και φέτος, μοιράζεται την πρόσβαση στο S.W.E.D. με τον κόσμο. Είτε ψωνίζουν αυτοπροσώπως, είτε online, για τον εαυτό τους ή για κάποιον στη λίστα τους, οι καταναλωτές θα βρουν τα ίδια προϊόντα υψηλής ποιότητας που απολαμβάνει ο Snoop Dog κάθε μέρα, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

ΗΠΑ: Οι holiday shoppers επιλέγουν τις online αγορές
Οι online αγορές κερδίζουν δημοτικότητα μεταξύ αγοραστικού κοινού. Όμως και τα φυσικά καταστήματα κατέχουν σημαντική θέση στις καρδιές των holiday shoppers.

Τι σημαίνει η κίνηση του SWED.com για το eCommerce

Η κυκλοφορία του SWED.com υπογραμμίζει τον αυξανόμενο ρόλο των eCommerce πλατφορμών που βασίζονται σε celebrities, στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Προσφέροντας αποστολή απευθείας στον καταναλωτή, το νέο eshop του Snoop Dogg αξιοποιεί τη ζήτηση για ευκολία και προσβασιμότητα, ένα βασικό πλεονέκτημα του eCommerce. Το συγκεκριμένο eshop αποτελεί επίσης παράδειγμα χρήσης του personal branding για την προώθηση των προϊόντων, καθώς η συμμετοχή του Snoop προσθέτει αξιοπιστία, ως δημόσιο πρόσωπο επιρροής. 

Το SWED.com δεν στοχεύει μόνο στα κέρδη, αλλά στην εμπειρία πελατών και την προώθηση ενός lifestyle, ταυτίζοντας το brand name του με κάποιες ιδιαίτερες καταναλωτικές συνήθειες, βασιζόμενο πάντα στην ψυχολογία των αγοραστών. 

Τα επιτυχημένα brand εστιάζουν στην εμπειρία πελατών
Οι online αγορές άλλαξαν και τα brand που στρέφονται στην παροχή της καλύτερης εμπειρίας πελατών στέφονται με διαφορά τα πιο πετυχημένα!