Η Daydream, μια startup που δημιουργήθηκε από έμπειρους επαγγελματίες του eCommerce, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 50 εκατομμύρια δολάρια σε seed funding για να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν προϊόντα online, χρησιμοποιώντας AI για μια πιο personalized εμπειρία.

Όπως διαβάζουμε στο Silicon Angle, στον μεγάλο funding round, συνεπικεφαλής ήταν η Forerunner Ventures και η Index Ventures, με πρόσθετη υποστήριξη από την GV και την True Ventures. Η εταιρεία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για να εισαγάγει έναν νέο τρόπο στους ανθρώπους να εξερευνούν τους καταλόγους προϊόντων με τρόπους που δεν έχουν δοκιμάσει στο παρελθόν.

Το Beta Launch επικεντρώνεται στη μόδα με την τεχνολογία AI

Αυτό το φθινόπωρο, η Daydream θα ξεκινήσει to Beta Launch (δοκιμή Beta) με έμφαση στην ανδρική και γυναικεία μόδα. Θα χρησιμοποιεί τεχνολογία AI, συμπεριλαμβανομένων των vision models και της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης, για να επιτρέπει στους χρήστες να περιγράφουν αυτό που αναζητούν σε μια μηχανή αναζήτησης. Παρόλο που οι λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία αναζήτησης είναι περιορισμένες, το website της εταιρείας αναφέρει μια natural language interface όπου οι χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν conversational prompts.

Για παράδειγμα, οι χρήστες μπορούν να πληκτρολογήσουν, «Ψάχνω για άνετα ρούχα» και να λάβουν προτάσεις για πουκάμισα, παπούτσια και άλλα αντικείμενα που ταιριάζουν με αυτό το στυλ. Ή αν κάποιος ενδιαφέρεται για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, θα μπορούσε να πληκτρολογήσει «Μου αρέσει αυτή η τσάντα, αλλά την προτιμώ χωρίς ρίγες» και να δει μια νέα επιλογή από παρόμοιες τσάντες.

Ομοίως, ένας χρήστης θα μπορούσε να πληκτρολογήσει: «Χρειάζομαι ένα φόρεμα για καλοκαιρινές διακοπές στην Κόστα Ρίκα» και η τεχνητή νοημοσύνη θα προσαρμόσει την αναζήτηση για να δείξει τις κατάλληλες επιλογές για το κλίμα.

Έρευνα: Το GenAI ενισχύει την αγοραστική εμπειρία (Καναδάς)
Το GenAI μάλλον ήρθε για να μείνει ως κομμάτι της αγοραστικής εμπειρίας και τα νούμερα το στηρίζουν.

Δημιουργία μιας πιο έξυπνης online πλατφόρμας αγορών

Η startup ιδρύθηκε από την Julie Bornstein, η οποία έχει σημαντική εμπειρία στον κλάδο του eCommerce. Έχει διατελέσει ηγετικούς ρόλους σε εταιρείες όπως η Stitch Fix Inc., όπου ήταν η διευθύνουσα σύμβουλος και μέλος του διοικητικού συμβουλίου. Συνέβαλε επίσης στη δημιουργία eCommerce πλατφορμών για λιανοπωλητές όπως οι Sephora, Nordstrom και Urban Outfitters. Η ομάδα της Daydream περιλαμβάνει πρώην ηγέτες από την Google, τη Microsoft, την Amazon και τη Nordstrom.

«Μπορούμε επιτέλους να δημιουργήσουμε μια έξυπνη, online πλατφόρμα αγορών που θα διευκολύνει και θα διασκεδάσει τους καταναλωτές να βρίσκουν προϊόντα που αγαπούν ανάμεσα στις καλύτερες επιλογές brand και λιανοπωλητών στον κόσμο», δήλωσε η Bornstein.

Ενώ τα παραδοσιακά eCommerce stores αρχίζουν να προσθέτουν τεχνητή νοημοσύνη στις μηχανές αναζήτησής τους, η Daydream πιστεύει ότι η ενσωμάτωση του AI σε παλαιότερα συστήματα δεν αρκεί για να παρέχει την εξατομικευμένη εμπειρία αναζήτησης που απαιτείται για την υψηλή ικανοποίηση των πελατών. Το σύστημα AI της Daydream έχει σχεδιαστεί από την αρχή ώστε να είναι φιλικό προς τον χρήστη και εξαιρετικά προσωπικό. Στοχεύει στην εξάλειψη των κοινών απογοητεύσεων, όπως η απώλεια επιθυμητών αντικειμένων ή η καταπληξία από άσχετα αποτελέσματα.

«Η Daydream ακολουθεί μια νέα προσέγγιση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσει μια καλύτερη εμπειρία online αγορών με εξαιρετικά επιμελημένες προτάσεις προϊόντων. Πιστεύουμε ότι οι νικητές σε αυτό το νέο κεφάλαιο τεχνολογίας θα είναι εκείνοι που κατανοούν βαθιά την τεχνητή νοημοσύνη και τις τάσεις αναζήτησης και η ομάδα της Daydream έχει απαράμιλλη τεχνογνωσία στον τομέα αυτό.», δήλωσε η Frédérique Dame, γενικός συνεργάτης της GV.

Gen Z και Millennials ψηφίζουν AI shopping
Οι γενιές Gen Z και Millennials προωθούν την ιδέα του AI shopping, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Το eCommerce αλλάζει μέσω του AI

Σύμφωνα με το Geek Wire, η άνοδος της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης και άλλων προηγμένων τεχνολογιών θα μπορούσε να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι βρίσκουν πληροφορίες online και να έχει μεγάλες επιπτώσεις στο eCommerce .

Οι online έμποροι λιανικής δοκιμάζουν διαφορετικές ιδέες που σχετίζονται με την τεχνητή νοημοσύνη στις εμπειρίες αναζήτησής τους. Η Amazon παρουσίασε νωρίτερα μέσα στο έτος τον νέο της βοηθό αγορών AI Rufus . Η Alaska Airlines  κυκλοφόρησε ένα νέο εργαλείο αναζήτησης δρομολογίων ταξιδιών νωρίτερα αυτό το έτος που αξιοποιεί τη γενετική τεχνολογία AI από το OpenAI.

Μια πρόσφατη έρευνα από την Adobe σχετικά με τις παραγωγικές τάσεις τεχνητής νοημοσύνης διαπίστωσε ότι τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων θέλουν τα brands να χρησιμοποιούν το ιστορικό αγορών και άλλα δεδομένα για να κάνουν τις εμπειρίες αγορών πιο σχετικές με αυτό που θέλουν.