Το ήξερες ότι η παρουσία live chat στο eshop σου μπορεί να γίνει ο καταλύτης που θα κάνει τους αγοραστές να επιστρέφουν στο online store σας; Κι όμως ένα Το 63% των πελατών δηλώνουν ότι είναι πιθανό να επισκεφθούν ξανά μια ιστοσελίδα που προσφέρει συνομιλιακή υποστήριξη. Έτσι, εάν διατηρείτε ή κατασκευάζετε eshop στο Shopify δεν μπορείτε να προσπεράσετε το Shopify Inbox. Το εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο διχείρισης μηνυμάτων και συνομιλίας με τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν, θα δούμε τις δυνατότητες του και την ικανότητά του να διευκολύνει την υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών, οδηγώντας σε περισσότερα Thumbs up!

Τι είναι το Shopify Inbox;

Το Shopify Inbox είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που απλοποιεί τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες στο eshop σας. Πρόκειται για ένα integration με τη μορφή chat που επιτρέπει την αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες, την άμεση αντιμετώπιση ερωτημάτων και ανησυχιών και όλα αυτά κατευθείαν μέσα από το admin χωρίς επιπλέον κόπο για εσάς.

Και το ακόμη καλύτερο είναι ότι η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν, αρκεί απλά να την κατεβάσετε από το Shopify App Store εδώ.

Πώς λειτουργεί;

Το Shopify Inbox απλοποιεί την επικοινωνία με τους πελάτες και η ρυθμίση του γίνεται με λίγα και απλά βήματα μέσα από το διαχειριστικό της πλατφόρμας.

Ρυθμίστε το στο admin:

  • Μεταβείτε στο admin του Shopify eshop σας.
  • Προσθέστε την εφαρμογή από το App Store.
  • Προσαρμόστε τη συνομιλία του eshop σας και ετοιμάστε αποθηκευμένες απαντήσεις και ακόμη περισσότερα κατευθείαν μέσα από το admin.
Screenshot από το Shopify Inbox
Πηγή: Shopify

Συνομιλήστε ανά πάσα στιγμή από οπουδήποτε:

  • Μπορείτε να χρησιμοποιήστε τo Shopify Inbox app από mobile και desktop συσκευές για να μιλήσετε με πελάτες και να χειριστείτε τις συνομιλίες χωρίς κόπο.

Λάβετε Insights:

Ποιες είναι οι λειτουργίες του Shopify Inbox;

Η εφαρμογή λειτουργεί ως ένας δυναμικός δίαυλος επικοινωνίας με λειτουργίες που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη και την υποστήριξη πελατών

Το συγκεκριμένο intergation δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους να διαχειρίζονται συνομιλίες πελατών "on the go", διασφαλίζοντας ότι δεν θα χάσουν ποτέ ένα σημαντικό μήνυμα. Το app είναι διαθέσιμο για λήψη σε smartphones, ώστε οι επαγγελματίες να παραμένουν συνδεδεμένοι με τους πελάτες τους και να ανταποκρίνονται άμεσα.

7 must Shopify διασυνδεσεις που χρειάζεται το eshop σου
Χωρίς Shopify διασυνδέσεις δεν πέτυχε κανείς! Ανακάλυψε τις must κατηγορίες και ενίσχυσε τη λειτουργικότητα του eshop σου.

Ας εξερευνήσουμε αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Shopify Inbox:

  • Ενοποίηση των εισερχομένων μηνυμάτων από όλες τις πλατφόρμες: Διαχειριστείτε τις συνομιλίες πελατών από διάφορα κανάλια σε ένα κεντρικό φάκελο εισερχομένων, συμπεριλαμβανομένων των email, του chat και των social media.
  • Προφίλ πελατών: Αποκτήστε πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού παραγγελιών, των προτιμήσεων και των αλληλεπιδράσεων, ενισχύοντας την εξατομικευμένη βοήθεια.
  • Αυτοματοποιημένες απαντήσεις: Εξοικονομήστε χρόνο και ενισχύστε την ικανοποίηση των πελατών με προκαθορισμένες απαντήσεις για συχνές ερωτήσεις, διασφαλίζοντας γρήγορη και συνεπή επικοινωνία.
  • Ετικέτες και φίλτρα: Οργανώστε και δώστε προτεραιότητα στα μηνύματα με ετικέτες και φίλτρα βάσει themes, urgency ή customer segments, βελτιστοποιώντας τη ροή εργασιών σας.
Best practices για customer segmentation στο Shopify
Όλα όσα πρέπει και θέλεις να γνωρίζεις για το customer segmentation στο Shopify - Τα best practices για να το πετύχεις!
  • Collaboration Tools: Συνεργαστείτε ανεμπόδιστα με την ομάδα σας αναθέτοντας chats, αφήνοντας εσωτερικές σημειώσεις και παρακολουθώντας την πρόοδο για ένα unified customer support.
  • Order Information Access: Μέσα από το Shopify Inbox integration θα έχετε εύκολη πρόσβαση στις λεπτομέρειες παραγγελίας στο thread συνομιλίας, παρέχοντας ακριβείς ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας, την αποστολή και τις επιστροφές χωρίς την εναλλαγή πλατφορμών.
  • Γρήγορες απαντήσεις: Επιταχύνετε τον χρόνο απόκρισης με templates γρήγορης απάντησης για κοινά ερωτήματα, αντιμετωπίζοντας άμεσα τις ανησυχίες των πελατών.
  • Πολυγλωσσική υποστήριξη: Απευθυνθείτε σε ένα παγκόσμιο κοινό με πολύγλωσσο customer support, μεταφράζοντας και απαντώντας σε μια από τις διαθέσιμες 20 γλώσσες, όπως αγγλικά, γαλλικά, πορτογαλικά, ιταλικά κ.α
  • Customer Feedback Collection: Συγκεντρώστε πολύτιμα σχόλια από πελάτες για να βελτιώσετε την υπηρεσία σας, ενισχύοντας συνεχώς τα support interactions.
  • Ενέργειες καλαθιού: Αποκτήστε πληροφορίες σχετικά με το τι έχουν οι πελάτες στο καλάθι τους όταν τους μιλάτε χρησιμοποιώντας τη συνομιλία chat του online store.
  • Κωδικοί έκπτωσης: Μοιραστείτε προσαρμοσμένους εκπτωτικούς κωδικούς μέσω της συνομιλίας για να κλείσετε τις πωλήσεις και να μετατρέψετε έναν αγοραστή της μιας φοράς σε πιστό πελάτη.
Μίνι οδηγός Shopify discounts: Τι είναι - Τα είδη
Τα Shopify discounts μπορούν να κάνουν τη διαφορά σε ένα eshop, καθώς προσφέρουν ποικίλες επιλογές για κάθε τύπο αγοραστή! Ας μάθουμε περισσότερα.
  • Ταξινόμηση μηνυμάτων: Προσδιορίστε τις συνομιλίες που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε πώληση με την αυτόματη ταξινόμηση μηνυμάτων.

Τα πλεονεκτήματα για το customer support

Πώς όμως αυτό βοηθάει με το customer retention; Μέσα από την οργανωμένη και άμεση επικοινωνία του Shopify Inbox μπορείτε να κερδίσετε τα εξής:

Οθόνη τάμπλετ με εικόνα Shopify inbox pros
  • Βελτιωμένο engagement: Ένα real-time chat οδηγεί σε γρήγορες και ανταποκρινόμενες αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, ενισχύοντας τη συνολική ικανοποίηση. Αυτό το αυξημένο επίπεδο engagement συμβάλλει σημαντικά στη συνολική αύξηση της ικανοποίησης των πελατών. Σημαίνει ότι οι πελάτες λαμβάνουν γρήγορες και σχετικές απαντήσεις, ενισχύοντας μια θετική και δυναμική σύνδεση μεταξύ της επιχείρησής σας και του κοινού της.
  • Βελτιωμένη διαχείριση: Μια centralized επικοινωνία μειώνει την ανάγκη για πολλαπλά εργαλεία κατά την κατασκευή Shopify eshop, απλοποιώντας τη διαδικασία διαχείρισης των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Αυτή η προσέγγιση όχι μόνο εξοικονομεί χρόνο, αλλά ενισχύει και την αποτελεσματικότητα, επιτρέποντάς σας να εστιάσετε στην παροχή ποιοτικής υποστήριξης αντί στην πλοήγηση σε πολλές πλατφόρμες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διατηρήσετε μια σαφή και οργανωμένη ροή εργασιών, καθιστώντας τη διαχείριση πελατών πιο αποτελεσματική και λιγότερο χρονοβόρα.
  • Personalized Touch: Η πρόσβαση στα προφίλ πελατών στο Shopify Inbox επιτρέπει προσαρμοσμένες απαντήσεις, προσφέροντας μια εξατομικευμένη «πινελιά» στις συνομιλίες. Αυτή η πινελιά υπερβαίνει τις απλές αλληλεπιδράσεις. Σημαίνει ότι κατανοείτε τις προτιμήσεις των πελατών σας, το ιστορικό παραγγελιών και τις συγκεκριμένες ανάγκες, επιτρέποντάς σας να παρέχετε μια πιο ανθρώπινη και εξατομικευμένη εμπειρία. Αυτή η εξατομίκευση παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία ισχυρότερων συνδέσεων με τους πελάτες σας.
  • Αποτελεσματική υποστήριξη: Η λειτουργία εφαρμογής για smartphones και το πλαίσιο επιτρέπουν γρήγορες απαντήσεις, συμβάλλοντας στην αποτελεσματική υποστήριξη πελατών. Αυτό συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματική υποστήριξη πελατών διασφαλίζοντας ότι μπορείτε να απαντάτε σε ερωτήματα, να παρέχετε πληροφορίες και να βοηθάτε τους πελάτες άμεσα, είτε βρίσκεστε στο γραφείο σας είτε on the go. Αυτή η αποτελεσματικότητα όχι μόνο βελτιώνει την εμπειρία του πελάτη, αλλά επιτρέπει επίσης στην ομάδα του support να χειρίζεται αποτελεσματικά μεγαλύτερο όγκο ερωτημάτων.
  • Αυξημένα conversion: Αυξήστε τα conversion με άμεσες απαντήσεις. Το Shopify Magic προτείνει εξατομικευμένες συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για το eshop σας. Ελέγξτε και δημοσιεύστε άμεσες απαντήσεις που έχουν δημιουργηθεί για την επιχείρησή σας στο storefront chat του eshop σας, φέρνοντας τους υποψήφιους αγοραστές πιο κοντά σε μια αγορά.
  • Έξυπνες απαντήσεις: Απαντήστε γρήγορα σε ερωτήματα live chat με τη βοήθεια του Shopify Magic. Ελέγξτε, επεξεργαστείτε και απαντήστε για να αυξήσετε τα top-of-funnel conversions, μετατρέποντας περισσότερες απλές συνομιλίες σε πωλήσεις.
  • Order status: Αφιερώστε λιγότερο χρόνο στο customer support και στείλτε αυτοματοποιημένες ενημερώσεις κατάστασης παραγγελιών μέσω της συνομιλίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
  • Διαθεσιμότητα: Το Shopify Inbox αφαιρεί ένα μεγάλο βάρος από το customer support σύστημά σας και μπορεί να είναι διαθέσιμο για κάποιον επισκέπτη του eshop σας όλο το 24ωρο.

Πρωτοστατήστε στο customer engagement

Tο Shopify Inbox έχει εξελιχθεί σε ένα απαραίτητο intergration για τα eshop, παρέχοντας ένα ευπροσάρμοστο, cost-effective και ελκυστικό μέσο customer interaction. Κατανοώντας τα χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματά του οι επιχειρήσεις μπορούν να το αξιοποιήσουν για να βελτιώσουν το customer satisfaction, να αυξήσουν τις πωλήσεις και να παραμείνουν ανταγωνιστικές στον δυναμικό κόσμο του eCommerce. Χρησιμοποιήστε το ως σημαντικό βήμα για την επίτευξη αυτών των στόχων, διασφαλίζοντας στους πελάτες σας μια ομαλή και αποτελεσματική εμπειρία.