Κι ενώ πρόσφατα μάθαμε τα ευχάριστα ότι το TikTok Shop πρόκειται να επεκταθεί στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, τώρα γίνονται "δυσάρεστα" καθώς η εταιρεία φαίνεται ότι έθεσε τα πλάνα για κυκλοφορία σε αναμονή.
Το ευνοoύμενο παιδί: Αμερική
Η social media πλατφόρμα της ByteDance σκοπεύει να επικεντρωθεί σε περαιτέρω ανάπτυξη της παρουσίας της στην Αμερική που αποτελεί την πιο κερδοφόρα αγορά της, αν και στις ΗΠΑ αντιμετωπίζει θέματα επί του παρόντος με πιθανή απαγόρευση όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα.

Το eCommerce εργαλείο της πλατφόρμας που είναι γνωστό ως TikTok Shop, παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη και έχει γίνει ένα από τα πιο δημοφιλή χαρακτηριστικά της εφαρμογής. Ουσιαστικά συνδυάζει βίντεο με δυνατότητες άμεσων αγορών χωρίς όμως να επηρεάζει τη συνολική εμπειρία του χρήστη και αυτό είναι που συμβάλει και στην επιτυχία του. Η επιτυχία του εργαλείου βασίζεται στο Douyin της ByteDance, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες eCommerce πλατφόρμες της Κίνας.
Αναμενόταν ότι ήδη από τον Ιούλιο θα ξεκινούσε η ανάπτυξη του TikTok Shop για τις Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία και Ιρλανδία, όμως η εταιρεία αποφάσισε να καθυστερήσει αυτά τα σχέδια για χάρη της επέκτασής της σε Μεξικό και Βραζιλία.
Αυτή η τροπή είναι ίσως και μέσα στο κομμάτι της στρατηγικής για ενίσχυση της αγοράς στην Αμερική ώστε να αποτρέψει την πιθανή απαγόρευση τις ΗΠΑ.

Εκπρόσωπος της TikTok δήλωσε ότι η εταιρεία "καθοδηγείται από τη ζήτηση" και η ByteDance αναγνωρίζει τη σημασία της επικέντρωσης στην αγορά των ΗΠΑ, η οποία διαθέτει 170 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες και όπου έχει θέσει στόχο να αυξήσει τον όγκο των εμπορευμάτων της στις ΗΠΑ έως και $17,5 δισ. φέτος.
Επιπλέον, ένας λόγος που μπορεί επίσης να επηρέασε τα ευρωπαϊκά σχέδια επέκτασής του TikTok Shop είναι οι πιθανοί ρυθμιστικοί έλεγχοι που μπορεί να αντιμετωπίσει στην Ευρώπη, όπου η πλατφόρμα ήδη βρίσκεται υπό έρευνα από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) σχετικά με την lite έκδοση της εφαρμογής της στη Γαλλία και την Ισπανία, η οποία ελέγχεται για πιθανούς κινδύνους εθισμού.